Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

Zojuist zei Jotew:

Jij komt met 6 of 7 linksback aan kakken, alsof het scenario wat ik schets echt eens in de 30 jaar gebeurd.. Maar blijf erbij dat het gewoon reëel is. Maar je geeft nu zelf ook aan dat de selectie breder had mogen zijn, dus dan zijn we 't toch gewoon eens :classic_tongue: Vind het zonde, ben een voorstander van een sterke competitie. Feyenoord doet het goed, althans vind ik. Dan is dit toch jammer zo vlak voor het sluiten van de transfermarkt. 

Ik denk dat de kans dat Malacia en Trauner er tegelijk maanden uitliggen ook niet echt heel reëel is, eerlijk gezegd. 

Nu heb ik niet elke post in dit topic uitgespit, maar volgens mij vindt iedereen hier de selectie heel smal. En dan kom jij met "ja, wel een smalle selectie he". Alsof dat een revolutionair standpunt is ofzo, dat mensen dat nog niet hadden gezien.

Je bent er kwalitatief toch enorm op vooruit gegaan? Dat is precies wat Rico aangeeft in de post waar je in eerste instantie op reageert, daar is iedereen blij mee. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei MetalMichael:

Ik denk dat de kans dat Malacia en Trauner er tegelijk maanden uitliggen ook niet echt heel reëel is, eerlijk gezegd. 

Nu heb ik niet elke post in dit topic uitgespit, maar volgens mij vindt iedereen hier de selectie heel smal. En dan kom jij met "ja, wel een smalle selectie he". Alsof dat een revolutionair standpunt is ofzo, dat mensen dat nog niet hadden gezien.

Je bent er kwalitatief toch enorm op vooruit gegaan? Dat is precies wat Rico aangeeft in de post waar je in eerste instantie op reageert, daar is iedereen blij mee. 

Lees het dan inderdaad maar even terug, dan zie je dat ik nergens kom met: "ja wel een smalle selectie he". Ik beaam wat een ander zegt, waaronder dus Rico z'n post. Ofterwijl: ik vind dat je achterin een aankoop extra nodig had gehad na de verkoop van Haps. Maar omdat dus blijkbaar iemand anders dat al gezegd heeft mag ik dat niet beamen? Verkondig t niet alsof ik de eerste ben die met die mening/dat standpunt komt ;) 

En volgens mij zeg ik daarna zelfs nog dat de breedte van de selectie achterin een smetje op de transferperiode is, want ook ik vind dat jullie sterker zijn geworden dan afgelopen seizoen.

bewerkt door Jotew
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat ik die dag nog mee zou maken ik post van MM hier zou gaan lijken in het Feyenoord topic zelfs.....

@Jotew je kan hoog en laag springen maar MM heeft gewoon gelijk je komt hier open deuren in trappen ze zelf allemaal allang wisten. Wees dan niet verbaasd dat je wat sarcasme om je oren krijgt van MM ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar goed, we kunnen dus wel stellen dat we er op #DeadlineDay niet bepaald op vooruit gegaan zijn. Dessers zit gewoon bankie als iedereen fit is. Het enige dat ik me kan voorstellen bij de huur van Nelson is dat Sini naar de spits gaat, dan krijg je dus inderdaad een voorhoede Nelson-Sini-Jahanbaksh. Nelson heeft het bij Hofffenheim best aardig gedaan, zeven goals ook, maar schijnt wel een hele wisselvallige speler te zijn. 

Ik mag toch in ieder geval hopen dat we als puntje straks bij paaltje komt niet Sinisterra op de bank gaan zetten, want dan ga ik lekker wat anders doen met mijn zondag. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Kyrill:

Dat ik die dag nog mee zou maken ik post van MM hier zou gaan lijken in het Feyenoord topic zelfs.....

@Jotew je kan hoog en laag springen maar MM heeft gewoon gelijk je komt hier open deuren in trappen ze zelf allemaal allang wisten. Wees dan niet verbaasd dat je wat sarcasme om je oren krijgt van MM ;)

Waar trap ik een open deur in dan? Omdat ik het eens ben met Rico? Ik zeg nergens dat ik de enige en eerste ben met die mening.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat Dessers jullie gaat verbazen. Voor de Eredivisie gewoon een meer dan prima spits, gaat er zeker 15 maken. Eens dat het niet de speler is waar je op hoopt, maar het is al een hele vooruitgang dat er überhaupt één komt.

bewerkt door Rogier.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jij bent en Twente fan en wat Rico zegt is niet zelfde als wat jij zegt... En zoals MM al zei Malacia en Trauner gaan niet tegelijk geblesseerd raken. En Rico zei ook Geertruida is er nog en ''ik snap dat je niet kiest voor extra optie daar'' das heel wat anders jij hier komt brengen.

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Rogier.:

Ik denk dat Dessers jullie gaat verbazen. Voor de Eredivisie gewoon een meer dan prima spits, gaat er zeker 15 maken. 

Eén degelijk seizoen gehad, bij Heracles. Bij Utrecht was het helemaal niks, in België idem. Ik zie vooral niet zo goed wie hij uit de basis moet spelen. 

bewerkt door PJHoutman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei PJHoutman:

Eén degelijk seizoen gehad, bij Heracles. Bij Utrecht was het helemaal niks, in België idem. 

Utrecht was natuurlijk voor Heracles, en bij Genk was er nu eenmaal meer concurrentie. Daarnaast lijkt het mij dat Slot wel een beeld heeft bij hoe hij met hem wil spelen, dus dat er wel enigszins over nagedacht is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Kyrill:

Jij bent en Twente fan en wat Rico zegt is niet zelfde als wat jij zegt... En zoals MM al zei Malacia en Trauner gaan niet tegelijk geblesseerd raken. En Rico zei ook Geertruida is er nog en ''ik snap dat je niet kiest voor extra optie daar'' das heel wat anders jij hier komt brengen.

Rico zei dat hij vermoed dat ze ergens dachten dat de transfer van Van der Ven door zou gaan, Haps de deur uit en je hebt nog wat achter de hand met de transfer van Micky. Dat is precies wat ik ook dacht, daarom beaam ik dat ook. 

En daarnaast, zou niet weten waarom 2 spelers niet tegelijk geblesseerd kunnen raken? Is een scenario wat altijd mogelijk is wanneer je een beetje pech hebt. Wij zaten ook niet breed in de aanvallers vorig jaar, Dervisoglu gaat weg, Jeremejeff gaat weg en vervolgens scheurt Cerny z'n kruisband af. Zoiets zou ook achterin bij een andere club kunnen gebeuren, dus ook bij Feyenoord.

En het feit dat ik Twente fan ben heeft er al helemaal f*ck mee te maken. Ik ben voetbal liefhebber en volg / kijk alles (zoveel mogelijk daar waar ik kan), heb ik overigens ook mooi de tijd voor als je 7 maand in de ziektewet zit. 

bewerkt door Jotew
Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Rogier.:

Utrecht was natuurlijk voor Heracles, en bij Genk was er nu eenmaal meer concurrentie. Daarnaast lijkt het mij dat Slot wel een beeld heeft bij hoe hij met hem wil spelen, dus dat er wel enigszins over nagedacht is.

Nouja, hij heeft gewoon nog amper bewezen dat hij inderdaad het niveau heeft om in de EDV 15+ goals te maken, en al helemaal niet bij de top-drie. Dus voor mij komt het meer over als een paniektransfer omdat Diallo niet doorging. Ook omdat hij, volgens de geruchten dan, ook vandaag niet bepaald eerste keus was. In die zijn vraag ik me af of er een 'plan Dessers' lag of dat ze gewoon iemand hebben gepakt die haalbaar was. 

Niet dat ik niet graag zie dat hij er dit jaar gewoon 25 in jast, natuurlijk ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is wat mij betreft best een verschil tussen spits spelen bij een degradant/middenmoter die veel countert of spits spelen bij een top-drie club die in meer dan de helft van zijn wedstrijden tussen de 60 en 70% balbezit zit. Veel ruimte tegen weinig ruimte, eindstation tegen combinerende rol etc. 

Dus ja, het was best sarcasme. Probeerde daarmee dus aan te geven dat je om een goede c.q. veelscorende spits bij een topclub te zijn meer nodig hebt dan bij een RKC of VVV, zelfs als je er daar gewoon 25+ hebt ingeschoten. In die zin vind ik Dessers' matige passages bij Utrecht en Genk een beter waardeoordeel geven dan dat jaar bij Heracles, waar hij trouwens ook gewoon een 'upswing' had kunnen hebben, zoals je dat net zo mooi zei. Ik zie feitelijk niet zo goed welke kwaliteiten Dessers nou eigenlijk brengt, want hij is op mij niet overgekomen als iemand die ooit bij de eerste 14 van Feyenoord zou moeten zitten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei RotterdamZuid:

Ajoh, 9 euro voor 2 maandjes. Heb ik er voor over. 

Overigens; er zijn 9 afleveringen.

1, 8, 15, 22, 29 september

6, 13, 20 en 27 oktober

Wat is het probleem? :cab:

Wacht eens even. Ik kan dan die code gebruiken op 30 september en dan heb ik natuurlijk tot 30 oktober Disney+ ja... Zo helder was ik nog even niet;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites