Sacioli Geplaatst 18 augustus 2019 Share Geplaatst 18 augustus 2019 Ik ga wel stuk van de reacties op FR12 en Fok Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 augustus 2019 Share Geplaatst 18 augustus 2019 Deze opstelling Middenveld met Kelly-Tapia-Berghuis. Voorin ook lekker vasthouden aan Larsson, god o god. Zowel Burger als Kokcu op de bank....Denk dat ik met die 0-2 nog mild ben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 18 augustus 2019 Share Geplaatst 18 augustus 2019 (bewerkt) Feyenoord: Vermeer; Karsdorp, Botteghin, Van der Heijden, Haps; Kelly, Tapia, Berghuis; Sinisterra, Narsingh, Larsson Ik liet het van de opstelling afhangen of ik zou gaan kijken. Nu ik dit zie weet ik het zeker. Dit MOET ik zien want zoiets krijg je hierna nooit meer voorgeschoteld. Geschiedenis gaat geschreven worden, 18-08-19 gaat de boeken in. Dit wordt een nulletje of 5. Voor Utrecht uiteraard. Ben fan van Larsson maar rot die vent er maar uit. Gewoon Sinisterra - Narsingh - Berghuis. En ze onderling laten wisselen. Zo'n Berghuis op het middenveld is het tekenen van je eigen brevet van onvermogen als trainer. Zeker als je dan ook Kelly nog opstelt. Dan zie je het gewoon niet. Dacht dat die Fer gewoon moe was maar die speelt nu dus al 3 potten niet. Lekker man zo'n fitte selectie. Enige lichtpuntje is dat die Afrikaan gewoon op de bank zit. Al mag van mij de hele beerput vandaag opengetrokken worden. Vroege invalbeurt en dan ff met z'n allen gillen om de capriolen die hij uit gaat halen. 18 augustus 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 augustus 2019 Share Geplaatst 18 augustus 2019 (bewerkt) Liep hier naar beneden om te melden dat ik niet ging kijken, maar je hebt me overtuigd om het toch te doen. Grootste gelijk in die alinea na de opstelling. Nog even popcorn halen bij de super. Dat middenveld kan echt niet inderdaad Vind het leuk dat Sini weer speelt, maar doe dat dan ten koste van Larsson. Ongemotiveerd stuk Knäckebröd. 18 augustus 2019 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 18 augustus 2019 Share Geplaatst 18 augustus 2019 (bewerkt) Dat niet alleen, Sinisterra is ook op z'n best aan de linkerkant. Op rechts moet ie ballen voor gaan geven maar je zag tegen Heerenveen hoe dat gaat. Er staat niemand. Misschien dat dat met Narsingh nu anders is (en als ze echt meer rouleren voorin) dan met Mr. Berghuis die de behoefte voelt ALLES zelf te moeten doen en dus in een aanval nog achterin loopt omdat ie rechtsback wilde spelen. Voorin zou het dus best opgelost kunnen zijn zonder Berghuis, nadeel is dat het probleem verplaatst wordt naar het middenveld nu. Hoeft niet erg te zijn als je gasten hebt die het gedrag va Berghuis op kunnen vangen maar Tapia kan het niet alleen. Bijzondere gewaarwording wel. De beste speler is ook direct de doodsteek voor je ploeg. Daarom zeg ik dit jullie nu en je krijgt het waarschijnlijk alleen hier te horen: Berghuis is de slechtste speler van Feyenoord. Overigens begrijp ik wel dat Burger en Kokcu niet spelen. Die zijn gewend dat ze 1x in de week tegen een paar kinderen spelen. De stap naar 1x in de week in het eerste is al enorm, laat staan ook nog doordeweekse wedstrijden. Dat heeft gewoon tijd nodig. 18 augustus 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 18 augustus 2019 Share Geplaatst 18 augustus 2019 Moet Vermeer z'n eigen tenue wassen nu Carlo de Leeuw uitgeschakeld is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 augustus 2019 Share Geplaatst 18 augustus 2019 Wat er bij die tegengoal weer misgaat kun je niet eens in 1 post gaan analyseren joh. Ga ik dus ook niet proberen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 18 augustus 2019 Share Geplaatst 18 augustus 2019 (bewerkt) Ach jongens over een maand of 2 staat alleskunner Dirkie Kuyt bij jullie voor de groep. Dan ontloop je degradatie wel. 18 augustus 2019 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 18 augustus 2019 Share Geplaatst 18 augustus 2019 6 minuten geleden zei Regis: Ach jongens over een maand of 2 staat alleskunner Dirkie Kuyt bij Julie voor de groep. Dan ontloop je degradatie wel. Wie is Julie en in welke groep zit ze dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 18 augustus 2019 Share Geplaatst 18 augustus 2019 (bewerkt) 4 minuten geleden zei Regis: Ach jongens over een maand of 2 staat alleskunner Dirkie Kuyt bij Julie voor de groep. Dan ontloop je degradatie wel. Ga lekker in een ander topic vervelen... Sinistera je beste verdediger tot dusver. Die keeper van hun ziet er niet super betrouwbaar uit, laat nog wel eens wat los. Niet dat twee goals je aan een overwinning gaan helpen, zolang iedere bal door het middenveld een grote kans oplevert. En om meteen je vraag te beantwoorden: Nee, in dit topic kan ik nu even niet tegen grapjes van Ajacieden. 18 augustus 2019 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 18 augustus 2019 Share Geplaatst 18 augustus 2019 Die Kelly speelt echt geweldig slecht weer trouwens. Als je dan bij Utrecht Maher ziet voetballen die ze gewoon gratis op hebben gepikt.. Zelfs Gustafson had je met deze selectie nog wat aan gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 18 augustus 2019 Share Geplaatst 18 augustus 2019 Ik vroeg het me laatst nog af, hebben we er wel is slechter voor gestaan afgelopen jaren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 18 augustus 2019 Share Geplaatst 18 augustus 2019 2 minuten geleden zei Sacioli: Ik vroeg het me laatst nog af, hebben we er wel is slechter voor gestaan afgelopen jaren? Theo Lucius en Serginio Greene als aanvoerder zien spelen in de Kuip. Het kan altijd nog erger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 18 augustus 2019 Share Geplaatst 18 augustus 2019 11 minuten geleden zei Zeus: Die Kelly speelt echt geweldig slecht weer trouwens. Als je dan bij Utrecht Maher ziet voetballen die ze gewoon gratis op hebben gepikt.. Zelfs Gustafson had je met deze selectie nog wat aan gehad. Ik heb 1000x liever Kelly dan Maher. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 18 augustus 2019 Share Geplaatst 18 augustus 2019 6 minuten geleden zei PJHoutman: Ik heb 1000x liever Kelly dan Maher. Dan hou jij schijnbaar van lelijk voetbal. Dan zit je bij Feyenoord wel goed momenteel in elk geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 18 augustus 2019 Share Geplaatst 18 augustus 2019 Die Leo Driessen kan eigenlijk ook niet, heeft niet eens het idee welk speler iets doet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 18 augustus 2019 Share Geplaatst 18 augustus 2019 Zojuist zei Zeus: Dan hou jij schijnbaar van lelijk voetbal. Dan zit je bij Feyenoord wel goed momenteel in elk geval. Heeft 0,0 met voetbal te maken, Maher heeft het meest misselijke karakter in het Nederlands voetbal. Ik degradeer liever dan dat ik voor dat jochie moet supporteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 18 augustus 2019 Share Geplaatst 18 augustus 2019 Ah ja, ik bekeek het niet vanuit een supporters-bril, zo wens ik sowieso niet naar voetbal te kijken. Overigens was de trainer van Utrecht nu ook een veel logischere en betere keuze geweest dan Stam. Met z'n kutopstelling en tactisch gefaal. Narsingh in de spits ook.. Tegen een ploeg die gewoon tot in de zestien terug hangt. Toch lachwekkend. Je hebt geen reet aan zijn snelheid/diepte en balcontrole heeft hij niet. Die loopt daar maar voor Piet Snot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 18 augustus 2019 Share Geplaatst 18 augustus 2019 9 minuten geleden zei PJHoutman: Ik heb 1000x liever Kelly dan Maher. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 18 augustus 2019 Share Geplaatst 18 augustus 2019 (bewerkt) Sinisterra is goed he. Techniek druipt ervan af. Spreekt geen woord buiten de Colombiaanse grens dus vind het al heel goed. Vind het qua spel meevallen ook. Val niet in slaap, er gebeurt genoeg. Veel beweging, zou het bijna ‘lekker’ noemen. Moet nog gepolijst worden maar het begin is er. Bezetting is goed. Puur door Berghuis die niet in of te ver uit de weg loopt. Is ook lekkr onzichtbaar gelukkig, prima. Zoekt zn momentjes ipv ALLES te willen doen. Jammer dat Kelly er dan staat, met Fer zou het een stuk beter zijn. Over de goal heb ik niks te zeggen. 18 augustus 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 18 augustus 2019 Share Geplaatst 18 augustus 2019 Dubbele wissel in aantocht, prima. Wat er gezegd werd over Vd Heijden ben ik het wel mee eens, die loopt er idd bij alsof hij het heeft opgegeven. Nu was dat in de periode voordat hij weg wilde ook wel zo natuurlijk. Maar hij vindt vast nog steeds dat hij bij Feyenoord in de basis hoort. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 augustus 2019 Share Geplaatst 18 augustus 2019 9 minuten geleden zei Magikarp: Sinisterra is goed he. Techniek druipt ervan af. Spreekt geen woord buiten de Colombiaanse grens dus vind het al heel goed. Vind het qua spel meevallen ook. Val niet in slaap, er gebeurt genoeg. Veel beweging, zou het bijna ‘lekker’ noemen. Moet nog gepolijst worden maar het begin is er. Bezetting is goed. Puur door Berghuis die niet in of te ver uit de weg loopt. Is ook lekkr onzichtbaar gelukkig, prima. Zoekt zn momentjes ipv ALLES te willen doen. Jammer dat Kelly er dan staat, met Fer zou het een stuk beter zijn. Over de goal heb ik niks te zeggen. Veldbezetting wel prima? Hahahhaa heb constant het idee dat Utrecht met een man meer speelt joh Sinisterra doet het leuk ja. Aanvallend paar prima acties, en ook achterin 2 of 3 keer goed een belangrijk duel gewonnen. Prima wissels, benieuwd naar die nieuwe verdediger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 augustus 2019 Share Geplaatst 18 augustus 2019 Scheids loopt ook lekker te paraderen trouwens. Hoeveel overtredingen mag die Strieder maken voordat hij geel krijgt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 18 augustus 2019 Share Geplaatst 18 augustus 2019 Die mag er toch nooit in? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 18 augustus 2019 Share Geplaatst 18 augustus 2019 (bewerkt) Die Ié lijkt in ieder geval een stuk rapper te zijn. Toch fijn dat de gevaarlijkste man onze linksback is. 18 augustus 2019 bewerkt door Sacioli Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten