007mark Geplaatst 6 november 2019 Share Geplaatst 6 november 2019 Nou ik heb gewoon een ticket hoor. FEYENOORD THUIS GEKKENHUIS, LEGIOEN ERACHTER. GAS EROP LET's GO!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 6 november 2019 Share Geplaatst 6 november 2019 Ja ik ben er ook bij hoor. Vakkie P. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 november 2019 Share Geplaatst 6 november 2019 29 minuten geleden zei PJHoutman: Ja ik ben er ook bij hoor. Vakkie P. Lang geleden voor je zeker. Ik zit in PP. Dus zal even wat fakkels jou kant op pleuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 6 november 2019 Share Geplaatst 6 november 2019 7 minuten geleden zei 007mark: Ik zit in PP. Dus zal even wat fakkels jou kant op pleuren. Ik hoop dat je een paar aanstekers op je kop gegooid krijgt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 6 november 2019 Share Geplaatst 6 november 2019 16 minuten geleden zei 007mark: Lang geleden voor je zeker. Ik zit in PP. Dus zal even wat fakkels jou kant op pleuren. Pffff. Laatste keer was Feyenoord - Utrecht, bekerfinale in 2016. Ben recenter bij Sparta geweest dan bij Feyenoord. Wel nog een keer ADO-Feyenoord gezien in 't kampioensjaar, trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 6 november 2019 Share Geplaatst 6 november 2019 Weten jullie wat Feyenoord vanaf het begin moet gaan doen morgen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 6 november 2019 Share Geplaatst 6 november 2019 18 minuten geleden zei cimbomcu: Weten jullie wat Feyenoord vanaf het begin moet gaan doen morgen? Je gaat het ons vast vertellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 6 november 2019 Share Geplaatst 6 november 2019 Ik zit met spanning te wachten..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 november 2019 Share Geplaatst 6 november 2019 We worden verwend @PJHoutman. Fer is geschorst, dus Renato Tapia start in de basis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 6 november 2019 Share Geplaatst 6 november 2019 #FreeYassin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 7 november 2019 Share Geplaatst 7 november 2019 22 uur geleden zei PJHoutman: #FreeYassin Eens, van Tapia moet je gewoon afscheid nemen. Ayoub is ook nog eens voetballend de betere van die 2. Fer heb ik het ook wel mee gehad. #FreeYassin gaat trending worden op Twittah binnenkort! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 november 2019 Share Geplaatst 7 november 2019 Onderweg naar het stadion. Voor het eerst sinds tijden weer een beetje spanning in mijn lijf, lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 7 november 2019 Share Geplaatst 7 november 2019 16 minuten geleden zei 007mark: Onderweg naar het stadion. Voor het eerst sinds tijden weer een beetje spanning in mijn lijf, lekker. Geniet van de 3-0 overwinning! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 november 2019 Share Geplaatst 7 november 2019 Op 6-11-2019 om 15:21 zei PJHoutman: Je gaat het ons vast vertellen. D´r op Klappn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 7 november 2019 Share Geplaatst 7 november 2019 Telt onderling resultaat in EL ook? Dan moet Feyenoord nog ff 1 of 2 goaltje maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 7 november 2019 Share Geplaatst 7 november 2019 Waarom is Kökcü ineens zo onzeker en onrustig aan de bal en maakt hij zoveel domme overtredingen?? Hij is totaal onherkenbaar de laatste 2 wedstrijden... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 7 november 2019 Share Geplaatst 7 november 2019 1 uur geleden zei Chiemel: Telt onderling resultaat in EL ook? Dan moet Feyenoord nog ff 1 of 2 goaltje maken. Niet dat het er nu nog toedoet voor Feyenoord, maar ja onderling resultaat is leidend net zoals in de CL. Wat een verschrikkelijk matige vertoning zeg van Feyenoord. Zat echt niks in. Pas na de 1-1 zag je wat gif en strijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 november 2019 Share Geplaatst 7 november 2019 Mijn god, wat slecht was het weer. Bij die tegengoal riep ik 5 meter over de middenlijn al dat Ié aan verkeerde kant liep. Jammer dat hij dat zelf niet ziet. Niet jammer dat het ook zijn laatste actie was. Jorgensen na al die blessures ook onherkenbaar. Bij elk balcontact 2 seconden nodig om te besluiten wat ermee moet gebeuren. Ja duurt te lang dan he. Sinisterra begon leuk dit seizoen, maar laat ook al een aantal wedstrijden geen kloten meer zien. Kokcu het zogenaamde talent schiet de enige 100% kans van onze kant de tribunes in. Het trieste is nog dat je eigenlijk blij moet zijn met een punt. YB over de gehele wedstrijd (veel) meer gecreeerd dan wij. Ben voorlopig in ieder geval wel weer even genezen van het idee om naar het stadion te gaan. Passie, strijd, geen woorden maar daden. Laat me niet lachen, zie er niets maar dan ook niets van terug. Scheids was overigens ook een lul met vingers, want die nummer 13 had daar op de zijnlijn natuurlijk ziin 2e geel moeten krijgen binnen 30 seconden na zijn 1e geel. Maar dat heb ik expres pas in deze laatste alinea gezet, want mag pas het laatste excuus zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 7 november 2019 Share Geplaatst 7 november 2019 Nou, deze onzin slaan we ook weer een paar jaartjes over. De tering. Kroketten waren koud. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 7 november 2019 Share Geplaatst 7 november 2019 17 minuten geleden zei 007mark: Kokcu het zogenaamde talent schiet de enige 100% kans van onze kant de tribunes in. Zag laatst ook dit voorbij komen. Vond het vrij bizar om te zien hoe slecht Kokcu hieruit kwam. Zou toch juist diegene moeten zijn die kansen creëert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 november 2019 Share Geplaatst 8 november 2019 1 uur geleden zei PJHoutman: Nou, deze onzin slaan we ook weer een paar jaartjes over. De tering. Kroketten waren koud. Stond nog te wachten op je voor het Maasgebouw. Waar was je nou? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 8 november 2019 Share Geplaatst 8 november 2019 45 minuten geleden zei 007mark: Stond nog te wachten op je voor het Maasgebouw. Waar was je nou? In de tram, weet je hoe achterlijk koude poten ik had? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 november 2019 Share Geplaatst 8 november 2019 6 minuten geleden zei PJHoutman: In de tram, weet je hoe achterlijk koude poten ik had? Die kroketten moet je ook niet in je schoenen stoppen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 8 november 2019 Share Geplaatst 8 november 2019 Nou dat had Jørgensen duidelijk wel gedaan ha ha ha! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 8 november 2019 Share Geplaatst 8 november 2019 Handsbal Iè lees ik? Kunnen we hem niet beter stallen bij Feyenoord basketbal? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten