PJHoutman Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 Stengsie goed tot nu toe zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 Zojuist zei Beppu: Die balletjes van Stengs. Mario Been: “Stengs heeft niet de creativiteit om iemand weg te steken” Stengs: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 Wat een tyfusbal van Stengs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 Zojuist zei PJHoutman: Mario Been: “Stengs heeft niet de creativiteit om iemand weg te steken” Stengs: Die gaat Santi tientallen keren alleen voor de keeper zetten dit jaar. En wij gaan daar elke fucking keer van genieten PJ'tje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 1 minuut geleden zei Beppu: Wat een tyfusbal van Stengs Hadden ook niks moeten zeggen. Waardeloze voetballer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 Poeh, Wieffer heeft niet zijn beste wedstrijd vanavond. Hou ook elke keer mijn hart vast als Lang in balbezit komt en Marcusje is de enige die erbij staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 2 minuten geleden zei 007mark: Poeh, Wieffer heeft niet zijn beste wedstrijd vanavond. Hou ook elke keer mijn hart vast als Lang in balbezit komt en Marcusje is de enige die erbij staat. Nee, Wieffer lijkt wat gemakzuchtig. Vond ik 'm aan het eind van vorig seizoen ook af en toe. Ook dat hij die steekpass op Ali(?) wilt geven, maar dat gaat te vaak fout. En het is geen raadsel waarom Ali erin staat, soort extra back. Zerrouki valt me ook nog niet mee, toch paar keer te makkelijk / traag in het spel verleggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 Blijf het een fantastisch lied vinden boys. "Wat gaaaaaaaaaaan we doeeeeeeeeeeen vandaag? Wij gaaaaaaaaaaaaaaan winnen alleen met hoeveel is de vraag!" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 Wel lekker afgemaakt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 Paixão . Ik tel hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 1 minuut geleden zei Beppu: Paixão . Ik tel hem. Het is alweer 1-1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 Paixao gaat een partijtje koken hoor dit seizoen. Jammer dat buitenspel was inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 Zerrouki zo ongelofelijk traag aan de bal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 13 minuten geleden zei 007mark: Paixao gaat een partijtje koken hoor dit seizoen. Zerrouki ook hoor. Een tajine, waarschijnlijk. Net zo fucking traag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 Tussenjaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 Die Minteh is op proef mag ik hopen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 Zojuist zei PJHoutman: Die Minteh is op proef mag ik hopen? Roep dat nou niet te hard, straks knalt ie er nog een in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 6 minuten geleden zei Beppu: Tussenjaar Slot out. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 Echt te weinig creativiteit op het middenveld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 Dilrosun dacht ook: Feyenoord wil van me af? Zal even alle aanwezige scouts afschrikken. Wat een afschuwelijke invalbeurt had die zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 Slechte wedstrijd. En hopelijk speelt die Pedersen nooit meer in de basis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 Die ene actie en bal op Ali was prima. Maar voor voor de rest was het weer niet best. Wel betere invalbeurt dan Minteh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 Wieffer had er trouwens ook weinig zin in, in die 50 minuten + blessuretijd die ik kon zien. Duidelijk dat een aantal spelers die vandaag minuten hebben gemaakt, nog wel wat werk te doen hebben willen ze (ooit) van waarde zijn. Gelukkig komen er op belangrijke posities nog versterkingen aan, want dit werd wel snel heel magertjes. Bijlow en Geertruida trouwens echt weer aan het beesten. Wordt nog wat als die laatste vertrekt om op te vangen. Zou dan investeren in de rb positie. In de ideale wereld zou je bij dit elftal (naast Ivanusec) nog een goede, creatieve 8/10 zien. Maar goed, geld is niet eindeloos en gokken op toekomstige inkomsten is ons al een keer slecht bevallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 Is er al paniek bij Feyenoord? Mvg, Een Ajacied Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 augustus 2023 Share Geplaatst 5 augustus 2023 Sta al schuimbekkend een aantal verhuisdozen over het hek bij het Maasgebouw te tyfen, maar voor de rest valt best mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten