Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×

Nintendo Switch

Isco22

Recommended Posts

19 uur geleden zei Sick Blik:

Slaytje is echt ontzettend diepgaand. Bij 2 personages viel pas na ong. 60 uur spelen het kwartje eindelijk. Wil niet zeggen dat ik nooit runs met ze won, maar het spel is zo goed uitgebalanceerd dat je met veel dingen rekening kan houden. Advies wat ik voor nu kan geven: een groter deck hoeft niet altijd beter te zijn dan een klein deck.

Balatro is ook fantastisch ja, de ideale vliegtuig game. Poker is niet eens zo heel belangrijk. Gaat er vooral om dat je er lol in hebt om dingen kapot te exploiten en daarop een strategie te bedenken.

Goh, gisteravond een tweede potje gespeeld van Slay the Spire. Snap wel dat je er erg veel voldoening uit kan halen wanneer het klikt:<. Vanaf de tweede act had ik kaarten die echt goed met elkaar gingen. Als een warm mes door de boter. Na het werk verder met act 3, want het werd me wat te laat.

Hier ga ik nog wel wat meer tijd in steken, heerlijk!

Heb al jaren breath of the wild liggen en Tears of the Kingdom. Deze week weer verder gegaan met BotW. Wel weer even wennen en zoveel verkenningsopties erg leuk, soms denk ik wel na een paar uur wat heb ik nu eigenlijk gedaan.

Benieuwd hoe lang ik er over ga doen.

Op 16-10-2024 om 08:45 zei timpy00:

Heb al jaren breath of the wild liggen en Tears of the Kingdom. Deze week weer verder gegaan met BotW. Wel weer even wennen en zoveel verkenningsopties erg leuk, soms denk ik wel na een paar uur wat heb ik nu eigenlijk gedaan.

Benieuwd hoe lang ik er over ga doen.

Speel je nog? Ik heb het weer opgepakt. Heb de smaak weer helemaal te pakken. Al die details,alles wat er te zien en te doen is, zo tof.

13 uur geleden zei Vreven:

Speel je nog? Ik heb het weer opgepakt. Heb de smaak weer helemaal te pakken. Al die details,alles wat er te zien en te doen is, zo tof.

Ja ik speel nog, begin er steeds meer handigheid in te krijgen. Vlieg wel reglematig van hot naar het en van de ene naar de andere missie.

Ik haal nooit meer iets day 1, heb mijn les wel geleerd. Desondanks is nieuwe hardware leuk, maar ik kan nooit zoveel met geruchten en speculatie. Heb nog meer dan genoeg om te spelen, dus ik zie het wel. Als het ding uit is en er wat goede games uit zijn ga ik er eens lekker rustig aan beginnen.

Edited by Sick Blik

7 minuten geleden zei Sick Blik:

Ik haal nooit meer iets day 1, heb mijn les wel geleerd. Desondanks is nieuwe hardware leuk, maar ik kan nooit zoveel met geruchten en speculatie. Heb nog meer dan genoeg om te spelen, dus ik zie het wel. Als het ding uit is en er wat goede games uit zijn ga ik er eens lekker rustig aan beginnen.

Het scheelt dat je iig je Switch 1 spellen er op kan blijven spelen maar inderdaad je kan net zo goed een tijd wachten.

1 minuut geleden zei Grote Ree:

Hij is een slag groter en je kan de joycons klikken in plaats van schuiven. Nou joehoe. Meer haal ik niet uit dit filmpje.

Het gaat om het innerlijk en niet om der uiterlijk. Nog even afwachten dus. Wellicht dat er wel een hele goede FM voor uit gaat komen?

Zojuist zei La Pulga:

Het gaat om het innerlijk en niet om der uiterlijk. Nog even afwachten dus. Wellicht dat er wel een hele goede FM voor uit gaat komen?

Correcto. Ben daar ook wel benieuwd naar. Nintendo zal wel flinke verbeteringen door moeten voeren om mij over te halen.

43 minuten geleden zei Grote Ree:

Hij is een slag groter en je kan de joycons klikken in plaats van schuiven. Nou joehoe. Meer haal ik niet uit dit filmpje.

Nja de Switch is 8 jaar oud en heeft dezelfde grafische kracht als de Ps3. Ik verwacht hier wel een vooruitgang in. En dan was het zelfs met die beperkingen al een fenomenale console, met een van de beste game bibliotheken in de historie van gaming.

Edited by Sick Blik

46 minuten geleden zei Grote Ree:

Ik ben bang dat dit zo snel kapot gaat. Dat het kliksysteem slap wordt.

Afgelopen week weer genoeg uurtjes in de fire emblem serie zitten. Blijf genieten van de turn-based games. Hoop snel deze week de gameboy te krijgen @La Pulga om weer lekker advance wars te spelen.

Zag dat er een Xenoblade Chronicles X Definitive Edition aankomt in maart. Aanrader @Sick Blik? Ik heb heel die serie nog niet aangeraakt. 

3 uur geleden zei Dansmeister:

Afgelopen week weer genoeg uurtjes in de fire emblem serie zitten. Blijf genieten van de turn-based games. Hoop snel deze week de gameboy te krijgen @La Pulga om weer lekker advance wars te spelen.

Zag dat er een Xenoblade Chronicles X Definitive Edition aankomt in maart. Aanrader @Sick Blik? Ik heb heel die serie nog niet aangeraakt. 

Ik heb Xenoblade 1 en 3 gespeeld, X gekocht voor de Wii U toen die eshop ging sluiten, werd daarna deze aangekondigd.

1 en 3 echt van genoten. Xenoblade imo is een enorme Adventure RPG, grote open velden met zichtbare encounters. Battle systeem is vrij uniek, het is auto attack, maar je klikt vervolgens onderin in een menu skills aan om stats te boosten, damage te verhogen, status te inflicten etc. 

Verhaal is echt ijzersterk. Vooral 3 heeft een paar momenten die ik echt tot de crème de la crème van de video game fictie beschouw.

X is een spinoff, waar je op een gegeven moment ook in mechs door de wereld gaat verkennen. Erg hoog aangeschreven door de kenners. Ik neig ernaar om hem ook te gaan aanschaffen, ondanks dat ik de Wii U versie dus heb gekocht, maar dit wordt echt een optimalere versie.

Maat van mij doet vrijwilligerswerk voor een van de grotere Nintendo websites van Nederland en echt alle journalisten daar zijn helemaal weg van Xenoblade. Dus ik raad het zeker aan, helemaal aangezien jij ook wel thuis bent in de combat systemen. Moet even kijken of ik hem al gelijk in maart haal, want wil eerst wat meer door de backlog heen beuken nog.

Plus ik heb voor eind februari al Pirate Yakuza op de lijst staan, zal ook weer een goede 30-40 uur aan gametijd zijn. Plus daarnaast zodra Baldurs Gate 3 crossplay geüpdatet wordt ga ik die met Bart spelen, dus dat gaat ook de nodige ruimte in de agenda innemen. :D

Voor de mensen met een Nintendo Switch Online abonnement. Doe je zelf een lol en ga lekker Wario Land 4 spelen op de GBA virtual console. Oprecht een van de beste games ooit, heerlijke originele manier van platformen en een van de beste video game soundtracks aller tijden. En Wario is gewoon hilarisch.