Magikarp Geplaatst 24 december 2018 Share Geplaatst 24 december 2018 (bewerkt) 'Hoe hij wel rust houdt'. Ja zo kun je het ook noemen. Tempo aan de bal is zo belachelijk laag. Heb hem zeker wat fijne ballen zien geven, maar daar tegenover staan ook talloze momenten waarop ie enorm stond te kloten en te treuzelen. Heb dan liever iemand die niet af en toe fijne balletjes geeft maar gewoon solide wedstrijdjes speelt. Minder 'mooie dingen' maar ook minder fouten maken, en dat is vaak een stuk belangrijker. Niet dat die er nu rondloopt, maar die Tapia is helemaal niks. 24 december 2018 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 11 januari 2019 Share Geplaatst 11 januari 2019 Nou 2-1 verliespartij tegen Dortmund, maar als je ziet hoe makkelijk de tegengoals weer vallen...mijn hemel ik houd mijn hart vast voor de volgende Klassieker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 12 januari 2019 Share Geplaatst 12 januari 2019 Van de stukjes die ik heb gezien van de wedstrijd had Dortmund verder niet bijster veel andere kansen. Zo kun je het ook zien. Tapia op huurbasis naar Willem II, kan ie zich in het 't nationale team spelen voor de ZAK, het daar goed doen en doen en zonder verlies naar Spanje vertrekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 13 januari 2019 Share Geplaatst 13 januari 2019 Nieuwste rb gerucht: als St Juste verkocht zou worden zou Feyenoord interesse hebben in.... Kevin Diks! Je verwacht 't niet he. Mocht hij niet haalbaar blijken dan schijnen Chong-guk Song, Östlund en Emerton op het lijstje te staan. In uiterste nood kan altijd Ullie ingeschoven worden, die staat immers al op de loonlijst. Wat een creatieve armoede. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 13 januari 2019 Share Geplaatst 13 januari 2019 Pieter Collen zou ook op het lijstje staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 13 januari 2019 Share Geplaatst 13 januari 2019 Mijn bron had het over Gill Swerts, die schijnt vanwege zijn leeftijd een stapje omlaag te willen doen en lekker af te gaan bouwen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 januari 2019 Share Geplaatst 16 januari 2019 Dus je gaat een samenwerking aan met FC Dordrecht om vervolgens een dag later een talentvolle linksbuiten naar FC Groningen te laten vertrekken. Okee. @lennard95 kom er maar in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 16 januari 2019 Share Geplaatst 16 januari 2019 "Talentvol"... Contract loopt af, prima om daar nog een paar knaken voor te vangen. Voegde niks toe en zal nooit het niveau Feyenoord 1 bereiken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 16 januari 2019 Share Geplaatst 16 januari 2019 Talentvol? Wie is er weg? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 16 januari 2019 Share Geplaatst 16 januari 2019 El Hankouri Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 16 januari 2019 Share Geplaatst 16 januari 2019 Ja nee dat wist ik maar ik las iets over een talentvolle linksbuiten die weg ging Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 januari 2019 Share Geplaatst 16 januari 2019 Ja wilde talentvol nog tussen haakjes zetten, maar welke andere 5 spelers wil je naam een club als Dordt sturen dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 16 januari 2019 Share Geplaatst 16 januari 2019 Marlon Slabbekoorn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 16 januari 2019 Share Geplaatst 16 januari 2019 Zo ongeveer iedereen die voor Jong Feyenoord uitkomt kun je toch beter bij Dordt laten spelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 16 januari 2019 Share Geplaatst 16 januari 2019 Cheikh Toure, Ten Hove, el Bouchataoui, Knoester, Wehrmann, Zwarts Dat soort namen zouden, imo, naar Dordrecht moeten gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 januari 2019 Share Geplaatst 16 januari 2019 18 minuten geleden zei Magikarp: Marlon Slabbekoorn Ja leuk. 15 minuten geleden zei Hwb: Zo ongeveer iedereen die voor Jong Feyenoord uitkomt kun je toch beter bij Dordt laten spelen? Daar behoort El Hankouri dus ook toe. 3 minuten geleden zei Richarð.: Cheikh Toure, Ten Hove, el Bouchataoui, Knoester, Wehrmann, Zwarts Dat soort namen zouden, imo, naar Dordrecht moeten gaan. Zie het niet bij allemaal zitten, maar opzich een prima lijstje. Anyway, heb nou niet echt het idee alsof we lekker zitten in de buitenspelers op dit moment. El Hankouri was hier toch beetje de invaller die het af en toe mocht proberen en bij Sinisterra twijfel ik misschien nog wel meer of hij het ooit haalt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 16 januari 2019 Share Geplaatst 16 januari 2019 7 minuten geleden zei 007mark: Daar behoort El Hankouri dus ook toe. Blijkbaar zag Feyenoord het niet meer in hem zitten. Dan kun je beter hem van de hand doen en iemand anders naar Dordt laten gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 16 januari 2019 Share Geplaatst 16 januari 2019 Doorselecteren dus. Spelers met meer talent nu naar voren halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 17 januari 2019 Share Geplaatst 17 januari 2019 Op 16-1-2019 om 15:37 zei Richarð.: Cheikh Toure, Ten Hove, el Bouchataoui, Knoester, Wehrmann, Zwarts Dat soort namen zouden, imo, naar Dordrecht moeten gaan. Knoester gaat in ieder geval niet op huurbasis naar FC Dordrecht, maar vertrekt naar Heracles. Een oplossing waar ik ook wel mee kan leven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 17 januari 2019 Share Geplaatst 17 januari 2019 Zeker, weg met middelmatigheid! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 17 januari 2019 Share Geplaatst 17 januari 2019 Op 16-1-2019 om 14:16 zei MetalMichael: "Talentvol"... Contract loopt af, prima om daar nog een paar knaken voor te vangen. Voegde niks toe en zal nooit het niveau Feyenoord 1 bereiken. Wordt gehuurd voor een half jaar en dan eventueel overgenomen. Dus vraag me af of feyenoord wel wat ontvangt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 17 januari 2019 Share Geplaatst 17 januari 2019 Snap niet zo goed wat ze nou met FC Dordt moeten. Als ze degraderen is het einde FC Dordt en moet je een andere club zoeken om die spelers te laten spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 17 januari 2019 Share Geplaatst 17 januari 2019 Je kunt niet degraderen uit de Keuken Kampioen Divisie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 17 januari 2019 Share Geplaatst 17 januari 2019 1 uur geleden zei komodo25: Wordt gehuurd voor een half jaar en dan eventueel overgenomen. Dus vraag me af of feyenoord wel wat ontvangt Ah ok, dat had ik niet zo begrepen. Ach, neem aan dat ze in ieder geval een deel van het salaris betalen. Dus je bespaart er iig op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 17 januari 2019 Share Geplaatst 17 januari 2019 18 minuten geleden zei Pino: Je kunt niet degraderen uit de Keuken Kampioen Divisie. Alleen dit seizoen niet toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten