Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

Feyenoord: Vermeer; Karsdorp, Botteghin, Van der Heijden, Haps; Kelly, Tapia, Berghuis; Sinisterra, Narsingh, Larsson

Ik liet het van de opstelling afhangen of ik zou gaan kijken. Nu ik dit zie weet ik het zeker. Dit MOET ik zien want zoiets krijg je hierna nooit meer voorgeschoteld. Geschiedenis gaat geschreven worden, 18-08-19 gaat de boeken in. Dit wordt een nulletje of 5. Voor Utrecht uiteraard. 

Ben fan van Larsson maar rot die vent er maar uit. Gewoon Sinisterra - Narsingh - Berghuis. En ze onderling laten wisselen. Zo'n Berghuis op het middenveld is het tekenen van je eigen brevet van onvermogen als trainer. Zeker als je dan ook Kelly nog opstelt. Dan zie je het gewoon niet. 

Dacht dat die Fer gewoon moe was maar die speelt nu dus al 3 potten niet. Lekker man zo'n fitte selectie. 

Enige lichtpuntje is dat die Afrikaan gewoon op de bank zit. Al mag van mij de hele beerput vandaag opengetrokken worden. Vroege invalbeurt en dan ff met z'n allen gillen om de capriolen die hij uit gaat halen.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Liep hier naar beneden om te melden dat ik niet ging kijken, maar je hebt me overtuigd om het toch te doen. Grootste gelijk in die alinea na de opstelling. Nog even popcorn halen bij de super.

Dat middenveld kan echt niet inderdaad ;c Vind het leuk dat Sini weer speelt, maar doe dat dan ten koste van Larsson. Ongemotiveerd stuk Knäckebröd. 

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat niet alleen, Sinisterra is ook op z'n best aan de linkerkant. Op rechts moet ie ballen voor gaan geven maar je zag tegen Heerenveen hoe dat gaat. Er staat niemand. Misschien dat dat met Narsingh nu anders is (en als ze echt meer rouleren voorin) dan met Mr. Berghuis die de behoefte voelt ALLES zelf te moeten doen en dus in een aanval nog achterin loopt omdat ie rechtsback wilde spelen. 

Voorin zou het dus best opgelost kunnen zijn zonder Berghuis, nadeel is dat het probleem verplaatst wordt naar het middenveld nu. Hoeft niet erg te zijn als je gasten hebt die het gedrag va Berghuis op kunnen vangen maar Tapia kan het niet alleen. 

Bijzondere gewaarwording wel. De beste speler is ook direct de doodsteek voor je ploeg. Daarom zeg ik dit jullie nu en je krijgt het waarschijnlijk alleen hier te horen: Berghuis is de slechtste speler van Feyenoord.

Overigens begrijp ik wel dat Burger en Kokcu niet spelen. Die zijn gewend dat ze 1x in de week tegen een paar kinderen spelen. De stap naar 1x in de week in het eerste is al enorm, laat staan ook nog doordeweekse wedstrijden. Dat heeft gewoon tijd nodig.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Regis:

Ach jongens over een maand   of 2 staat alleskunner Dirkie Kuyt bij Julie voor de groep. Dan ontloop je degradatie wel.

Ga lekker in een ander topic vervelen...

Sinistera je beste verdediger tot dusver. Die keeper van hun ziet er niet super betrouwbaar uit, laat nog wel eens wat los. Niet dat twee goals je aan een overwinning gaan helpen, zolang iedere bal door het middenveld een grote kans oplevert.

En om meteen je vraag te beantwoorden: Nee, in dit topic kan ik nu even niet tegen grapjes van Ajacieden.

bewerkt door MetalMichael
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Zeus:

Dan hou jij schijnbaar van lelijk voetbal. Dan zit je bij Feyenoord wel goed momenteel in elk geval.

Heeft 0,0 met voetbal te maken, Maher heeft het meest misselijke karakter in het Nederlands voetbal. Ik degradeer liever dan dat ik voor dat jochie moet supporteren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah ja, ik bekeek het niet vanuit een supporters-bril, zo wens ik sowieso niet naar voetbal te kijken.

Overigens was de trainer van Utrecht nu ook een veel logischere en betere keuze geweest dan Stam. Met z'n kutopstelling en tactisch gefaal. Narsingh in de spits ook.. Tegen een ploeg die gewoon tot in de zestien terug hangt. Toch lachwekkend. Je hebt geen reet aan zijn snelheid/diepte en balcontrole heeft hij niet. Die loopt daar maar voor Piet Snot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sinisterra is goed he. Techniek druipt ervan af. Spreekt geen woord buiten de Colombiaanse grens dus vind het al heel goed. 

Vind het qua spel meevallen ook. Val niet in slaap, er gebeurt genoeg. Veel beweging, zou het bijna ‘lekker’ noemen. Moet nog gepolijst worden maar het begin is er. Bezetting is goed. Puur door Berghuis die niet in of te ver uit de weg loopt. Is ook lekkr onzichtbaar gelukkig, prima. Zoekt zn momentjes ipv ALLES te willen doen. Jammer dat Kelly er dan staat, met Fer zou het een stuk beter zijn. 

Over de goal heb ik niks te zeggen. 

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Magikarp:

Sinisterra is goed he. Techniek druipt ervan af. Spreekt geen woord buiten de Colombiaanse grens dus vind het al heel goed. 

Vind het qua spel meevallen ook. Val niet in slaap, er gebeurt genoeg. Veel beweging, zou het bijna ‘lekker’ noemen. Moet nog gepolijst worden maar het begin is er. Bezetting is goed. Puur door Berghuis die niet in of te ver uit de weg loopt. Is ook lekkr onzichtbaar gelukkig, prima. Zoekt zn momentjes ipv ALLES te willen doen. Jammer dat Kelly er dan staat, met Fer zou het een stuk beter zijn. 

Over de goal heb ik niks te zeggen. 

Veldbezetting wel prima? Hahahhaa heb constant het idee dat Utrecht met een man meer speelt joh 

Sinisterra doet het leuk ja. Aanvallend paar prima acties, en ook achterin 2 of 3 keer goed een belangrijk duel gewonnen.

Prima wissels, benieuwd naar die nieuwe verdediger.

Link naar opmerking
Deel via andere websites