Bogatyr Geplaatst 19 juni 2022 Share Geplaatst 19 juni 2022 (bewerkt) 1 uur geleden zei Dansmeister: Alleen? Met vrienden? Met je vriendin? Mario Party drinking game speel ik met mijn vriendin. Dat is genieten. Verder heb ik alle mario spellen, meer als collectie ook. Zelda blijft een grote aanrader. Alleen en vrienden. Met men vriendin speel ik wel iets anders. Zelda ken ik van vroeger, maar dit zal wel hard veranderd zijn zeker? 19 juni 2022 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 19 juni 2022 Share Geplaatst 19 juni 2022 Qua avontuur raad ik ook absoluut Zelda Breath of the Wild aan. Fantastisch game. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 19 juni 2022 Share Geplaatst 19 juni 2022 Je hebt ook heel veel goedkope (indy) games die perfect zijn voor de Switch. Zo ben ik de laatste week helemaal weg van Undermine. Hades, Stardew Valley, Dead Cells, Celeste, Halloween Knight om er maar een paar te noemen zijn echt pareltjes. Heb er tientallen van op mijn Switch. Is ook net wat je leuk vindt natuurlijk, zoals al eerder is gezegd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 27 juni 2022 Share Geplaatst 27 juni 2022 Wie voor potje Mario voetbal? @La Pulga @Dansmeister Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 juni 2022 Share Geplaatst 27 juni 2022 5 minuten geleden zei Stefan.: Wie voor potje Mario voetbal? @La Pulga @Dansmeister Nieuwe groepsapp? Was wel lachen gister, vooral 2 keer van jou verloren door een goal in de laatste 4 seconde Ik kan na 18:00 een paar potjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 27 juni 2022 Share Geplaatst 27 juni 2022 6 minuten geleden zei Stefan.: Wie voor potje Mario voetbal? @La Pulga @Dansmeister Hebben we al een team? Maak maar groepsapp aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 juni 2022 Share Geplaatst 27 juni 2022 Zojuist zei Dansmeister: Hebben we al een team? Maak maar groepsapp aan. Met hoeveel kunnen we eigenlijk online? Ik wil Waluigi zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 27 juni 2022 Share Geplaatst 27 juni 2022 24 minuten geleden zei La Pulga: Met hoeveel kunnen we eigenlijk online? Ik wil Waluigi zijn. 4 mans squad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 juni 2022 Share Geplaatst 27 juni 2022 3 minuten geleden zei Dansmeister: 4 mans squad. Aight, nog eentje er bij dus. Koop een switch voor jouw vriendin anders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 28 juni 2022 Share Geplaatst 28 juni 2022 Raden jullie Strikers aan voor de single player? Lijkt me niet hé? Ben meer een single player gamer dan een multiplayer gamer @La Pulga @Dansmeister @Stefan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 28 juni 2022 Share Geplaatst 28 juni 2022 15 uur geleden zei Beppu: Raden jullie Strikers aan voor de single player? Lijkt me niet hé? Ben meer een single player gamer dan een multiplayer gamer @La Pulga @Dansmeister @Stefan. Ik heb het spel zelf nog een beetje te weinig opgestart, paar potjes tegen Stacey en Dans gespeeld en dat was best wel leuk. Single player ga ik morgen maar even uitvogelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 17 juli 2022 Share Geplaatst 17 juli 2022 Op 27-6-2022 om 16:42 zei La Pulga: Aight, nog eentje er bij dus. Koop een switch voor jouw vriendin anders. Ik ben inmiddels ook om. Vind de Single Player wel bijzonder uitgekleed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 17 juli 2022 Share Geplaatst 17 juli 2022 9 minuten geleden zei Grote Ree: Ik ben inmiddels ook om. Vind de Single Player wel bijzonder uitgekleed. Game is dus niet aan te raden als je geen mp zou spelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 17 juli 2022 Share Geplaatst 17 juli 2022 16 minuten geleden zei Oerlie: Game is dus niet aan te raden als je geen mp zou spelen? Wat mij betreft niet nee. Heb online en locale MP nog niet geprobeerd maar denk dat dat wel tof kan zijn. Maar goed, wie weet denkt @La Pulga er anders over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 18 juli 2022 Share Geplaatst 18 juli 2022 @Stefan. en ik hebben wel wat potjes online gespeeld. Was best leuk. Verder hebben we het spel denk ik nog niet zo vaak gespeeld om er echt een oordeel over te geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 18 juli 2022 Share Geplaatst 18 juli 2022 Het spel heeft enorm weinig diepgang helaas. Ook is de performance best wel ruk, veel haperingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 (bewerkt) Iemand Xenoblade Chronicles 3 al gehaald? Is het wat? Krijgt wel weer lovende kritieken en ziet er ook wel erg gaaf uit. @The Kerfts wellicht? 6 augustus 2022 bewerkt door Beppu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 Op 4-8-2022 om 08:07 zei Beppu: Iemand Xenoblade Chronicles 3 al gehaald? Is het wat? Krijgt wel weer lovende kritieken en ziet er ook wel erg gaaf uit. @The Kerfts wellicht? Jup, 25 uurtjes al erin zitten. Bevalt erg goed. Als je 1 goed vond, dan ga je deze ook waarderen. Gameplay is zeer gepolijst, battle systeem intuïtiever, aantal leuke nieuwe elementen toegevoegd. Voor de rest zijn de werelden etc. altijd prachtig zoals we van Monolith Soft gewend zijn, soundtracks ook echt fenomenaal. Verhaal kan ik nog weinig over zeggen, want ben nog niet extreem ver, maar het is zeer intrigerend tot nu toe. Live a Live heb ik ook opgepikt, is echt een prachtige game ook met die 2D-3D stijl. Kleurgebruik is echt fenomenaal. Battles zijn voor mij als ervaren turn based RPG speler vrij simpel, maar het is erg plezierig om te spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 7 augustus 2022 Share Geplaatst 7 augustus 2022 18 uur geleden zei The Kerfts: Jup, 25 uurtjes al erin zitten. Bevalt erg goed. Als je 1 goed vond, dan ga je deze ook waarderen. Gameplay is zeer gepolijst, battle systeem intuïtiever, aantal leuke nieuwe elementen toegevoegd. Voor de rest zijn de werelden etc. altijd prachtig zoals we van Monolith Soft gewend zijn, soundtracks ook echt fenomenaal. Verhaal kan ik nog weinig over zeggen, want ben nog niet extreem ver, maar het is zeer intrigerend tot nu toe. Live a Live heb ik ook opgepikt, is echt een prachtige game ook met die 2D-3D stijl. Kleurgebruik is echt fenomenaal. Battles zijn voor mij als ervaren turn based RPG speler vrij simpel, maar het is erg plezierig om te spelen. Die tweede game ken ik niet. Ziet er wel geinig uit al ben ik niet heel erg van de strategy games. Xenoblade gaat er op den duur wel komen. Hou wel van die grindy adventure games met een goede verhaallijn. Al was ik bij de vorige twee delen nooit tot het einde gekomen om wat voor reden dan ook. Ben eerst Immortals: Fenyx Rising aan het spelen. Op de PS4 weliswaar. Durf het met dat soort games nooit aan op de Switch en ga dan toch liever voor de PS. Heerlijke game hoor! Zeker een aanrader ook. Beetje AC: Odyssey meets BOTW. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 10 oktober 2022 Share Geplaatst 10 oktober 2022 Op 6-8-2022 om 13:16 zei The Kerfts: Jup, 25 uurtjes al erin zitten. Bevalt erg goed. Als je 1 goed vond, dan ga je deze ook waarderen. Gameplay is zeer gepolijst, battle systeem intuïtiever, aantal leuke nieuwe elementen toegevoegd. Voor de rest zijn de werelden etc. altijd prachtig zoals we van Monolith Soft gewend zijn, soundtracks ook echt fenomenaal. Verhaal kan ik nog weinig over zeggen, want ben nog niet extreem ver, maar het is zeer intrigerend tot nu toe. Live a Live heb ik ook opgepikt, is echt een prachtige game ook met die 2D-3D stijl. Kleurgebruik is echt fenomenaal. Battles zijn voor mij als ervaren turn based RPG speler vrij simpel, maar het is erg plezierig om te spelen. Heb XC3 van de week opgepikt. Wat een lekkere game zeg! Zit nu in charter 2 met een uur of 8-10 op de klok. Combat is ook gaaf, er worden er nog steeds meer mechanics geïntroduceerd. Ben een beetje de andere classes aan het levellen. Vraag me af in hoeverre ik daar wat aan heb of dat ik me per personage misschien op 2-3 classes moet focussen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 27 november 2022 Share Geplaatst 27 november 2022 @La PulgaAlweer lekker wat uurtjes onderweg in Scarlet? Ik heb Violet gekocht gisteren . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 november 2022 Share Geplaatst 27 november 2022 42 minuten geleden zei Michaelinho*: @La PulgaAlweer lekker wat uurtjes onderweg in Scarlet? Ik heb Violet gekocht gisteren . Haha lekker hoor! Ja ik ram er doorheen zo. 53% van het Dexje gehaald Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 27 november 2022 Share Geplaatst 27 november 2022 1 minuut geleden zei La Pulga: Haha lekker hoor! Ja ik ram er doorheen zo. 53% van het Dexje gehaald Hoe ziet je teampie eruit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 november 2022 Share Geplaatst 27 november 2022 23 minuten geleden zei Michaelinho*: Hoe ziet je teampie eruit? Heb eigenlijk alleen die starter en Lucario. De andere 4 plekjes gebruik ik om de Pokémon te laten evolueren om het dexje vol te krijgen. wie heb jij gekozen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 27 november 2022 Share Geplaatst 27 november 2022 31 minuten geleden zei La Pulga: Haha lekker hoor! Ja ik ram er doorheen zo. 53% van het Dexje gehaald Hoor echt goede verhalen over de game, vanwege de vrijheid. Zal vast een goede kerstaanbieding worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten