Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

6 minuten geleden zei Socrates:

Maar dit is dus wel lekker makkelijk roepen hè. Zet Botteghin en Fer in je as in deze wedstrijd en je bent direct de lul als je zo hoog staat.

Dit is nu toch allemaal niet aan de orde. Zullen in de loop van het seizoen wel behoorlijk in de problemen kunnen gaan komen met deze krappe selectie en het dubbele schema van het Europees voetbal. Van de basis is niemand daar aan gewend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Regis:

Dit is nu toch allemaal niet aan de orde. Zullen in de loop van het seizoen wel behoorlijk in de problemen kunnen gaan komen met deze krappe selectie en het dubbele schema van het Europees voetbal. Van de basis is niemand daar aan gewend.

Gaat mij meer om dat mensen gaan vergelijken met vorig seizoen, terwijl je dat eigenlijk helemaal niet kan. Als je met Botteghin en Fer zo hoog had gestaan was je doodleuk 7e geworden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Socrates:

Gaat mij meer om dat mensen gaan vergelijken met vorig seizoen, terwijl je dat eigenlijk helemaal niet kan. Als je met Botteghin en Fer zo hoog had gestaan was je doodleuk 7e geworden. 

Je kan alles dood redeneren, maar feit is dat er compleet anders (leuker en beter) gevoetbald wordt. Of dat door de trainer of de transfers komt interesseert me dan niet zo veel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei 007mark:

Je kan alles dood redeneren, maar feit is dat er compleet anders (leuker en beter) gevoetbald wordt. Of dat door de trainer of de transfers komt interesseert me dan niet zo veel.

Dood redeneren. ;e

Is een hele simpele en logische opmerking die ik maakte, maar goed. Als jij denkt dat deze speelstijl ook gewerkt had met Botteghin en Fer, tja, dan zijn we wel klaar. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Socrates:

Vorig seizoen werd er bij een 1-1 thuis tegen FC Emmen ingezakt, dat is ook weer het andere uiterste he... Daarbij zijn Senesi en Trauner nou ook niet bepaald snelheidsmonsters maar toch blijkt het te lukken zo. Waarom zou het met Senesi en Botteghin dan niet gekund hebben? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Socrates:

Dood redeneren. ;e

Is een hele simpele en logische opmerking die ik maakte, maar goed. Als jij denkt dat deze speelstijl ook gewerkt had met Botteghin en Fer, tja, dan zijn we wel klaar. 

Niemand denkt dat. Daarom is het zo’n vreemde opmerking.

bewerkt door PJHoutman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei RicoV1989:

Vorig seizoen werd er bij een 1-1 thuis tegen FC Emmen ingezakt, dat is ook weer het andere uiterste he... Daarbij zijn Senesi en Trauner nou ook niet bepaald snelheidsmonsters maar toch blijkt het te lukken zo. Waarom zou het met Senesi en Botteghin dan niet gekund hebben? 

Je bent serieus? Jij bent Feyenoord-fan? De mobiliteit, reactievermogen en het gebrek aan snelheid van Botteghin is je nooit opgevallen? Die kan helemaal niet hoog staan, dat hebben we ook al ongelofelijk vaak gezien. Iedere keer gezien in de omschakeling, kan niet met ruimte in de rug spelen. Fer hetzelfde verhaal als zes, moet tegen de defensie aanzakken. Niet te veel doordekken, dan is hij kwetsbaar. Had echt niet gekund en dat heb je ook al gewoon kunnen zien in wedstrijden dat ze wel even wat hoger gingen staan. En Trauner komt van Linz, die is doordekken wel gewend. 

4 minuten geleden zei PJHoutman:

Niemand denkt dat. Daarom is het zo’n vreemde opmerking.

Nou, jawel dus. Bovenstaande meneer. En Mark gaat vergelijken met vorig seizoen in al zijn enthousiasme maar vergeet even compleet de context daarbij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Socrates:

Nou, jawel dus. Bovenstaande meneer. En Mark gaat vergelijken met vorig seizoen in al zijn enthousiasme maar vergeet even compleet de context daarbij.

Letterlijk het enige dat Mark zegt is dat het een verademing is en dat het fijn is om te zien. En dat is het ook. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites