Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

The Great American Song Contest #2

Tijn

Aanbevolen berichten

56 minuten geleden zei nasje92:

Heb er overigens wel 1 van 8,5 miljoen ontdekt. Mij boeit het verder niet 

8,5 mil inderdaad. Die van From Ashes to New Als je die gewoon opzoekt op YouTube. Had die ff opgezocht omdat ik zag dat die op Spotify ook veel streams had. Van mij mag ie meedoen, maar krijgt dan van mij wel wat minpunten bij mijn beoordeling. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Chiemel:

8,5 mil inderdaad. Die van From Ashes to New Als je die gewoon opzoekt op YouTube. Had die ff opgezocht omdat ik zag dat die op Spotify ook veel streams had. Van mij mag ie meedoen, maar krijgt dan van mij wel wat minpunten bij mijn beoordeling. 

Mij maakt het ook niet uit, het is toch een pokkenummer :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gewoon uitsluiten. Duurt veel te lang als iedereen nu opnieuw moet gaan beoordelen omdat er een inzending veranderd wordt. Iedereen heeft reserves ingestuurd lijkt me? En wanneer beginnen we? De deadline is 4 dagen geleden en iedereen heeft 3 weken gekregen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik lever zo m'n punten in. Laat die van Rossi maar lekker meedoen joh, kent toch niemand. 

Edit: Punten ingestuurd. 4 nummers met een ruime voldoende, 3 nummers met een kleine voldoende en rest daarna onvoldoende. 

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anders gooi je 'm er toch uit. Win sowieso niet, want heb een compleet andere smaak dan ik denk iedereen hier.

Zal er volgende keer op letten en alle andere videos/uploads checken van hetzelfde nummer en optellen.

Fijne avond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet wat de afspraak is, maar ik wilde eigenlijk ook zoiets 'tactisch' doen als Rossi, maar wist niet of dat mocht. Dus maar niet gedaan. Was niet met mijn ingezonden nummer overigens.

Ik heb een eigen YouTube kanaal, dus ik zou een nummer kunnen uploaden en zo altijd safe zitten.

bewerkt door Satyr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Satyr:

Ik weet niet wat de afspraak is, maar ik wilde eigenlijk ook zoiets 'tactisch' doen als Rossi, maar wist niet of dat mocht. Dus maar niet gedaan. Was niet met mijn ingezonden nummer overigens.

Ik heb een eigen YouTube kanaal, dus ik zou een nummer kunnen uploaden en zo altijd safe zitten.

Als je het bewust doet vind ik wel dat je uitgesloten moet worden. 

Ik denk dat de meeste dit nummer van Rossi ondanks de vele views toch niet kennen? Wat mij betreft gewoon lekker meedoen, we moeten het ook niet te serieus nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ashes to New is geen onbekende naam voor mij en daar heb ik al mijn stemming op aangepast, want het is een heel tof nummer.  Als de meesten vinden dat deze mee mag doen is dat prima, maar dan ga ik mijn stemming nog een keer aanpassen.

Is niet om te zeiken. Maar ik vind het gewoon oneerlijk om dat de regels duidelijk zijn en ik zelf altijd veel tijd nodig heb om een leuk nummer onder de 500k te vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kende de groep ook.

Regels laten toch dat achterpoortje toe.

Als je gewoon lyric video plaatst van wereldhit die minder dan 500.000 views heeft is dat volgens mij toegelaten,er staat niks van in dat het zo niet mag.

Persoonlijk vind ik het ook moeilijk om iets te vinden onder 500.00 hits maar dat is natuurlijk wel een leuke uitdaging.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@nasje92 kon het niet duidelijker uitdrukken:, het is maar een spelletje. Er valt behalve de eer niets mee te winnen, we doen dit puur voor de fun. Of je een band die niet alom beroemd is nu wel dan niet kent hangt puur af van welke genres je zelf prefereert en beluistert. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei ivago:

@nasje92 kon het niet duidelijker uitdrukken:, het is maar een spelletje. Er valt behalve de eer niets mee te winnen, we doen dit puur voor de fun. Of je een band die niet alom beroemd is nu wel dan niet kent hangt puur af van welke genres je zelf prefereert en beluistert. 

En zo is het! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei Kelvin:

@Tijn Misschien even met uitsluitsel komen, want het zou jammer zijn als mensen afhaken om zo'n non-discussie. 

Uiteraard. Geloof ook niet dat Rossi dit bewust heeft gedaan, maar de gedachte achter de regel is natuurlijk dat die 500.000 views zien op een 'officiële' video van de band dan wel de platenmaatschappij. In een kwestie als deze weet ik ook niet of het reëel is om te vragen om dat te onderzoeken, want het is natuurlijk allemaal ook niet zo belangrijk dat ik die regel moet en zal handhaven.

Dus zeg het maar @Rossi, als je je inzending wil laten staan is dat wat mij betreft akkoord. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uiteraard. Geloof ook niet dat Rossi dit bewust heeft gedaan, maar de gedachte achter de regel is natuurlijk dat die 500.000 views zien op een 'officiële' video van de band dan wel de platenmaatschappij. In een kwestie als deze weet ik ook niet of het reëel is om te vragen om dat te onderzoeken, want het is natuurlijk allemaal ook niet zo belangrijk dat ik die regel moet en zal handhaven.

Dus zeg het maar [mention=5005]Rossi[/mention], als je je inzending wil laten staan is dat wat mij betreft akkoord. 

Haal mij maar eruit voor de zeikers hier. Volgende keer misschien beter. Had mijn inschrijfpost ook al aangepast. Ga niet mee doen als er zoveel gedoe is om iets waar ik niet goed heb opgelet. Succes verder.
Link naar opmerking
Deel via andere websites