The Saint Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari Oudste (8) heeft Fortnite ontdekt. Hij mocht het proberen en is dus helemaal verkocht. Weet niet of ik een gigantische fout heb begaan om hem dit al te laten spelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari Iemand ervaring met FM op de switch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 7 maart Share Geplaatst 7 maart Rogue Legacy 2 is een heerlijk spelletje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 1 april Share Geplaatst 1 april Ben de laatste tijd helemaal van de Roguelites. Heb Rogue Legacy 2, Undermine en vooral Enter the Gungeon flink gespeeld de afgelopen weken. Ook wat potjes Hades maar die heb ik al eens eerder uitgespeeld en ging toch terug naar ETG. Ben half verslaafd geworden aan ETG. Wat een lekker spelletje. Op het begin veel te moeilijk, maar na een tijdje en wat wijzigingen in de key bindings begon het te lopen. Nu zit ik echt al jaren te denk om Binding of Isaac te halen voor de Switch. Wacht ook al jaren op een sale, maar die komt maar niet. Ga hem denk ik toch maar halen voor de volle mep. 60 euro (40+20 voor Dlc) is best wat geld maar als je er potentieel honderden uren vermaak uit kan halen valt dat ook wel mee. Iemand ervaring met deze game? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 19 augustus Share Geplaatst 19 augustus Gister Tents and Trees opgepikt in de aanbieding. Ben altijd wel fan van dit soort puzzelgames om lekker ter ontspanning op de bank te spelen (tijdens bijvoorbeeld een bloedstollende NAC - Ajax). Echt een aanrader! Het menu/interface is ook heel snel en gestroomlijnd, wat ik zelf altijd heel fijn en belangrijk vind. Daarnaast worden er er dagelijks een zooitje 'daily puzzles' opgezet, dus je speelt het nooit uit. Verder Astral Chain en Links Awakening gekocht via marktplaats. Komen ergens deze week binnen. Links Awakening eens spelen voordat die nieuwe Zelda game uitkomt eind volgende maand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 22 augustus Share Geplaatst 22 augustus Op 1-4-2024 om 18:18 zei Beppu: Ben de laatste tijd helemaal van de Roguelites. Heb Rogue Legacy 2, Undermine en vooral Enter the Gungeon flink gespeeld de afgelopen weken. Ook wat potjes Hades maar die heb ik al eens eerder uitgespeeld en ging toch terug naar ETG. Ben half verslaafd geworden aan ETG. Wat een lekker spelletje. Op het begin veel te moeilijk, maar na een tijdje en wat wijzigingen in de key bindings begon het te lopen. Nu zit ik echt al jaren te denk om Binding of Isaac te halen voor de Switch. Wacht ook al jaren op een sale, maar die komt maar niet. Ga hem denk ik toch maar halen voor de volle mep. 60 euro (40+20 voor Dlc) is best wat geld maar als je er potentieel honderden uren vermaak uit kan halen valt dat ook wel mee. Iemand ervaring met deze game? Hoor alleen maar goede dingen over Isaac, maar vind de geluidseffecten en visuals echt zo smerig. Ik heb dit jaar/vorig jaar echt kneiterveel Slay the Spire, Hades en Balatro gespeeld. Alle 3 aanraders. Vooral Hades is een van de beste games ooit gemaakt. Verder een stukje terug Persona 4 Golden er helemaal doorheen gejaagd. Erg leuke game ook, niet zo perfect als P5R, maar zeer vermakelijk. Nu bezig met Shin Megami Tensei Vengeance. Beetje een cashgrab, maar die SMT formule ga ik zo ontzettend lekker op. Zit nu met ong 45 uur spelen in de laatste area, maar de 70 uur haal ik wss ook nog wel. Wil wel een goede poging gaan doen om superbosses te pakken ook. Daarnaast nog tussendoor van alles aan het spelen, Paper Mario Thousand Year Door, Dave the Diver, Earthbound, Metroid Zero Mission, Super Mario World. Heb ook nog Dragon Quest Builders 2, Octopath 2, beide Ori games, Baten Kaitos o.a. klaarstaan. Cult of the Lamb beviel me daarentegen weer wat te weinig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 25 september Share Geplaatst 25 september Morgen Zelda op de deurmat?! @La Pulga @Dansmeister @Sick Blik @neva? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 25 september Share Geplaatst 25 september 2 minuten geleden zei Beppu: Morgen Zelda op de deurmat?! @La Pulga @Dansmeister @Sick Blik @neva? hier niet, maar wel die Mario Jamboree al in de pre-order staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 25 september Share Geplaatst 25 september (bewerkt) 10 minuten geleden zei Beppu: Morgen Zelda op de deurmat?! @La Pulga @Dansmeister @Sick Blik @neva? Lijkt me heel leuk om te spelen, maar die wil ik graag fysiek hebben, dus ik wacht tot ik weer in Nederland ben. Wil tot die tijd ff goede stappen in mn Switch backlog zetten, o.a. bezig met - Pizza Tower (bijna klaar) - Octopath 2 - Ori 1 en 2 (nog niet begonnen) - Gris (bijna klaar) - Dave the Diver (ben ik ook al vrij ver, maar vind dat een heerlijk spel voor tussendoor - Earthbound - Metroid Zero Mission - Cult of the Lamb - Baten Kaitos - Dragon Quest Builders 2 - Super Mario World (bijna klaar) Dus heb nog genoeg te spelen. En dan vraagt Slay the Spire ook continu mn aandacht. Maar ziet er geweldig uit hoor. Reviews ook positief. Denk dat dat zeker een game voor mij is. Mario Party Jamboree die bestel ik ook alvast voordat ik thuis kom, die ga ik lekker met mn vriendin spelen. 25 september bewerkt door Sick Blik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 25 september Share Geplaatst 25 september 2 uur geleden zei Beppu: Morgen Zelda op de deurmat?! @La Pulga @Dansmeister @Sick Blik @neva? Nee, nog niet. Wil ook eerst even de reacties afwachten. Is weer een hele andere game dan dat ik gewend ben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 september Share Geplaatst 25 september 3 uur geleden zei Beppu: Morgen Zelda op de deurmat?! @La Pulga @Dansmeister @Sick Blik @neva? Ik ben alleen van de Pokémon, Zelda eigenlijk zelden gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 25 september Share Geplaatst 25 september 19 minuten geleden zei La Pulga: Ik ben alleen van de Pokémon, Zelda eigenlijk zelden gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 september Share Geplaatst 25 september 1 minuut geleden zei Beppu: Wellicht dat jij hem wel met je nettoloon cadeau voor mij kan doen, ik moet er veel langer voor werken namelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 25 september Share Geplaatst 25 september Ik ben nog druk met Breath of the Wild. Tears of the Kingdom wacht ook nog op me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 27 september Share Geplaatst 27 september Heerlijke game hoor . Eigenlijk voor mijn weekje vakantie gekocht eind volgende week. Maar de kans is aanwezig dat ik er dan al doorheen ben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 27 september Share Geplaatst 27 september 3 uur geleden zei Beppu: Heerlijke game hoor . Eigenlijk voor mijn weekje vakantie gekocht eind volgende week. Maar de kans is aanwezig dat ik er dan al doorheen ben Blij om te horen, wat ik mee kreeg is het een 2D Zelda met de vrijheid van een BotW en TotK. Lekker aanklooien met de enorme keuze aan power ups en kiezen waar je heen wil gaan. Lijkt me echt iets voor mij! Ik heb gisteren Super Mario World en Pizza Tower credits gezien, Gris kwam ik bij het einde aan en besloot die game zonder eerdere hints te geven dat ik nog niet genoeg shit had verzameld om het af te ronden. Dat ze lekker opflikkeren, kan ook niet backtracken ofzo dus ben klaar met die game. Nu ff lekker Octopath 2 weer aan, daar wil ik me de komende tijd op gaan richten, met natuurlijk ook wel wat andere games tussendoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 27 september Share Geplaatst 27 september 2 minuten geleden zei Sick Blik: Blij om te horen, wat ik mee kreeg is het een 2D Zelda met de vrijheid van een BotW en TotK. Lekker aanklooien met de enorme keuze aan power ups en kiezen waar je heen wil gaan. Lijkt me echt iets voor mij! Ik heb gisteren Super Mario World en Pizza Tower credits gezien, Gris kwam ik bij het einde aan en besloot die game zonder eerdere hints te geven dat ik nog niet genoeg shit had verzameld om het af te ronden. Dat ze lekker opflikkeren, kan ook niet backtracken ofzo dus ben klaar met die game. Nu ff lekker Octopath 2 weer aan, daar wil ik me de komende tijd op gaan richten, met natuurlijk ook wel wat andere games tussendoor. Laatste keer dat ik zo hooked was aan een game is lang geleden. Er zijn wat kritieken over de performance, maar dat valt allemaal reuze mee. Paar lag spikes in de dorpjes, dat is het enige. Zou niet moeten natuurlijk, maar doet 0.0 af voor het spelplezier bij mij. Octopath Traveler lijkt me trouwens ook wel een leuke game. Is een turn based achtig iets toch? Raad je zowel 1 als 2 aan? Jammer dat het redelijk prijzige games zijn. Misschien maar eens op marktplaats aanschaffen en na uitspelen weer verkopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 27 september Share Geplaatst 27 september 2 uur geleden zei Beppu: Laatste keer dat ik zo hooked was aan een game is lang geleden. Er zijn wat kritieken over de performance, maar dat valt allemaal reuze mee. Paar lag spikes in de dorpjes, dat is het enige. Zou niet moeten natuurlijk, maar doet 0.0 af voor het spelplezier bij mij. Octopath Traveler lijkt me trouwens ook wel een leuke game. Is een turn based achtig iets toch? Raad je zowel 1 als 2 aan? Jammer dat het redelijk prijzige games zijn. Misschien maar eens op marktplaats aanschaffen en na uitspelen weer verkopen. Heb 1 niet gespeeld, maar is een turn based JRPG, met een weakness systeem die opponenten kan breken, waardoor ze een beurt overslaan. Er zijn 8 protagonisten met allen een eigen verhaal. Die kan je vervolgens 1 voor 1 oppikken en aan je party toevoegen, hebben ook allen hun eigen krachten. Moest er ff inkomen, maar toen ik door had dat ik actief moest rekruteren ging het spelplezier massaal omhoog. Heb m zelf ook in de aanbieding opgepikt trouwens. Eurotje of 25. Performance is niet zo'n issue, daarvoor hebben we geen Switch. Shin Megami Tensei V had ook de nodige issues, maar deed totaal niet af aan de performance. Zolang het maar niet niveau Pokemon Scarlet/Violet is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober Op 25-9-2024 om 15:45 zei Beppu: Morgen Zelda op de deurmat?! @La Pulga @Dansmeister @Sick Blik @neva? Haha sorry man. Ik ga hier na de kerst mee beginnen denk ik. Ik moet echt nog wat switch spellen eerst uitspelen. Fire Emblem en Dragon quest 11 gaan eerst nog de nodige uurtjes in. Ik twijfel ook echt heel erg of ik nog de Xenoblade serie wil spelen. Super Mario Party: Jamboree staat in ieder geval op de pre-order. Dat wordt direct party avond weekend erop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober 9 minuten geleden zei Dansmeister: Haha sorry man. Ik ga hier na de kerst mee beginnen denk ik. Ik moet echt nog wat switch spellen eerst uitspelen. Fire Emblem en Dragon quest 11 gaan eerst nog de nodige uurtjes in. Ik twijfel ook echt heel erg of ik nog de Xenoblade serie wil spelen. Super Mario Party: Jamboree staat in ieder geval op de pre-order. Dat wordt direct party avond weekend erop. Met @ElPrincipito?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober 27 minuten geleden zei Beppu: Met @ElPrincipito?! Mooi met zijn allen tijdens de BBQ. Maar jij bent weer sjaak afhaak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober Op 3-10-2024 om 23:12 zei Dansmeister: Haha sorry man. Ik ga hier na de kerst mee beginnen denk ik. Ik moet echt nog wat switch spellen eerst uitspelen. Fire Emblem en Dragon quest 11 gaan eerst nog de nodige uurtjes in. Ik twijfel ook echt heel erg of ik nog de Xenoblade serie wil spelen. Super Mario Party: Jamboree staat in ieder geval op de pre-order. Dat wordt direct party avond weekend erop. Persoonlijk vind ik Xenoblade 1 en vooral 3 sterker dan Dragon Quest en Fire Emblem. Maar zijn wel andere type games natuurlijk. Mario Party kijk ik ook erg naar uit ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 14 oktober Share Geplaatst 14 oktober Op 12-10-2024 om 20:48 zei Sick Blik: Behoorlijk aantal uren in gestoken, maar wederom een goed voorbeeld waarom Hades en Slay the Spire zulke fantastische games zijn. Het is echt super moeilijk om een goede roguelite te maken die uitdagend maar niet onnodig tijdrovend is. Metaprogressie in Pokerogue is echt super traag. Je bent tientallen vloeren op de automatische piloot aan het spelen om daarna opeens door een Overpowered iemand gesweept te worden. Daarnaast zijn de beloningen gedurende je run gewoon echt niet voldoende, dat zal ongetwijfeld met meer tijd erin steken toenemen, maar ik vind die metaprogressie dus te traag. Dus voor nu wel weer even klaar mee. Maar was goed vermaakt op deze extreem regenachtige dag hier. Door deze post Slay the Spire weer eens aan geslingerd op de Switch. Wel een moeilijke game man. Kon er nooit echt helemaal in komen, zie dat ik zo'n 10 uur heb gespeeld een aantal jaar geleden. Je leest er zoveel positieve verhalen over dat ik het toch weer eens wilde proberen. Wordt niet voor niets door veel mensen als één van de beste roguelikes ooit genoemd. Heb je Balatro trouwens gespeeld? Schijnt ook goed te zijn. Ben zelf geen pokerliefhebber, dus weet niet of het dan ook wat voor mij is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 14 oktober Share Geplaatst 14 oktober 7 minuten geleden zei Beppu: Door deze post Slay the Spire weer eens aan geslingerd op de Switch. Wel een moeilijke game man. Kon er nooit echt helemaal in komen, zie dat ik zo'n 10 uur heb gespeeld een aantal jaar geleden. Je leest er zoveel positieve verhalen over dat ik het toch weer eens wilde proberen. Wordt niet voor niets door veel mensen als één van de beste roguelikes ooit genoemd. Heb je Balatro trouwens gespeeld? Schijnt ook goed te zijn. Ben zelf geen pokerliefhebber, dus weet niet of het dan ook wat voor mij is. Slaytje is echt ontzettend diepgaand. Bij 2 personages viel pas na ong. 60 uur spelen het kwartje eindelijk. Wil niet zeggen dat ik nooit runs met ze won, maar het spel is zo goed uitgebalanceerd dat je met veel dingen rekening kan houden. Advies wat ik voor nu kan geven: een groter deck hoeft niet altijd beter te zijn dan een klein deck. Balatro is ook fantastisch ja, de ideale vliegtuig game. Poker is niet eens zo heel belangrijk. Gaat er vooral om dat je er lol in hebt om dingen kapot te exploiten en daarop een strategie te bedenken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 14 oktober Share Geplaatst 14 oktober 8 minuten geleden zei Sick Blik: Slaytje is echt ontzettend diepgaand. Bij 2 personages viel pas na ong. 60 uur spelen het kwartje eindelijk. Wil niet zeggen dat ik nooit runs met ze won, maar het spel is zo goed uitgebalanceerd dat je met veel dingen rekening kan houden. Advies wat ik voor nu kan geven: een groter deck hoeft niet altijd beter te zijn dan een klein deck. Balatro is ook fantastisch ja, de ideale vliegtuig game. Poker is niet eens zo heel belangrijk. Gaat er vooral om dat je er lol in hebt om dingen kapot te exploiten en daarop een strategie te bedenken. Ga hem toch maar even halen binnenkort! Misschien zelfs straks. Altijd lekker om dit soort games achter de hand te hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten