Chiemel Geplaatst 21 mei 2019 Share Geplaatst 21 mei 2019 56 minuten geleden zei nasje92: Heb er overigens wel 1 van 8,5 miljoen ontdekt. Mij boeit het verder niet 8,5 mil inderdaad. Die van From Ashes to New Als je die gewoon opzoekt op YouTube. Had die ff opgezocht omdat ik zag dat die op Spotify ook veel streams had. Van mij mag ie meedoen, maar krijgt dan van mij wel wat minpunten bij mijn beoordeling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 21 mei 2019 Share Geplaatst 21 mei 2019 2 uur geleden zei Chiemel: 8,5 mil inderdaad. Die van From Ashes to New Als je die gewoon opzoekt op YouTube. Had die ff opgezocht omdat ik zag dat die op Spotify ook veel streams had. Van mij mag ie meedoen, maar krijgt dan van mij wel wat minpunten bij mijn beoordeling. Mij maakt het ook niet uit, het is toch een pokkenummer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 21 mei 2019 Share Geplaatst 21 mei 2019 Verander m wel zie zelf 300k+ maar goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 21 mei 2019 Share Geplaatst 21 mei 2019 Gewoon uitsluiten. Duurt veel te lang als iedereen nu opnieuw moet gaan beoordelen omdat er een inzending veranderd wordt. Iedereen heeft reserves ingestuurd lijkt me? En wanneer beginnen we? De deadline is 4 dagen geleden en iedereen heeft 3 weken gekregen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 21 mei 2019 Share Geplaatst 21 mei 2019 Ook goed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 mei 2019 Share Geplaatst 21 mei 2019 Gewoon laten meedoen. Je kan ook stellen dat iemand anders het dan maar eerder had moeten zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 21 mei 2019 Share Geplaatst 21 mei 2019 (bewerkt) Ik lever zo m'n punten in. Laat die van Rossi maar lekker meedoen joh, kent toch niemand. Edit: Punten ingestuurd. 4 nummers met een ruime voldoende, 3 nummers met een kleine voldoende en rest daarna onvoldoende. 21 mei 2019 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 21 mei 2019 Share Geplaatst 21 mei 2019 Ik zie toch maar 300.000 plus views voor die van From Ashes To New. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 21 mei 2019 Share Geplaatst 21 mei 2019 Uitleg is heel simpel: Nummer staat twee keer met de clip op Youtube: een keer via de productiemaatschappij (8.500.000 views), een keer via de band zelf (329.000 views) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 21 mei 2019 Share Geplaatst 21 mei 2019 Clip die is ingestuurd telt lijkt mij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 21 mei 2019 Share Geplaatst 21 mei 2019 Anders gooi je 'm er toch uit. Win sowieso niet, want heb een compleet andere smaak dan ik denk iedereen hier.Zal er volgende keer op letten en alle andere videos/uploads checken van hetzelfde nummer en optellen.Fijne avond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 22 mei 2019 Share Geplaatst 22 mei 2019 (bewerkt) Ik weet niet wat de afspraak is, maar ik wilde eigenlijk ook zoiets 'tactisch' doen als Rossi, maar wist niet of dat mocht. Dus maar niet gedaan. Was niet met mijn ingezonden nummer overigens. Ik heb een eigen YouTube kanaal, dus ik zou een nummer kunnen uploaden en zo altijd safe zitten. 22 mei 2019 bewerkt door Satyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 22 mei 2019 Share Geplaatst 22 mei 2019 14 uur geleden zei ivago: Mij maakt het ook niet uit, het is toch een pokkenummer Hahaha eens?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 22 mei 2019 Share Geplaatst 22 mei 2019 Laat mooi mee doen dat nummer. Denk ook niet dat iemand anders het kende en uit de reacties te lezen was dit ook geen bewuste actie van @Rossi -- Het is maar een spelletje he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 22 mei 2019 Share Geplaatst 22 mei 2019 1 uur geleden zei Satyr: Ik weet niet wat de afspraak is, maar ik wilde eigenlijk ook zoiets 'tactisch' doen als Rossi, maar wist niet of dat mocht. Dus maar niet gedaan. Was niet met mijn ingezonden nummer overigens. Ik heb een eigen YouTube kanaal, dus ik zou een nummer kunnen uploaden en zo altijd safe zitten. Als je het bewust doet vind ik wel dat je uitgesloten moet worden. Ik denk dat de meeste dit nummer van Rossi ondanks de vele views toch niet kennen? Wat mij betreft gewoon lekker meedoen, we moeten het ook niet te serieus nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 22 mei 2019 Share Geplaatst 22 mei 2019 Weinig tactisch aan mijn inzending maar laat de organisatie maar beslissen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 22 mei 2019 Share Geplaatst 22 mei 2019 Ashes to New is geen onbekende naam voor mij en daar heb ik al mijn stemming op aangepast, want het is een heel tof nummer. Als de meesten vinden dat deze mee mag doen is dat prima, maar dan ga ik mijn stemming nog een keer aanpassen. Is niet om te zeiken. Maar ik vind het gewoon oneerlijk om dat de regels duidelijk zijn en ik zelf altijd veel tijd nodig heb om een leuk nummer onder de 500k te vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 22 mei 2019 Share Geplaatst 22 mei 2019 Kende de groep ook. Regels laten toch dat achterpoortje toe. Als je gewoon lyric video plaatst van wereldhit die minder dan 500.000 views heeft is dat volgens mij toegelaten,er staat niks van in dat het zo niet mag. Persoonlijk vind ik het ook moeilijk om iets te vinden onder 500.00 hits maar dat is natuurlijk wel een leuke uitdaging. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 22 mei 2019 Share Geplaatst 22 mei 2019 @nasje92 kon het niet duidelijker uitdrukken:, het is maar een spelletje. Er valt behalve de eer niets mee te winnen, we doen dit puur voor de fun. Of je een band die niet alom beroemd is nu wel dan niet kent hangt puur af van welke genres je zelf prefereert en beluistert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 22 mei 2019 Share Geplaatst 22 mei 2019 13 minuten geleden zei ivago: @nasje92 kon het niet duidelijker uitdrukken:, het is maar een spelletje. Er valt behalve de eer niets mee te winnen, we doen dit puur voor de fun. Of je een band die niet alom beroemd is nu wel dan niet kent hangt puur af van welke genres je zelf prefereert en beluistert. En zo is het! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 22 mei 2019 Share Geplaatst 22 mei 2019 Bij deze doe ik dan niet meer mee. Als het met zo een ******gezeik moet is de lol er vanaf. Zijn er nog een paar die boven de 500k uitkomen. Fijne editie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 22 mei 2019 Share Geplaatst 22 mei 2019 (bewerkt) @Tijn Misschien even met uitsluitsel komen, want het zou jammer zijn als mensen afhaken om zo'n non-discussie. 22 mei 2019 bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 22 mei 2019 Auteur Share Geplaatst 22 mei 2019 29 minuten geleden zei Kelvin: @Tijn Misschien even met uitsluitsel komen, want het zou jammer zijn als mensen afhaken om zo'n non-discussie. Uiteraard. Geloof ook niet dat Rossi dit bewust heeft gedaan, maar de gedachte achter de regel is natuurlijk dat die 500.000 views zien op een 'officiële' video van de band dan wel de platenmaatschappij. In een kwestie als deze weet ik ook niet of het reëel is om te vragen om dat te onderzoeken, want het is natuurlijk allemaal ook niet zo belangrijk dat ik die regel moet en zal handhaven. Dus zeg het maar @Rossi, als je je inzending wil laten staan is dat wat mij betreft akkoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 22 mei 2019 Share Geplaatst 22 mei 2019 Uiteraard. Geloof ook niet dat Rossi dit bewust heeft gedaan, maar de gedachte achter de regel is natuurlijk dat die 500.000 views zien op een 'officiële' video van de band dan wel de platenmaatschappij. In een kwestie als deze weet ik ook niet of het reëel is om te vragen om dat te onderzoeken, want het is natuurlijk allemaal ook niet zo belangrijk dat ik die regel moet en zal handhaven. Dus zeg het maar [mention=5005]Rossi[/mention], als je je inzending wil laten staan is dat wat mij betreft akkoord. Haal mij maar eruit voor de zeikers hier. Volgende keer misschien beter. Had mijn inschrijfpost ook al aangepast. Ga niet mee doen als er zoveel gedoe is om iets waar ik niet goed heb opgelet. Succes verder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 22 mei 2019 Share Geplaatst 22 mei 2019 Laten we gewoon lekker doorgaan en we de volgende keer wat beter op letten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten