Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Urbeto:

Triest, maar het standpunt blijft hetzelfde: liever 20 wedstrijden in een seizoen met Bijlow dan 34 met Wellenreuther. 

Lijkt mij ook hoor, ik denk alleen dat Priske het echt verkeerd heeft aangepakt aan het begin van het seizoen, ook buiten de simpele ‘wie is op dit moment beter’-vraag gerekend. Het was toch een kwestie van tijd totdat Bijlow het weer over zou nemen en aan de andere kant was het (niet om lollig te doen) een kwestie van tijd geweest tot hij weer geblesseerd zou raken. Aan het eind van het seizoen hebben ze dan allebei veel gekeept en zijn ze allebei tevreden. Nu is Bijlow, ondanks dat hij nu weer eerste keeper is, pissed dat hij het seizoen op de bank moest beginnen en Wellenreuther is pissed dat hij redelijk snel weer wordt gepasseerd. Heb je twee man tegen je in het harnas gejaagd in plaats van nul. 

Feyenoord is voor een trainer misschien wel de makkelijkste club om je reservekeeper tevreden te houden. En dan los je het zo op. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Arles:

Lijkt mij ook hoor, ik denk alleen dat Priske het echt verkeerd heeft aangepakt aan het begin van het seizoen, ook buiten de simpele ‘wie is op dit moment beter’-vraag gerekend. Het was toch een kwestie van tijd totdat Bijlow het weer over zou nemen en aan de andere kant was het (niet om lollig te doen) een kwestie van tijd geweest tot hij weer geblesseerd zou raken. Aan het eind van het seizoen hebben ze dan allebei veel gekeept en zijn ze allebei tevreden. Nu is Bijlow, ondanks dat hij nu weer eerste keeper is, pissed dat hij het seizoen op de bank moest beginnen en Wellenreuther is pissed dat hij redelijk snel weer wordt gepasseerd. Heb je twee man tegen je in het harnas gejaagd in plaats van nul. 

Feyenoord is voor een trainer misschien wel de makkelijkste club om je reservekeeper tevreden te houden. En dan los je het zo op. 

Dat je keeper bent,betekent niet dat je ontastbaar bent ofzo he? Ook dan kan je je basisplaats afstaan. Dat is onderdeel van een voetbal team uitmaken.Genoeg voorbeelden bijvoorbeeld Brighton and Hove Albion en meer. De staff en de manager bepalen,zal altijd wel iemand minder "gelukkig"zijn. Enfin merkte vroeger ook al met CR en bv Robben werden regelmatig pissig als ze gewisseld werden,als dat soort dingen niet tegen kan,ga dan lekker individuele Sport als Tennis of Golven doen ofzo...

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Kyrill:

Dat je keeper bent,betekent niet dat je ontastbaar bent ofzo he? Ook dan kan je je basisplaats afstaan. Dat is onderdeel van een voetbal team uitmaken.Genoeg voorbeelden bijvoorbeeld Brighton and Hove Albion en meer.

Het is allemaal leuk en aardig dat er tegenwoordig een aantal clubs zijn die betrekkelijk veel rouleren met hun keepers, maar dat doet niets af aan het feit dat de meeste clubs een vaste eerste keus hebben waarbij de tweede doelman hooguit wat bekerwedstrijdjes mag keepen. Aangezien Feyenoord nooit de pretentie heeft gehad een club van die eerste categorie te zijn zie ik dan ook niet in waarom je dat tegen de verder terechte analyse van @Arlesop zou werpen. 

Priske heeft gewoon gegokt en verloren qua keepersdossier. Hopelijk is Bijlow snel weer fit, want ik heb nu al geen zin in Wellenreuther de komende twee wedstrijden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Djurovski:

Weer geblesseerd wat een softie is dat ook ongelooflijk 

:-D

Ik zou bijna weer zo'n Fr12 imitatie doen dat die harder moet werken voor zn geld.

Maar ff serieus het is geen vooroorlogs voetbal meer. Heeft niks met soft zijn te maken. Hij bepaalt niet of hij wel of niet kan spelen, dat doen medische professionals.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh joh die keuze om Bijlow weer eerste doelman te maken was er gewoon eentje voor de buhne. Priske wist ook wel dat hij het waarschijnlijk niet tot de interlandperiode vol zou houden. ;c;c Het is toch ongelofelijk maar waar. Hoe kan die man nou 4 maanden lang op de training een ziek beest zijn en dan in de eerste beste wedstrijd geblesseerd raken. :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei aron24:

Er gaat gewoon echt iets niet goed fitness. Zoveel blessures is wel opmerkelijk.

Die vraag stelde ik laatst ook al, maarzijn toch ook mensen uit fitness/performance team weg? Heeft toch invloed, lijkt het.

Nou komop, eens even goed resultaatje in de Kuip pakken weer. Toch al teveel punten verspeeld daar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei 007mark:

Die vraag stelde ik laatst ook al, maarzijn toch ook mensen uit fitness/performance team weg? Heeft toch invloed, lijkt het.

Nou komop, eens even goed resultaatje in de Kuip pakken weer. Toch al teveel punten verspeeld daar.

Slot heeft iemand meegenomen, Peeters dacht ik en laatst is Leigh Egger ook weggegaan. Volgens mij was die Egger wel een hele belangrijke. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites