Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

Vond de kaart van Nieuwkoop erg makkelijk gegeven, maar stoor me bij Gozubuyuk vooral aan die arrogante houding. 

Verder spelen we natuurlijk een draak van een wedstrijd, maar ik heb me eerlijk gezegd ook geen enkele illusie gemaakt over deze wedstrijd. Wij zijn verdedigend veel te zwak voor dit soort wedstrijden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Lenstra:

Nouja, dat gaat natuurlijk gebeuren. Je kunt moeilijk verwachten alle kopduels te winnen tegen Luuk de Jong. Je moet dan alleen niet zo achterlijk staan waardoor Zerrouki, Bueno, Hancko en Nieuwkoop te laat komen.  

Dan moet je of dat duel niet aangaan of niet met zo achterlijke hoge verdedigende linie spelen. Je moet spelen naar de kwaliteiten die je hebt. En onze backs zijn ronduit zwak en Trauner is traag.

2 minuten geleden zei bas huijsmans:

Mwoah, het duel verliezen an sich kan gebeuren. Het feit is dat je daarna geen druk op de bal hebt, iemand diep kan lopen zonder ook maar enige andere speler van Feyenoord in de buurt is vooral het probleem. Kopduels van De Jong winnen is natuurlijk niet echt iets waar je direct vanuit kan gaan. Je moet er voor zorgen dat de rest van de organisatie zo staat dat het niet uit maakt of hij de duels wint

Op het moment dat de Jong dat duel won, wist ik al dat het een goal zou zijn. Tactisch staat het weer verkeerd in een topduel.

Dit wordt ook helemaal niets.

bewerkt door aron24
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei aron24:

Dan moet je of dat duel niet aangaan of niet met zo achterlijke hoge verdedigende linie spelen. Je moet spelen naar de kwaliteiten die je hebt.

Op het moment dat de Jong dat duel won, wist ik al dat het een goal zou zijn. Tactisch staat het weer verkeerd in een topduel.

Dit wordt ook helemaal niets.

Mooi dat je zelf in je tekst al twee keer aangeeft dat het dus niet de fout is van het verloren kopduel maar dat het voor de rest niet goed staat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minuten geleden zei Chiemel:

Had op zich wel goede hoop op Feyenoord, maar toen zag ik dat Zerrouki in de basis staat. 2-0 achter na half uur spelen door twee fouten van hem. Nieuwkoop gaat ook minimaal 1 gele kaart pakken.

Zerrouki heeft in ieder geval geen positieve bijdrage gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei bas huijsmans:

Mooi dat je zelf in je tekst al twee keer aangeeft dat het dus niet de fout is van het verloren kopduel maar dat het voor de rest niet goed staat

De fout is de tactiek. Volgens mij had je prima kunnen spieken van de tactiek van Brest. Het is zo naïef en zwak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites