PJHoutman Geplaatst 18 maart 2023 Share Geplaatst 18 maart 2023 Dat denk ik ook, opzich ook prima natuurlijk. JP van Hecke terughalen als vervanger! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 18 maart 2023 Share Geplaatst 18 maart 2023 4 uur geleden zei PJHoutman: Dat denk ik ook, opzich ook prima natuurlijk. JP van Hecke terughalen als vervanger! Proef ik hier wat Zeeuws chauvinisme? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 18 maart 2023 Share Geplaatst 18 maart 2023 14 minuten geleden zei Arezo: Proef ik hier wat Zeeuws chauvinisme? Zeker! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 19 maart 2023 Share Geplaatst 19 maart 2023 Zenuwen hier! Ben ik verdomme 35 maar toch nog zenuwachtig. Ik hoop zo dat we winnen, alleen al om die praatjesmakers te mond de snoeren. Vies gelijkspelletje zou ook prima zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 19 maart 2023 Share Geplaatst 19 maart 2023 Hoop niet dat de spelers dat ook denken. Heel veel zin in vanmiddag! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 maart 2023 Share Geplaatst 19 maart 2023 Heb dus eigenlijk geen enkele spanning voor Ajax-uit, mede omdat we daar vrijwel nooit een resultaat behalen. Soort ingecalculeerd verlies meestal... maar laat mezelf graag verrassen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 19 maart 2023 Share Geplaatst 19 maart 2023 Wat een spits jongens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 19 maart 2023 Share Geplaatst 19 maart 2023 1 minuut geleden zei PJHoutman: Wat een spits jongens Rent ook direct richting die Mexicaanse vlag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 19 maart 2023 Share Geplaatst 19 maart 2023 10 minuten geleden zei PJHoutman: Wat een keeper jongens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 19 maart 2023 Share Geplaatst 19 maart 2023 Dat is meer een dekkingsfout dan een keepersfout maargoed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 maart 2023 Share Geplaatst 19 maart 2023 Lopez voor Hartman aub. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 19 maart 2023 Share Geplaatst 19 maart 2023 Als Feyenoord niet uitkijkt gaat iemand anders er wel af met rood Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 19 maart 2023 Share Geplaatst 19 maart 2023 5 minuten geleden zei 007mark: Lopez voor Hartman aub. Uw gebeden zijn verhoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 19 maart 2023 Share Geplaatst 19 maart 2023 6 minuten geleden zei Bolderbast: Dat is meer een dekkingsfout dan een keepersfout maargoed. Het is ook wel handig om iemand te dekken, maar je moet hier toch altijd uitkomen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 19 maart 2023 Share Geplaatst 19 maart 2023 Zojuist zei PJHoutman: Het is ook wel handig om iemand te dekken, maar je moet hier toch altijd uitkomen? Mjah, denk het wel ja, al is het wel een aardige corner. Mijn punt is dat ik het wat flauw vind of Wellenreuther hier meer de schuld van te geven dan de verdediging. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 19 maart 2023 Share Geplaatst 19 maart 2023 @PJHoutmankom er maar in... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 maart 2023 Share Geplaatst 19 maart 2023 Ongelofelijk slecht zeg. Vooral Wellenreuther, Szymanski en Jahanbaksh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 19 maart 2023 Share Geplaatst 19 maart 2023 Wel leuk dat onze verdedigers al de hele wedstrijd lucht dekken. Begon nog wel zo goed, maar ja standaard verlies in de Arena lijkt er weer te komen. Ook schandalig dat Alvarez nog steeds geen kaart heeft trouwens, maar ja, Feyenoord heeft geluk dat het nog niet met 10 staat. Verstandig om die Hartmann te wisselen. Die speelde weer eens als een losgeslagen stier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 19 maart 2023 Share Geplaatst 19 maart 2023 21 minuten geleden zei MetalMichael: @PJHoutmankom er maar in... Ik denk dat ik het inderdaad wel beter doe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 19 maart 2023 Share Geplaatst 19 maart 2023 Er zit vooral weinig lijn in het spel. Zijn wat in paniek, daardoor krijg je gehaaste passes en heel opportunistisch spel, dat eigenlijk niet bij onze voorhoede past. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 19 maart 2023 Share Geplaatst 19 maart 2023 wat een doelpunt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 19 maart 2023 Share Geplaatst 19 maart 2023 Tweede helft wel echt een verademing ten opzichte van de eerste, veel meer rust aan de bal en geduld in de aanval Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 19 maart 2023 Share Geplaatst 19 maart 2023 Vind vooral Idrissi een stuk beter na rust. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 19 maart 2023 Share Geplaatst 19 maart 2023 Dit is een wereldredding. Mag ook gezegd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 19 maart 2023 Share Geplaatst 19 maart 2023 Weer vlak voor tijd toeslaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten