Jump to content

Nintendo Switch

Isco22

Recommended Posts

Ben de laatste tijd helemaal van de Roguelites. Heb Rogue Legacy 2, Undermine en vooral Enter the Gungeon flink gespeeld de afgelopen weken. Ook wat potjes Hades maar die heb ik al eens eerder uitgespeeld en ging toch terug naar ETG. Ben half verslaafd geworden aan ETG. Wat een lekker spelletje. Op het begin veel te moeilijk, maar na een tijdje en wat wijzigingen in de key bindings begon het te lopen.

Nu zit ik echt al jaren te denk om Binding of Isaac te halen voor de Switch. Wacht ook al jaren op een sale, maar die komt maar niet. Ga hem denk ik toch maar halen voor de volle mep. 60 euro (40+20 voor Dlc) is best wat geld maar als je er potentieel honderden uren vermaak uit kan halen valt dat ook wel mee. Iemand ervaring met deze game?

Gister Tents and Trees opgepikt in de aanbieding. Ben altijd wel fan van dit soort puzzelgames om lekker ter ontspanning op de bank te spelen (tijdens bijvoorbeeld een bloedstollende NAC - Ajax). Echt een aanrader! Het menu/interface is ook heel snel en gestroomlijnd, wat ik zelf altijd heel fijn en belangrijk vind. Daarnaast worden er er dagelijks een zooitje 'daily puzzles' opgezet, dus je speelt het nooit uit.

Verder Astral Chain en Links Awakening gekocht via marktplaats. Komen ergens deze week binnen. Links Awakening eens spelen voordat die nieuwe Zelda game uitkomt eind volgende maand:<.

Op 1-4-2024 om 18:18 zei Beppu:

Ben de laatste tijd helemaal van de Roguelites. Heb Rogue Legacy 2, Undermine en vooral Enter the Gungeon flink gespeeld de afgelopen weken. Ook wat potjes Hades maar die heb ik al eens eerder uitgespeeld en ging toch terug naar ETG. Ben half verslaafd geworden aan ETG. Wat een lekker spelletje. Op het begin veel te moeilijk, maar na een tijdje en wat wijzigingen in de key bindings begon het te lopen.

Nu zit ik echt al jaren te denk om Binding of Isaac te halen voor de Switch. Wacht ook al jaren op een sale, maar die komt maar niet. Ga hem denk ik toch maar halen voor de volle mep. 60 euro (40+20 voor Dlc) is best wat geld maar als je er potentieel honderden uren vermaak uit kan halen valt dat ook wel mee. Iemand ervaring met deze game?

Hoor alleen maar goede dingen over Isaac, maar vind de geluidseffecten en visuals echt zo smerig.

Ik heb dit jaar/vorig jaar echt kneiterveel Slay the Spire, Hades en Balatro gespeeld. Alle 3 aanraders. Vooral Hades is een van de beste games ooit gemaakt.

Verder een stukje terug Persona 4 Golden er helemaal doorheen gejaagd. Erg leuke game ook, niet zo perfect als P5R, maar zeer vermakelijk. Nu bezig met Shin Megami Tensei Vengeance. Beetje een cashgrab, maar die SMT formule ga ik zo ontzettend lekker op. Zit nu met ong 45 uur spelen in de laatste area, maar de 70 uur haal ik wss ook nog wel. Wil wel een goede poging gaan doen om superbosses te pakken ook.

Daarnaast nog tussendoor van alles aan het spelen, Paper Mario Thousand Year Door, Dave the Diver, Earthbound, Metroid Zero Mission, Super Mario World. Heb ook nog Dragon Quest Builders 2, Octopath 2, beide Ori games, Baten Kaitos o.a. klaarstaan.

Cult of the Lamb beviel me daarentegen weer wat te weinig.