Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

Ja wat wil je met die beweeglijke spelers? Alleen Van Persie en Toornstra lopen. De rest lootp alleen als ze de bal hebben. 

Wel weerzinwekkend dat die VAR hier niks van kan zeggen he. 
Dat de VAR niet kan ingrijpen is kansloos ja, maar dat Blom zo'n pot fluit is nog veel debieler. Die man moet wel blind zijn, een goede scheidsrechter had hiervoor überhaupt geen corner gegeven.

Verstuurd vanaf mijn G8341 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei PJHoutman:

Uiteindelijk moeten Larsson en RvP die bal er gewoon in tyften en is er dan niks aan de hand.

Puur speculeren dit. Voor hetzelfde geld had Blom 5 onterechte corners gegeven en stond het 2-5. Of 7-5. Weet jij het? Los van het feit dat die kans van Van Persie er niet was gekomen wanneer Larsson had gescoord. ‘Als’ bestaat niet. 

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Magikarp:

Puur speculeren dit. Voor hetzelfde geld had Blom 5 onterechte corners gegeven en stond het 2-5. Of 7-5. Weet jij het? Los van het feit dat die kans van Van Persie er niet was gekomen als Larsson had gescoord. 

Blom zit nog niet aan zijn xOC dus dat had zomaar gekund idd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pijnlijke is dat niemand van Ajax om die 6-2 geeft, en jullie je eraan vast blijven houden. Komt omdat Ajax weet hoe goed ze zijn en jullie weten dat je er geen klap van bakt. Nu gaat het ergens om en het krachtverschil is echt pijnlijk weer. De Europese subtopper tegen een Nederlandse subtopper. Wat verwacht je dan?
Ik prijs louter het geheugen van je vriend, afgaande op deze reactie denk ik dat de vorige pot je toch vrij hoog zat. Gefeliciteerd met de overwinning vanavond, kan je weer rustig slapen straks.

Verstuurd vanaf mijn G8341 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei JanVertonghen:

Ey maar wel 6-2 de vorige keer hè @PJHoutman

Yep. Zo zie je maar, als er gewoon gevoetbald wordt en de scheids zich er niet mee bemoeit, komt talent ten volle wasdom. Helaas heeft Ajax daar niet zoveel zin in en moet het op deze manier. Prima hoor, maar beslis het dan volgende keer gelijk aan de groene tafel, dit is heel zonde voor de 50 duizend mensen die wel graag een leuk potje voetbal zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Beppu:

Is toch triest hoe sommige Ajacieden gelijk weer de manse aap uit moeten hangen hé:-D. Nergens voor nodig natuurlijk. 

Valt mee. Enige reden dat ik PJ tagde was omdat ik de vorige keer iets negatiefs zei over Van Beek en Vilhena, waarna ik te horen kreeg dat het de vorige keer 6-2 werd en dat ik niks mocht zeggen omdat 'Ajax alle hoeken van het veld te zien kreeg tegen Feyenoord'. Dusja. Verder hoef ik niemand te provoceren hoor. Die semi-sarcastische poging hierboven laat ik verder ook maar even gaan.

bewerkt door JanVertonghen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Beppu:

Is toch triest hoe sommige Ajacieden gelijk weer de manse aap uit moeten hangen hé:-D. Nergens voor nodig natuurlijk. 

Zijn er maar een paar toch? En we weten wie. Kokkie kijkt normaal nooit dus die wil nu gewoon trollen, die geeft er normaal gesproken niks om behalve als Feyenoord of PSV de tegenstander is. Dus dat moet je relativeren. Dan heb je die provinciaal van een Regis maar dat is ook gewoon een kolderieke vertoning. Verder roept zo'n PJ het vooral over zichzelf af hoor. Beetje tof doen over een 6-2 terwijl dat natuurlijk een uitzonderlijke situatie was. Helemaal in het licht van al die andere wedstrijden  waarin je gewoon NIKS op de mat legt. Ga gewoon zitten, hou je grote gore bek dicht en geniet in stilte van de 6-2 (en dan alleen in de week ná die pot).

Nabeschouwing komt zo. Moet nog ff bijkomen van de indrukken die ik heb moeten verwerken. Waren er veel. Veel nieuwe inzichten gekregen.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites