Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

16 minuten geleden zei 007mark:

Lang geleden voor je zeker. 

Ik zit in PP. Dus zal even wat fakkels jou kant op pleuren.

Pffff. Laatste keer was Feyenoord - Utrecht, bekerfinale in 2016.  Ben recenter bij Sparta geweest dan bij Feyenoord. Wel nog een keer ADO-Feyenoord gezien in 't kampioensjaar, trouwens. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Chiemel:

Telt onderling resultaat in EL ook? Dan moet Feyenoord nog ff 1 of 2 goaltje maken. 

Niet dat het er nu nog toedoet voor Feyenoord, maar ja onderling resultaat is leidend net zoals in de CL. 

Wat een verschrikkelijk matige vertoning zeg van Feyenoord.  Zat echt niks in. Pas na de 1-1 zag je wat gif en strijd.   

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn god, wat slecht was het weer. Bij die tegengoal riep ik 5 meter over de middenlijn al dat Ié aan verkeerde kant liep. Jammer dat hij dat zelf niet ziet. Niet jammer dat het ook zijn laatste actie was.

Jorgensen na al die blessures ook onherkenbaar. Bij elk balcontact 2 seconden nodig om te besluiten wat ermee moet gebeuren. Ja duurt te lang dan he.

Sinisterra begon leuk dit seizoen, maar laat ook al een aantal wedstrijden geen kloten meer zien.

Kokcu het zogenaamde talent schiet de enige 100% kans van onze kant de tribunes in. 

Het trieste is nog dat je eigenlijk blij moet zijn met een punt. YB over de gehele wedstrijd (veel) meer gecreeerd dan wij. Ben voorlopig in ieder geval wel weer even genezen van het idee om naar het stadion te gaan. Passie, strijd, geen woorden maar daden. Laat me niet lachen, zie er niets maar dan ook niets van terug.

Scheids was overigens ook een lul met vingers, want die nummer 13 had daar op de zijnlijn natuurlijk ziin 2e geel moeten krijgen binnen 30 seconden na zijn 1e geel. Maar dat heb ik expres pas in deze laatste alinea gezet, want mag pas het laatste excuus zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei 007mark:

Kokcu het zogenaamde talent schiet de enige 100% kans van onze kant de tribunes in. 

Zag laatst ook dit voorbij komen. Vond het vrij bizar om te zien hoe slecht Kokcu hieruit kwam. Zou toch juist diegene moeten zijn die kansen creëert. 

image.thumb.png.f0213dcb9807972d3dc316ec6bf0e455.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites