PJHoutman Geplaatst 27 februari 2019 Share Geplaatst 27 februari 2019 Verdonk is verdedigend prima, maar hoe vaak die jongen terugspeelt... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 27 februari 2019 Share Geplaatst 27 februari 2019 Verdonk is verdedigend prima, maar hoe vaak die jongen terugspeelt...De vraag is hoeveel andere opties hij had bij die ballen, heb de commentator ook erover gehoord als hij niet zoveel anders kon. Verstuurd vanaf mijn G8341 met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 27 februari 2019 Share Geplaatst 27 februari 2019 Ja wat wil je met die beweeglijke spelers? Alleen Van Persie en Toornstra lopen. De rest lootp alleen als ze de bal hebben. Wel weerzinwekkend dat die VAR hier niks van kan zeggen he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 27 februari 2019 Share Geplaatst 27 februari 2019 Ja wat wil je met die beweeglijke spelers? Alleen Van Persie en Toornstra lopen. De rest lootp alleen als ze de bal hebben. Wel weerzinwekkend dat die VAR hier niks van kan zeggen he. Dat de VAR niet kan ingrijpen is kansloos ja, maar dat Blom zo'n pot fluit is nog veel debieler. Die man moet wel blind zijn, een goede scheidsrechter had hiervoor überhaupt geen corner gegeven. Verstuurd vanaf mijn G8341 met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 27 februari 2019 Share Geplaatst 27 februari 2019 Uiteindelijk moeten Larsson en RvP die bal er gewoon in tyften en is er dan niks aan de hand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 27 februari 2019 Share Geplaatst 27 februari 2019 Dat ook ja. Moest wel lachen om Neres die St Juste in een rear naked choke legde en alles gewoon door mocht gaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 27 februari 2019 Share Geplaatst 27 februari 2019 (bewerkt) 1 minuut geleden zei PJHoutman: Uiteindelijk moeten Larsson en RvP die bal er gewoon in tyften en is er dan niks aan de hand. Puur speculeren dit. Voor hetzelfde geld had Blom 5 onterechte corners gegeven en stond het 2-5. Of 7-5. Weet jij het? Los van het feit dat die kans van Van Persie er niet was gekomen wanneer Larsson had gescoord. ‘Als’ bestaat niet. 27 februari 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 27 februari 2019 Share Geplaatst 27 februari 2019 Zojuist zei Magikarp: Puur speculeren dit. Voor hetzelfde geld had Blom 5 onterechte corners gegeven en stond het 2-5. Of 7-5. Weet jij het? Los van het feit dat die kans van Van Persie er niet was gekomen als Larsson had gescoord. Blom zit nog niet aan zijn xOC dus dat had zomaar gekund idd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 27 februari 2019 Share Geplaatst 27 februari 2019 Zojuist zei PJHoutman: Blom zit nog niet aan zijn xOC dus dat had zomaar gekund idd. Heb zo’n gevoel dat ie daar nog wel aankomt zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 27 februari 2019 Share Geplaatst 27 februari 2019 Ah joh, winnen zij ook weer eens een prijsje. Kunnen die Provincialen als @Regis ook weer eens naar de hoofdstad afreizen om wat te vieren.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 27 februari 2019 Share Geplaatst 27 februari 2019 Een corner die geen corner was en een buitenspelgoal. We boffen maar dat de KNVB ons thuis geloot heeft, je zou eens in het nadeel zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 27 februari 2019 Share Geplaatst 27 februari 2019 13 minuten geleden zei Beppu: Ah joh, winnen zij ook weer eens een prijsje. Kunnen die Provincialen als @Regis ook weer eens naar de hoofdstad afreizen om wat te vieren.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 27 februari 2019 Share Geplaatst 27 februari 2019 Geen penalty ??? Wat is dit joh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 27 februari 2019 Share Geplaatst 27 februari 2019 Ajax moet weer eens een prijs pakken he. Verstuurd vanaf mijn G8341 met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 27 februari 2019 Share Geplaatst 27 februari 2019 en vilhena is zo ongekend slecht he aan de bal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 27 februari 2019 Share Geplaatst 27 februari 2019 Ey maar wel 6-2 de vorige keer hè @PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 27 februari 2019 Share Geplaatst 27 februari 2019 Ey maar wel 6-2 de vorige keer hè [mention=3600]PJHoutman[/mention]Dat klopt, aan je geheugen ligt 't niet he? Verstuurd vanaf mijn G8341 met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 27 februari 2019 Share Geplaatst 27 februari 2019 Pijnlijke is dat niemand van Ajax om die 6-2 geeft, en jullie je eraan vast blijven houden. Komt omdat Ajax weet hoe goed ze zijn en jullie weten dat je er geen klap van bakt. Nu gaat het ergens om en het krachtverschil is echt pijnlijk weer. De Europese subtopper tegen een Nederlandse subtopper. Wat verwacht je dan?Ik prijs louter het geheugen van je vriend, afgaande op deze reactie denk ik dat de vorige pot je toch vrij hoog zat. Gefeliciteerd met de overwinning vanavond, kan je weer rustig slapen straks. Verstuurd vanaf mijn G8341 met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 27 februari 2019 Share Geplaatst 27 februari 2019 Is toch triest hoe sommige Ajacieden gelijk weer de manse aap uit moeten hangen hé. Nergens voor nodig natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 27 februari 2019 Share Geplaatst 27 februari 2019 13 minuten geleden zei JanVertonghen: Ey maar wel 6-2 de vorige keer hè @PJHoutman Yep. Zo zie je maar, als er gewoon gevoetbald wordt en de scheids zich er niet mee bemoeit, komt talent ten volle wasdom. Helaas heeft Ajax daar niet zoveel zin in en moet het op deze manier. Prima hoor, maar beslis het dan volgende keer gelijk aan de groene tafel, dit is heel zonde voor de 50 duizend mensen die wel graag een leuk potje voetbal zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 27 februari 2019 Share Geplaatst 27 februari 2019 (bewerkt) 5 minuten geleden zei Beppu: Is toch triest hoe sommige Ajacieden gelijk weer de manse aap uit moeten hangen hé. Nergens voor nodig natuurlijk. Valt mee. Enige reden dat ik PJ tagde was omdat ik de vorige keer iets negatiefs zei over Van Beek en Vilhena, waarna ik te horen kreeg dat het de vorige keer 6-2 werd en dat ik niks mocht zeggen omdat 'Ajax alle hoeken van het veld te zien kreeg tegen Feyenoord'. Dusja. Verder hoef ik niemand te provoceren hoor. Die semi-sarcastische poging hierboven laat ik verder ook maar even gaan. 27 februari 2019 bewerkt door JanVertonghen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 27 februari 2019 Share Geplaatst 27 februari 2019 (bewerkt) 14 minuten geleden zei Beppu: Is toch triest hoe sommige Ajacieden gelijk weer de manse aap uit moeten hangen hé. Nergens voor nodig natuurlijk. Zijn er maar een paar toch? En we weten wie. Kokkie kijkt normaal nooit dus die wil nu gewoon trollen, die geeft er normaal gesproken niks om behalve als Feyenoord of PSV de tegenstander is. Dus dat moet je relativeren. Dan heb je die provinciaal van een Regis maar dat is ook gewoon een kolderieke vertoning. Verder roept zo'n PJ het vooral over zichzelf af hoor. Beetje tof doen over een 6-2 terwijl dat natuurlijk een uitzonderlijke situatie was. Helemaal in het licht van al die andere wedstrijden waarin je gewoon NIKS op de mat legt. Ga gewoon zitten, hou je grote gore bek dicht en geniet in stilte van de 6-2 (en dan alleen in de week ná die pot). Nabeschouwing komt zo. Moet nog ff bijkomen van de indrukken die ik heb moeten verwerken. Waren er veel. Veel nieuwe inzichten gekregen. 27 februari 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 februari 2019 Share Geplaatst 27 februari 2019 Heb nog een autoeit van anderhalf uur zo, maar hoop dat @Magikarp nog komt met eem nabeschouwing voor als ik straks thuis ben. Tovert meestal nog wel een lach op mijn gezicht. Nodig nu, want ben echt triggered af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 27 februari 2019 Share Geplaatst 27 februari 2019 ??? Die Matthew Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 27 februari 2019 Share Geplaatst 27 februari 2019 15 minuten geleden zei PJHoutman: ??? Die Matthew Heeft wel gewoon een punt natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten