Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Nintendo Switch

Isco22

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Dansmeister:

Alleen? Met vrienden? Met je vriendin?

Mario Party drinking game speel ik met mijn vriendin. Dat is genieten. Verder heb ik alle mario spellen, meer als collectie ook. Zelda blijft een grote aanrader.

Alleen en vrienden. Met men vriendin speel ik wel iets anders. Zelda ken ik van vroeger, maar dit zal wel hard veranderd zijn zeker?

bewerkt door Bogatyr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt ook heel veel goedkope (indy) games die perfect zijn voor de Switch. Zo ben ik de laatste week helemaal weg van Undermine. Hades, Stardew Valley, Dead Cells, Celeste, Halloween Knight om er maar een paar te noemen zijn echt pareltjes. Heb er tientallen van op mijn Switch. Is ook net wat je leuk vindt natuurlijk, zoals al eerder is gezegd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Beppu:

Raden jullie Strikers aan voor de single player? Lijkt me niet hé? Ben meer een single player gamer dan een multiplayer gamer @La Pulga @Dansmeister @Stefan.

Ik heb het spel zelf nog een beetje te weinig opgestart, paar potjes tegen Stacey en Dans gespeeld en dat was best wel leuk. Single player ga ik morgen maar even uitvogelen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 4-8-2022 om 08:07 zei Beppu:

Iemand Xenoblade Chronicles 3 al gehaald? Is het wat? Krijgt wel weer lovende kritieken en ziet er ook wel erg gaaf uit.

@The Kerfts wellicht?

Jup, 25 uurtjes al erin zitten. Bevalt erg goed. Als je 1 goed vond, dan ga je deze ook waarderen. Gameplay is zeer gepolijst, battle systeem intuïtiever, aantal leuke nieuwe elementen toegevoegd. Voor de rest zijn de werelden etc. altijd prachtig zoals we van Monolith Soft gewend zijn, soundtracks ook echt fenomenaal. Verhaal kan ik nog weinig over zeggen, want ben nog niet extreem ver, maar het is zeer intrigerend tot nu toe.

Live a Live heb ik ook opgepikt, is echt een prachtige game ook met die 2D-3D stijl. Kleurgebruik is echt fenomenaal. Battles zijn voor mij als ervaren turn based RPG speler vrij simpel, maar het is erg plezierig om te spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei The Kerfts:

Jup, 25 uurtjes al erin zitten. Bevalt erg goed. Als je 1 goed vond, dan ga je deze ook waarderen. Gameplay is zeer gepolijst, battle systeem intuïtiever, aantal leuke nieuwe elementen toegevoegd. Voor de rest zijn de werelden etc. altijd prachtig zoals we van Monolith Soft gewend zijn, soundtracks ook echt fenomenaal. Verhaal kan ik nog weinig over zeggen, want ben nog niet extreem ver, maar het is zeer intrigerend tot nu toe.

Live a Live heb ik ook opgepikt, is echt een prachtige game ook met die 2D-3D stijl. Kleurgebruik is echt fenomenaal. Battles zijn voor mij als ervaren turn based RPG speler vrij simpel, maar het is erg plezierig om te spelen.

Die tweede game ken ik niet. Ziet er wel geinig uit al ben ik niet heel erg van de strategy games.

Xenoblade gaat er op den duur wel komen. Hou wel van die grindy adventure games met een goede verhaallijn. Al was ik bij de vorige twee delen nooit tot het einde gekomen om wat voor reden dan ook.

Ben eerst Immortals: Fenyx Rising aan het spelen. Op de PS4 weliswaar. Durf het met dat soort games nooit aan op de Switch en ga dan toch liever voor de PS. Heerlijke game hoor! Zeker een aanrader ook. Beetje AC: Odyssey meets BOTW. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 6-8-2022 om 13:16 zei The Kerfts:

Heb XC3 van de week opgepikt. Wat een lekkere game zeg! Zit nu in charter 2 met een uur of 8-10 op de klok. Combat is ook gaaf, er worden er nog steeds meer mechanics geïntroduceerd. 

Ben een beetje de andere classes aan het levellen. Vraag me af in hoeverre ik daar wat aan heb of dat ik me per personage misschien op 2-3 classes moet focussen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites