Elsjorro1990 Gepost February 20, 2021 Share Gepost February 20, 2021 Op 19-2-2021 om 19:06 zei FMNOOB: Vond het een geweldige tekenfilmserie vroeger. Zou zo een Switch aanschaffen vanwege deze game . hahaha Super. MIjn vrouw noemde mij altijd shin-chan toen ik nog achter de bar stond. Ga ik zowiezo halen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sick Blik Gepost February 26, 2021 Share Gepost February 26, 2021 Holy fuck, open world action RPG Pokémon game aangekondigd welke zich afspeelt in een oude versie van Sinnoh. Doet me erg aan Breath of the Wild denken en dat is natuurlijk een geweldig voorbeeld om te gebruiken. Trailer leek wel erg sloppy, frameskips en vooral die Chingling zag er niet goed uit, maar het spel is natuurlijk nog in ontwikkeling, dus we wachten lekker af. Die remakes van Diamond & Pearl leken me net wat minder interessant, als ze daar een lading content aan toevoegen zodat het echt een verbetering is, dan wil ik ze misschien nog wel halen, maar als ze er alleen een grafisch poetsdoekje overheen hebben gehaald en de battle mechanics naar gen 8 hebben aangepast vind ik dat niet voldoende. Pokemon Snap ziet er ook geinig uit, maar dat is er een die ik wel op Youtube of Twitch kijk ipv dat ik hem koop. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beppu Gepost February 26, 2021 Share Gepost February 26, 2021 Ik moet het maar zien met die pokemon rpg. Als je ziet wat er tegenwoordig allemaal mogelijk is (ook op de Switch), en je dan ziet waar ze mee op de proppen kwamen met Pokemon Sword/Shield.. Dat was echt bagger. Framedrops etc. Zien er inderdaad erg zorgwekkend uit. Ben bang dat Zolang Gamefreak de games blijft maken, het nooit meer wordt zoals vroeger. Heb sowieso het idee dat ze niet meer echt mee kunnen met de moderne mogelijkheden. Die oude games op de gameboy waren magisch, maar het is al jaren net niet. Telkens zo'n ongepoleiste game te vroeg uitbrengen om zoveel mogelijk geld binnen te harken, terwijl er vaak best potentie in zit. Maar we gaan het maar weer zien. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oerlie Gepost February 27, 2021 Share Gepost February 27, 2021 Op 19-1-2021 om 13:12 zei Beppu: Had hem toevallig gister gekocht van iemand op marktplaats. Ben benieuwd. Deze ga ik ook wel halen volgende maand, ziet er erg cool uit: Heb Mario 3d Allstars (heet zo toch?) niet gehaald. Die verouderde graphics en mechanics zou ik me echt kapot aan ergeren. Belachelijk dat ze daar 60 euro voor vragen ook. Maarja dat is nou eenmaal hoe Nintendo haar games prijst. Heb trouwens met de kerst Mario Rabbids in de aanbeiding gehaald. Wel een geinig spel ook als je van strategy, turn based games houdt. Sowieso zijn dat erg relaxede games op de Switch voor lekker tijdens een pot voetbal of een ander programma. Doe ook vaak een Picross puzzel als ik iets kijk of lig te luisteren. Heb je deze inmiddels al gehaald? en wat is je mening erover? Ik twijfel namelijk nog. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beppu Gepost February 27, 2021 Share Gepost February 27, 2021 2 uur geleden zei van der Water: Heb je deze inmiddels al gehaald? en wat is je mening erover? Ik twijfel namelijk nog. Ik neem aan dat je Mario 3d World + Bowsers Fury bedoelt? Ik heb die inderdaad gehaald en is mij meer dan prima bevallen. Bowsers fury is niet erg lang, maar echt heel erg vet. Hoop dat ze in de toekomst meer deze kant op gaan met open world mario games. 3d world is een port van de wii u game. Had die zelf nooit gespeeld, is mij ook super goed bevallen. Verrassend lange game ook, nog steeds niet uitgespeeld. Zeker een aanrader dus! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oerlie Gepost February 27, 2021 Share Gepost February 27, 2021 9 minuten geleden zei Beppu: Ik neem aan dat je Mario 3d World + Bowsers Fury bedoelt? Ik heb die inderdaad gehaald en is mij meer dan prima bevallen. Bowsers fury is niet erg lang, maar echt heel erg vet. Hoop dat ze in de toekomst meer deze kant op gaan met open world mario games. 3d world is een port van de wii u game. Had die zelf nooit gespeeld, is mij ook super goed bevallen. Verrassend lange game ook, nog steeds niet uitgespeeld. Zeker een aanrader dus! ahh thanks! die bedoelde ik idd... op termijn toch een keertje kopen dan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beppu Gepost February 27, 2021 Share Gepost February 27, 2021 3 minuten geleden zei van der Water: ahh thanks! die bedoelde ik idd... op termijn toch een keertje kopen dan Op marktplaats ben je al snel 15-20 euro minder kwijt dan in de webshops en kun je ze gewoon voor hetzelfde bedrag weer verkopen. Zo doe ik het altijd in ieder geval, kost het je uiteindelijk niks. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost February 28, 2021 Share Gepost February 28, 2021 Ik ben voor het eerst niet hyped om Pokemon, ga em wel halen daar niet van.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beppu Gepost April 17, 2021 Share Gepost April 17, 2021 Iemand hier Crosscode gespeeld? Heb er net een uurtje inzitten maar dit was echt het type game waar ik zin in had zeg, heerlijk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beppu Gepost June 19, 2021 Share Gepost June 19, 2021 Zit echt nog steeds veel op de Switch. Van de week Moonlighter gekocht in de sale en dat is echt een hele lekkere game. Ga ik nog veel uurtjes in steken. Mensen nog suggesties voor wat onbekendere pareltjes? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Gepost June 19, 2021 Share Gepost June 19, 2021 41 minuten geleden zei Beppu: Zit echt nog steeds veel op de Switch. Van de week Moonlighter gekocht in de sale en dat is echt een hele lekkere game. Ga ik nog veel uurtjes in steken. Mensen nog suggesties voor wat onbekendere pareltjes? Niet onbekend, maar heb je Hades al gespeeld? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beppu Gepost June 19, 2021 Share Gepost June 19, 2021 16 minuten geleden zei Stefan.: Niet onbekend, maar heb je Hades al gespeeld? Dat is toevallig mijn meest gespeelde game op de Switch met een uur of 150. Heerlijk spel was dat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost July 27, 2021 Share Gepost July 27, 2021 Ik vind de nieuwe Pokemon wel leuk maar wel jammer dat er veel mensen AFK een lobby joinen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beppu Gepost July 28, 2021 Share Gepost July 28, 2021 @La Pulga Lekkere game hoor, Nexomon. Vermaak me er nog steeds kostelijk mee. heb Digimon Cyber Sleuth al een tijdje op het oog. Hou wel van die monster catcher games met een verhaallijn. Heb je deze gespeeld? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost July 28, 2021 Share Gepost July 28, 2021 7 minuten geleden zei Beppu: @La Pulga Lekkere game hoor, Nexomon. Vermaak me er nog steeds kostelijk mee. heb Digimon Cyber Sleuth al een tijdje op het oog. Hou wel van die monster catcher games met een verhaallijn. Heb je deze gespeeld? Ja zeker! Heb ik zelfs uitgespeeld voor op de PS4. Ook echt een heerlijke game inderdaad. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost October 15, 2021 Share Gepost October 15, 2021 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beppu Gepost November 18, 2021 Share Gepost November 18, 2021 Deze gespeeld @La Pulga? Eergister binnen gekregen en kan er niet vanaf blijven. Heerlijke game. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost November 18, 2021 Share Gepost November 18, 2021 8 minuten geleden zei Beppu: Deze gespeeld @La Pulga? Eergister binnen gekregen en kan er niet vanaf blijven. Heerlijke game. Nog niet gespeeld maar ga het zeker een keer uitproberen! Eerst maar op de Pokemon grind. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chimpa Gepost December 5, 2021 Share Gepost December 5, 2021 Sinds een aantal weken het OLED model in huis (voorheen geen Switch gehad), en meteen in Breath of the Wild gedoken. Wat een fantastische spel zeg In m'n lange gamecarrière zelden zo genoten van een game. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beppu Gepost December 18, 2021 Share Gepost December 18, 2021 Monster Hunter wel weer zat, dus op marktplaats gezet. Heb net Saints Row 4 aangeschaft. Die is 93% korting en maar 3.50 euro. Zal wel niet veel zijn, maar ik vond Saints Row vroeger wel lachen op de Xbox. Paar uurtjes vermaak is mooi meegenomen van zo'n prijsje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost December 18, 2021 Share Gepost December 18, 2021 3 uur geleden zei Beppu: Monster Hunter wel weer zat, dus op marktplaats gezet. Heb net Saints Row 4 aangeschaft. Die is 93% korting en maar 3.50 euro. Zal wel niet veel zijn, maar ik vond Saints Row vroeger wel lachen op de Xbox. Paar uurtjes vermaak is mooi meegenomen van zo'n prijsje. Hey ik heb ook Saints Row gehaald, alleen moet je dan je hele console leegmaken om het te installeren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beppu Gepost December 19, 2021 Share Gepost December 19, 2021 12 uur geleden zei La Pulga: Hey ik heb ook Saints Row gehaald, alleen moet je dan je hele console leegmaken om het te installeren. Grote game inderdaad. Ik heb een microsd cart in de Switch dus aan ruimte geen gebrek. Heb jij trouwens Terraria gespeeld? Ziet er ook wel leuk uit maar ik twijfel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost December 19, 2021 Share Gepost December 19, 2021 7 uur geleden zei Beppu: Grote game inderdaad. Ik heb een microsd cart in de Switch dus aan ruimte geen gebrek. Heb jij trouwens Terraria gespeeld? Ziet er ook wel leuk uit maar ik twijfel. Heb ik nog nooit van gehoord, ga er wel even naar kijken. Heb bijna alle 151 Pokémon gevangen dus dan is mijn doel wel behaald. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beppu Gepost December 20, 2021 Share Gepost December 20, 2021 Op 18-12-2021 om 20:00 zei La Pulga: Hey ik heb ook Saints Row gehaald, alleen moet je dan je hele console leegmaken om het te installeren. Al gespeeld? Deze game. Slaat helemaal nergens op maar ik vermaak me echt top. Ik kan me van vroeger nog herinneren dat het een soort parodie op GTA is, met gangs enzo. Maar dit is compleet anders. Je komt in een virtuele wereld waar je tegen aliens vecht en waar je superkrachten hebt. Het concept slaat nergens op maar ik ga hier erg lekker op. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost December 20, 2021 Share Gepost December 20, 2021 35 minuten geleden zei Beppu: Al gespeeld? Deze game. Slaat helemaal nergens op maar ik vermaak me echt top. Ik kan me van vroeger nog herinneren dat het een soort parodie op GTA is, met gangs enzo. Maar dit is compleet anders. Je komt in een virtuele wereld waar je tegen aliens vecht en waar je superkrachten hebt. Het concept slaat nergens op maar ik ga hier erg lekker op. Goed dat je het zegt, even een SD kaartje kopen en dan kan ik em ook spelen. Maar volgens mij ook een erg vermakelijk spel, heb het al voor de pc maar voor 2 euro kan je dit niet laten liggen.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts