Lenstra Geplaatst Dinsdag at 21:28 Share Geplaatst Dinsdag at 21:28 Rare wissel toch. Milambo voor Ivanusec. Laat Luka lekker staan joh. Zo wordt het al helemaal niets meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst Dinsdag at 21:28 Share Geplaatst Dinsdag at 21:28 4 minuten geleden zei MetalMichael: Op zo'n top straks. Zou me verbazen als hij basisspeler bij een club als RKC zijn haalt. Klopt. Voor vanavond schreef ik hem naar het amateurvoetbal toe, maar na deze twee goaltjes wilde ik hem eens ietwat positief insteken. Zojuist zei bas huijsmans: Ondanks dat Ivanusec er niet echt heel lekker in zat, snap ik dan niet dat je hem nu niet gewoon een volledige wedstrijd eens laat staan. Vooral omdat je twee basisspelers laat invallen. Die had je lekker langer rust kunnen geven nu Eens. Begrijp de teleurstelling heel goed. Niet dat hij goed speelde, maar kom op joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst Dinsdag at 21:36 Share Geplaatst Dinsdag at 21:36 Jongens, het is niets en het gaat niets worden met die Kroaat. Jammer maar helaas. Dankzij hem lag het constant helemaal open en met Milambo heb je iemand in het veld die wedstrijdritme heeft, fit is en zijn man niet constant laat lopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst Dinsdag at 21:38 Share Geplaatst Dinsdag at 21:38 Onze reserve centrale verdedigers zijn ook erg op niveau... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst Dinsdag at 21:39 Share Geplaatst Dinsdag at 21:39 Gonzalez grijpt niet bepaald zijn kans vandaag zullen we maar zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst Dinsdag at 21:41 Share Geplaatst Dinsdag at 21:41 Mehhhh. Zo onnodig weer maar hey waarom verbaasd het me niet meer???? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst Dinsdag at 21:43 Share Geplaatst Dinsdag at 21:43 Met Luka erin ging het beter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst Dinsdag at 21:44 Share Geplaatst Dinsdag at 21:44 Wat mij opvalt bij vrijwel iedere spelhervatting is dat de tweede lijn altijd helemaal open en bloot ligt, en de bal er ook altijd komt. Nu ook deze kans weer jongens hol Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst Dinsdag at 21:57 Share Geplaatst Dinsdag at 21:57 Dit scheelt niet veel... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst Dinsdag at 21:58 Share Geplaatst Dinsdag at 21:58 We zijn door. Verder niet meer over hebben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst Dinsdag at 21:59 Share Geplaatst Dinsdag at 21:59 Zojuist zei bas huijsmans: We zijn door. Verder niet meer over hebben Waarover? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst Dinsdag at 21:59 Share Geplaatst Dinsdag at 21:59 Gimenez had zich ook voorgenomen om zich niet te veel in te spannen he. 🤣 Slechte wedstrijd, wel gewonnen in 90 minuten. Op naar zondag, met hopelijk wat meer scherpte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst Dinsdag at 22:02 Share Geplaatst Dinsdag at 22:02 We hebben maar 1 tegengoal dit keer jongens! Serie doorbroken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst Dinsdag at 22:04 Share Geplaatst Dinsdag at 22:04 Wel lekker, zo'n avond waarop de reserves het de trainer een beetje moeilijk maken en je makkelijk wint van een KKD-club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst Dinsdag at 22:05 Share Geplaatst Dinsdag at 22:05 Ook buitenshuis leggen we ze de wil op in de beker! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst Dinsdag at 22:32 Share Geplaatst Dinsdag at 22:32 Niveau van de bank moet echt omhoog. Misschien ook maar een verhoogde reservebank maken net zoals bij United. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst Woensdag at 07:31 Share Geplaatst Woensdag at 07:31 9 uur geleden zei Urbeto: Ook buitenshuis leggen we ze de wil op in de beker! Dit seizoen is Feyenoord sowieso iets meer van de uitwedstrijden lijkt het Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst Woensdag at 07:33 Share Geplaatst Woensdag at 07:33 1 minuut geleden zei Erwin.: Dit seizoen is Feyenoord sowieso iets meer van de uitwedstrijden lijkt het Kunnen we de bekerfinale elders spelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst Woensdag at 08:08 Share Geplaatst Woensdag at 08:08 36 minuten geleden zei Erwin.: Dit seizoen is Feyenoord sowieso iets meer van de uitwedstrijden lijkt het Hopelijk trekken we die lijn zondag nog even door dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst Woensdag at 08:23 Share Geplaatst Woensdag at 08:23 14 minuten geleden zei Urbeto: Hopelijk trekken we die lijn zondag nog even door dan Het belooft in ieder geval doelpuntrijk te worden! (zal dus wel een 0-0 worden) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst Woensdag at 13:45 Share Geplaatst Woensdag at 13:45 "Ja, ja dat klopt." Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst Woensdag at 23:58 Share Geplaatst Woensdag at 23:58 Hoe ouder ik word, hoe minder ik begrijp wat sommige mensen bezielt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten