Arezo Geplaatst 5 augustus 2023 Share Geplaatst 5 augustus 2023 Het was wel echt de slechtste wedstrijd onder Slot, denk ik? Althans het afgelopen jaar. Sowieso de slechtste wedstrijd van dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 5 augustus 2023 Share Geplaatst 5 augustus 2023 5 minuten geleden zei Arezo: Het was wel echt de slechtste wedstrijd onder Slot, denk ik? Althans het afgelopen jaar. Sowieso de slechtste wedstrijd van dit seizoen. Je meent het Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 augustus 2023 Share Geplaatst 5 augustus 2023 Overdrijven is ook een kunst. Tegen Drita stond Slot ook aan het roer en kan met redelijke zekerheid zeggen dat we dat niveau nooit meer gaan aantikken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 5 augustus 2023 Share Geplaatst 5 augustus 2023 1 uur geleden zei Michaelinho*: Je meent het Dat was humor om te lachen hè? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 5 augustus 2023 Share Geplaatst 5 augustus 2023 7 minuten geleden zei Arezo: Dat was humor om te lachen hè? Ik moest er zeker een klein beetje om glimlachen hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 5 augustus 2023 Share Geplaatst 5 augustus 2023 Vooral goed te merken dat er echt helemaal 0,0 op de bank zit. Als Ueda, Ivanusec (hopelijk) en Trauner weer aansluiten zal dat allemaal wel wat beter zijn. Maar van Minteh, Dilrosun en Timber moet je het niet hebben. Hoop dat Timber inderdaad nog gaat vertrekken. Het lijkt me niet dat hij zicht heeft op een basisplaats en ik kan me voorstellen dat deze rol voor hem niet heel interessant is. Verder komt hij wat mij betreft ook gewoon tekort om binnen een jaar de stap naar de basis wel te maken, gezien het niveau wat wij na willen streven. Als hij gaat zou er wat mij betreft nog zeker een extra middenvelder voor de basis bij mogen, liefst een 8 zodat Zerrouki naar de bank kan. Wieffer en Zerrouki samen is geen gezicht. Ben ook wel benieuwd wat er nu voor plan is als Geertruida daadwerkelijk zou vertrekken. In mijn ogen heb je dan twee extra spelers nodig; één CV als understudy voor Trauner die dan volgend seizoen in de basis kan (bijvoorbeeld JP van Hecke) en een rechtsback die echt duidelijk beter is dan Pedersen. Als ik hoor wat Van Hecke moet kosten dan denk ik dat je in totaal minstens zo'n 20 miljoen kwijt zou zijn aan twee van die spelers, dus dan wordt 35 voor Geertruida wel het absolute minimum. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 5 augustus 2023 Share Geplaatst 5 augustus 2023 Die Minteh jongens, is dat wat? Lukoki vibes gisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 5 augustus 2023 Share Geplaatst 5 augustus 2023 Zo, dat viel even tegen gisteravond. Ik wist wel dat er voor ons middenveld nog werk aan de winkel was, maar dat Zerrouki en Wieffer zo door de mand zouden vallen had ik niet aan zien komen. Bij Wieffer weet je gelukkig dat het incidenteel is, maar Zerrouki heeft gisteren wel weer een extra vraagteken achter zijn naam gekregen. Daarentegen was PSV simpelweg verder dan ik had verwacht. Het was van beide kanten niet veel, maar PSV had het verdedigend een stuk beter staan dan ik had verwacht. Het plan van Feyenoord om Gimenez weg te sturen achter PSV's laatste linie lukte een aantal keer wel aardig, maar helaas werd het continue toch nog dichtgelopen. Een paar conclusies na gisteravond: Zerrouki en Wieffer op één middenveld functioneert (vooralsnog) niet. Zerrouki vertraagt het spel en mag wat mij betreft een stapje terug doen in de pikorde. Stengs mist de inhoud of wil om als 10 in ons systeem te spelen. De enorme hoeveelheid vuile meters die zowel Szymanski als eerder ook Til maakte worden nog bij lange na niet gehaald. Dat kost je grip op het middenveld. Je hebt niemand in je selectie die ook maar enigszins de rol van spelmaker in kan vullen nu Kokcu weg is. Een goede 8 is echt nog een pre op de transfermarkt. Je bank is momenteel wel breed, maar kwalitatief vrij zwak. Een speler als Dilrosun komt zwaar tekort en moet z.s.m. geloosd worden. Toch is niet alles negatief. Ik verwacht dat we er in de komende weken kwalitatief nog aanzienlijk op vooruit gaan met de komst van Ueda en hopelijk Ivanusec. Verder hoop ik dus op de komst van een creatieve 8. Hiervoor schijnt Feyenoord interesse te hebben in de huur van Hannibal Mejbri van Man Utd, al kan hij ook naar Luton Town. De tijd zal het ons leren. 24 minuten geleden zei Thierryvane: Die Minteh jongens, is dat wat? Lukoki vibes gisteren. Ik heb naast Aliou Balde denk ik niet eerder zo'n snelle speler in ons prachtige shirt gezien, maar het is vooralsnog vooral héél erg ongepolijst. Ik denk dat dit tegen veel Eredivisieclubs best een nuttig wapen kan zijn als invaller, maar tegen een goed PSV komt hij simpelweg nog tekort. Wel heb ik bijzonder smakelijk kunnen lachen om zijn kamikazetackle op Vertessen in de 96e minuut om de 0-2 te voorkomen. Uitstekende sprint. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 5 augustus 2023 Share Geplaatst 5 augustus 2023 7 uur geleden zei PJHoutman: één CV als understudy voor Trauner die dan volgend seizoen in de basis kan Dat moet Beelen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 5 augustus 2023 Share Geplaatst 5 augustus 2023 47 minuten geleden zei Urbeto: Hiervoor schijnt Feyenoord interesse te hebben in de huur van Hannibal Mejbri van Man Utd Dit gerucht is volgens FTM; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 5 augustus 2023 Share Geplaatst 5 augustus 2023 16 minuten geleden zei Richarð.: Dit gerucht is volgens FTM; Volgens dezelfde FTM was Ueda te duur voor Feyenoord en zou Beelen naar PSV gaan, om maar even twee voorbeelden te noemen. Zijn bronnen ogen gezien z'n gelimiteerde hoeveelheid primeurs tanende, dus ik wacht rustig af. Ben wel benieuwd wie er verder op de lijstjes staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 6 augustus 2023 Share Geplaatst 6 augustus 2023 Akkoord met Leipzig over Geertruida nadert: 30 + 2,5 + 15%. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 6 augustus 2023 Share Geplaatst 6 augustus 2023 Lijken toch inderdaad én understudy én rechtsback te worden. Heel verstandig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 6 augustus 2023 Share Geplaatst 6 augustus 2023 Voordeel als je al een jaar weet dat dit moment deze window gaat komen. Net als dat je volgend jaar ook al wel de zekere vertrekkers kunt opschrijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 (bewerkt) Op 5-8-2023 om 18:20 zei Richarð.: Dit gerucht is volgens FTM; [Bullshit] Schijnt vooral al rond te zijn met Luton. Volgens mij weet FTM altijd wel goed of Feyenoord bezig is met spelers, maar zit hij er vooral naast of het ook daadwerkelijk rond gaat komen. 7 augustus 2023 bewerkt door Lenstra Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 Citaat Feyenoord gaat op zeer korte termijn concreet worden voor de komst van Marcilio Florencio Mota Filho, kortweg Nino genoemd. De centrale verdediger moet overkomen van het Braziliaanse Fluminense. Dit meldt 1908 zojuist. Ik ken hem niet, maar hij is 26 en aanvoerder van Fluminense. Ik had eigenlijk verwacht dat ze jonger in zouden zetten, al is 26 buiten FM om natuurlijk helemaal nog niet oud Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 Ivanusec rond, speelt nog de aankomende voorronde CL met Dinamo, komt daarna. (AD) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 6 uur geleden zei Lenstra: Schijnt vooral al rond te zijn met Luton. Volgens mij weet FTM altijd wel goed of Feyenoord bezig is met spelers, maar zit hij er vooral naast of het ook daadwerkelijk rond gaat komen. FTM heeft vooral geen primeurtjes meer en daardoor wordt Rutgertje een beetje gepikeerd. Nino ken ik verder niet, maar is volgens mij echt een beer van een vent. Alleen ben ik bang dat die echt tergend traag is, dus moet er echt een goede rechtsback bij komen dan denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 Ja dat ook zeker. Klinkt wel alsof Nino een soort Trauner is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 17 uur geleden zei Lenstra: Ja dat ook zeker. Klinkt wel alsof Nino een soort Trauner is? Zo komt het ook op mij over, alleen is dit volgens mij een nog grotere beer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 Even op de koffie bij Jozef brb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 József. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 22 minuten geleden zei PJHoutman: József. Poh jij bent gezellig op verjaardagen schat ik zo in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 Incorrect. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 10 uur geleden zei ReneLeBlanc: Zo komt het ook op mij over, alleen is dit volgens mij een nog grotere beer. Zal die wel lekker wendbaar zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten