Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

Hebben dan al best wat geld gevangen door wat kleinere transfers; Bozenik, Dermane, Azarkan en Taabouni leveren ons in totaal zo'n 5,5 miljoen op en halen we dus eigenlijk Van de Belt, Beelen en Wellenreuther voor terug. Nog enkele spelers die we hebben kunnen doorverhuren aan Dordt, en dan haal je dus Zerrouki van het inkomende geld uit de Kökcü transfer. Hou je nog mooi wat over om deze man te halen:

https://1908.nl/artikelen/zakharyan-moet-rond-de-8-miljoen-euro-kosten

:<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

58 minuten geleden zei 007mark:

Hebben dan al best wat geld gevangen door wat kleinere transfers; Bozenik, Dermane, Azarkan en Taabouni leveren ons in totaal zo'n 5,5 miljoen op en halen we dus eigenlijk Van de Belt, Beelen en Wellenreuther voor terug. Nog enkele spelers die we hebben kunnen doorverhuren aan Dordt, en dan haal je dus Zerrouki van het inkomende geld uit de Kökcü transfer. Hou je nog mooi wat over om deze man te halen:

https://1908.nl/artikelen/zakharyan-moet-rond-de-8-miljoen-euro-kosten

Ik ben benieuwd of Ajax en Feyenoord werkelijk allebei achter hem aan zitten of dat een van de twee genoemd wordt om de prijs/druk op te voeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel benieuwd wat er nu echt van komt. Een goede buitenspeler heeft denk ik de prioriteit zolang Geertruida niet weg is. 

Er ontstaan vooral vraagtekens als Geertruida gaat. Links blijft het denk ik zoals het is met Hartman als eerste keuze en Rodriguez erachter. Dan heb je centraal Hancko en Trauner, met Kasanwirjo en Beelen als back-up. Beide back-ups rechtsbenig, weet niet hoe ze Beelen zien, of hij ook op links kan, maar Slot is niet overtuigd van Kasanwirjo. En er zijn genoeg mensen te vinden die zich afvragen of je met Trauner de CL in moet willen. Denk alleen niet dat daar snel iets gaat gebeuren. 

En op rechts Pedersen, met eventueel Kasanwirjo erachter, nu ook nog Benita. Een type Geertruida terugvinden lijkt me niet haalbaar, maar als Geert gaat dan is een goede rechtsback noodzakelijk. Dit zal wel pas gaan rollen als Geertruida ook echt weg is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zakharyan :< :< Wat een transfer zou dat zijn zeg. Lees wel vage dingen over een wat dubieuze constructie maar als dat de manier to go is: GO! Gaat er dan sowieso om dat zowel Ivanusec als Zakharyan komt. Isaksen is dan volgens mij ook nog niet uitgesloten maar dat komt denk ik ook omdat ze gewoon nog een verkoop van Geertruida en/of Bijlow verwachten. Pedersen schijnt ook errrug goed in de markt te liggen en las een bedrag van om en nabij 9 miljoen euro. Geloof me, ik breng m. :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Alleen wel iets dubieuzer omdat het een Russische club betreft en je maar iets meer dan 50% krijgt voor 8 miljoen ofzo?

Handelsembargo is opgeheven, dus wat dat betreft maakt het niet uit. Had het zeer onethisch gevonden als ze, net als PSV bij Til, hadden willen handelen tijdens het embargo. Speler heeft ook een hoge transferwaarde, als je geen 15 miljoen kan/wil aftikken, dan zijn dit soort constructies de go to van DtK. En wellicht voor Dinamo ook aantrekkelijk, aangezien de speler nog maar 1 jaar contract heeft. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei MetalMichael:

Handelsembargo is opgeheven, dus wat dat betreft maakt het niet uit. Had het zeer onethisch gevonden als ze, net als PSV bij Til, hadden willen handelen tijdens het embargo. Speler heeft ook een hoge transferwaarde, als je geen 15 miljoen kan/wil aftikken, dan zijn dit soort constructies de go to van DtK. En wellicht voor Dinamo ook aantrekkelijk, aangezien de speler nog maar 1 jaar contract heeft. 

Oh nogmaals als dit de manier is om zo'n speler binnen te halen, graag. Dit liever dan hoe PSV handelt in zowel de komst van Til destijds als nu met Lang. Ben dan vooral benieuwd hoe de constructie in elkaar steekt, of het vooraf bepaald is dat Feyenoord ongeacht wat er gebeurd nog een percentage moet overnemen of dat dit afhankelijk is van prestaties of dat het een combinatie van die twee is. Ik kan me namelijk voorstellen dat als je aankomend seizoen bij de bovenste twee eindigt je met het geld wat daarvan binnenkomt meteen weer een x% wilt bijkopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Oh nogmaals als dit de manier is om zo'n speler binnen te halen, graag. Dit liever dan hoe PSV handelt in zowel de komst van Til destijds als nu met Lang. Ben dan vooral benieuwd hoe de constructie in elkaar steekt, of het vooraf bepaald is dat Feyenoord ongeacht wat er gebeurd nog een percentage moet overnemen of dat dit afhankelijk is van prestaties of dat het een combinatie van die twee is. Ik kan me namelijk voorstellen dat als je aankomend seizoen bij de bovenste twee eindigt je met het geld wat daarvan binnenkomt meteen weer een x% wilt bijkopen.

Bij Gimenez was het gekoppeld aan individuele prestaties zoals goals/wedstrijden dacht ik. Maar kan me inderdaad voorstellen dat het ook aan teamprestaties gekoppeld wordt in dit geval. 

Weet trouwens niet of iemand naar de wedstrijd tegen Brugge zit te kijken? Ziet er best aardig uit van Feyenoordkant, maar Timber is geen 10 en Pedersen heeft nog steeds een 1 voor beslissingen. :-D 

bewerkt door MetalMichael
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei MetalMichael:

Bij Gimenez was het gekoppeld aan individuele prestaties zoals goals/wedstrijden dacht ik. Maar kan me inderdaad voorstellen dat het ook aan teamprestaties gekoppeld wordt in dit geval. 

Zou het wel een stunt vinden aangezien hij bijna naar Chelsea ging afgelopen winter dacht ik (?). Het lijkt een beetje een herhaling van zetten van vorig seizoen. Eerst beetje vage namen die de revue passeren om vervolgens met een stuk mooiere namen te komen. Die Thiago Almada die genoemd werd was natuurlijk ook errug leip. :D Niet dat die ooit naar ons zou komen, maar hey laat dat soort namen maar vanaf nu aan ons gekoppeld worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

37 minuten geleden zei Lenstra:

Wat vinden we van het nieuwe uitshirt?

Toon verborgen inhoud

FOTO: Dit is het nieuwe uitshirt van Feyenoord

Ik blijf een fel tegenstander van die monochrome clublogo's. Toegegeven, er zijn enkele kleurencombi's waar het esthetisch beter werkt maar bij donkerblauw hoort gewoon het traditionele logo. 

Verder wel een prima uitshirt. Niets meer, niets minder. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Djordison:

Taabouni ook op weg naar de uitgang. Dat doorselecteren gaat wel aardig. Rangers zou Danilo nog steeds willen.

"Feyenoord ontvangt rond de vijf ton voor Taabouni en heeft bij de deal een doorverkooppercentage van twintig procent afgedwongen. Taabouni heeft een clausule ter waarde van vijftien miljoen euro in zijn contract bij Al-Arabi."

Prima deal.

Uittenue vind ik best prima eigenlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites