PJHoutman Geplaatst 19 maart 2021 Share Geplaatst 19 maart 2021 (bewerkt) Maar ik zat nou eens een beetje te rekenen en ong. 31.000 seizoenskaarten aan ong. 270 euro per stuk, dan zit je op 8,4 miljoen. Koevermans heeft het over 15 miljoen. Dat betekent dus dat die zakelijke relaties iets minder dan 7 miljoen binnenbrengen, bijna zo veel als alle seizoenkaarten samen, nog voor er een wedstrijd is gespeeld? Dit filmpje is trouwens echt prima als uitleg naar de fans toe, maar het verslechtert je onderhandelingspositie natuurlijk wel. Clubs gaan geen 30 miljoen voor Senesi neerleggen als ze weten dat Feyenoord genoegen moet nemen met 15. 19 maart 2021 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 19 maart 2021 Share Geplaatst 19 maart 2021 25 minuten geleden zei PJHoutman: Dit filmpje is trouwens echt prima als uitleg naar de fans toe, maar het verslechtert je onderhandelingspositie natuurlijk wel. Clubs gaan geen 30 miljoen voor Senesi neerleggen als ze weten dat Feyenoord genoegen moet nemen met 15. Ik denk dat clubs dat ook wel konden raden voor dit filmpje. Dat is anders dan Drommel bij PSV & Twente, waar de heer Schmidt zo slim was om te benoemen dat Leipzig Mvogo eenzijdig terug kan halen. Kassa voor Twente natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 20 maart 2021 Share Geplaatst 20 maart 2021 Je komt weer zo onnodig in de problemen he. Echt grote kansen blijven ook uit. Ik zou in de rust AEB inbrengen voor Texeira, duidelijk dat hij nog ritme mist na zijn terugkeer. Jens, die overigens weer heerlijk staat te spelen, een stukje naar voren. Zou ook Bozenik inbrengen voor Linssen, om dat drukzetten wat Advocaat leek te willen, wat meer vorm te geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 maart 2021 Share Geplaatst 20 maart 2021 Lijkt weer nergens op zeg. Malacia en Teixeira enorm slecht en we spelen blijkbaar zonder spits. Enige lichtpuntje is Kokcu, want die heb ik voor het eerst in zijn leven zien sprinten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 maart 2021 Share Geplaatst 20 maart 2021 Zojuist zei MetalMichael: Je komt weer zo onnodig in de problemen he. Echt grote kansen blijven ook uit. Ik zou in de rust AEB inbrengen voor Texeira, duidelijk dat hij nog ritme mist na zijn terugkeer. Jens, die overigens weer heerlijk staat te spelen, een stukje naar voren. Zou ook Bozenik inbrengen voor Linssen, om dat drukzetten wat Advocaat leek te willen, wat meer vorm te geven. Want AEB heeft veel ritme wil je zeggen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 20 maart 2021 Share Geplaatst 20 maart 2021 (bewerkt) 7 minuten geleden zei 007mark: Want AEB heeft veel ritme wil je zeggen? Wel Marokkaanse roots, ingebouwd ritme joh. Iets serieuzer: Het is denk ik makkelijker om zonder ritme verdedigend te spelen. Teixeira heeft meer risico in zijn spel, wat op zijn positie ook moet, maar dat gaat vrijwel allemaal mis. Op die positie heeft ritme meer impact denk ik. 20 maart 2021 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 20 maart 2021 Share Geplaatst 20 maart 2021 Ik ben nu een minuut of 10 aan het kijken, maar is het verdedigend altijd zo pover? Heb constant het gevoel dat Feyenoord met een man minder speelt als Emmen aanvalt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 maart 2021 Share Geplaatst 20 maart 2021 Waarom @E2E Godverdomme zeg. Tegen dit Emmen moet je al 4-0 voorstaan eigenlijk....en dan krijg je nog een pingel tegen ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 maart 2021 Share Geplaatst 20 maart 2021 (bewerkt) Prim motivatie dit ook richting de supporters om weer lekker die kaart te verlengen. Wat een pleuriszooi zeg. Gaat Dick hier ook weer mee weg komen? 20 maart 2021 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 20 maart 2021 Share Geplaatst 20 maart 2021 Dickie komt er sowieso wel mee weg. Wel erg pijnlijk gelijkspel. 2de helft ook gewoon echt weggetikt door focking Emmen. Benieuwd hoeveel punten jullie nog gaan pakken. Nou niet bepaald een makkelijk programma. Dit is ook wel een kleine voorbode op komend jaar. Met deze ploeg is Slot echt pure kamikaze. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 20 maart 2021 Share Geplaatst 20 maart 2021 Gelukkig staat er volgend jaar een flink andere ploeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 20 maart 2021 Share Geplaatst 20 maart 2021 4 minuten geleden zei MetalMichael: Gelukkig staat er volgend jaar een flink andere ploeg. Ja? Er is geen geld dus zal weinig bijkomen en van wat ze eventueel gaan verkopen worden ze alleen slechter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 20 maart 2021 Share Geplaatst 20 maart 2021 11 minuten geleden zei Regis: Ja? Er is geen geld dus zal weinig bijkomen en van wat ze eventueel gaan verkopen worden ze alleen slechter. Ja. Contracten die aflopen van oa Botteghin, Senesi die vertrekt. Kokcü zie ik ook nog wel vertrekken. De selectie zal ongetwijfeld slechter worden, maar wel beter passen bij de speelstijl van Slot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RicoV1989 Geplaatst 20 maart 2021 Share Geplaatst 20 maart 2021 Ik kan nu al niet wachten op die fantastische play-offs waar we in het verleden louter flitsende partijen op de mat gelegd hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 maart 2021 Share Geplaatst 20 maart 2021 30 minuten geleden zei Regis: Ja? Er is geen geld dus zal weinig bijkomen en van wat ze eventueel gaan verkopen worden ze alleen slechter. Bij Barcelona is er ook geen geld, en worden Haaland en Mbappe nog serieus als opties gezien... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 20 maart 2021 Share Geplaatst 20 maart 2021 18 minuten geleden zei MetalMichael: Ja. Contracten die aflopen van oa Botteghin, Senesi die vertrekt. Kokcü zie ik ook nog wel vertrekken. De selectie zal ongetwijfeld slechter worden, maar wel beter passen bij de speelstijl van Slot. Dat vraag ik mij dus echt af, maar zou kunnen. Zal vermoed ik wel moeten accepteren dat het play off plekken gaan worden dan. 1 minuut geleden zei Kyrill: Bij Barcelona is er ook geen geld, en worden Haaland en Mbappe nog serieus als opties gezien... Waar slaat deze opmerking op? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 20 maart 2021 Share Geplaatst 20 maart 2021 1 minuut geleden zei Regis: Dat vraag ik mij dus echt af, maar zou kunnen. Zal vermoed ik wel moeten accepteren dat het play off plekken gaan worden dan. Weet het niet, je merkt dat je met een goed tactisch plan meer uit je spelers haalt, dan hoef je niet één voor één betere spelers te hebben dan je concurrent. Daarnaast zie je de laatste pak hem beet 10 jaar dat het toch verdomd lastig is voor de andere ploegen om structureel voor plek 3/4 te spelen. Feyenoord komt op de een of andere manier vaak toch bovendrijven (in een situatie van stadions met publiek). Ik heb trouwens wel erg veel vertrouwen in Hendriks, op basis van wat hij bij NAC laat zien nu. Zou het zelfs wel aandurven om hem in te schuiven als Senesi vertrekt. Hoef je voor de basis in ieder geval geen geld uit te geven. Denk ook dat supporters het beter kunnen hebben als Hendriks volgend jaar nog wat foutjes maakt, dan een aankoop van zeg 3 miljoen. Azarkan valt me trouwens wat tegen, van de rest van de huurlingen te weinig gezien om iets zinnigs over te kunnen zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 20 maart 2021 Share Geplaatst 20 maart 2021 24 minuten geleden zei Regis: Dat vraag ik mij dus echt af, maar zou kunnen. Zal vermoed ik wel moeten accepteren dat het play off plekken gaan worden dan. Maar dat moet nu ook al. Het is echt zaak die 4 miljoen te pakken op Berghuis, Senesi voor een mooi bedrag te verkopen en 2 jaar bezig zijn met een heropbouw. Als ze dan op de centen weten te letten en in de top 4 weten te eindigen, kan het snel weer een stuk beter gaan, dat zie je ook aan United. In potentie is er geld zat, en Feyenoord is zo'n grote club dat het niet helemaal terug zal zakken. Maar dan moeten er nu wel de juiste keuzes gemaakt gaan worden. Ik denk dat de waarheid wel een beetje in het midden ligt qua wat er mogelijk is met de selectie. Het is wel heel creatief scouten als je vervangers wilt halen die er ook wat van kunnen zodat je echt kan zeggen dat de selectie er anders uit ziet volgend jaar. De kern zal hetzelfde blijven. Denk dat de prioriteiten wel een voetballende verdedigende middenvelder en een CV die met ruimtes om kan gaan zijn. Daar houdt het ook op qua budget lijkt me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 21 maart 2021 Share Geplaatst 21 maart 2021 https://www.ad.nl/dossier-eredivisie/waarom-dominante-jongen-steven-berghuis-ergernis-opwekt-in-de-kuip~a706b016/ Die Berghuis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 21 maart 2021 Share Geplaatst 21 maart 2021 4 uur geleden zei Regis: https://www.ad.nl/dossier-eredivisie/waarom-dominante-jongen-steven-berghuis-ergernis-opwekt-in-de-kuip~a706b016/ Die Berghuis Fabeltje, er zijn geen hoekvlaggen op het trainingscomplex. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 21 maart 2021 Share Geplaatst 21 maart 2021 Niet meer nee... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 22 maart 2021 Share Geplaatst 22 maart 2021 Everse net bij FC Rijnmond. Wilde het even over de jeugdopleiding van Feyenoord hebben. Vriendje van Brard, gaf hij zelf aan. Was verder nauwelijks te merken. Over de innovatieve trainers: Beetje op een trampoline springen. Van een gelikte powerpointpresentatie worden spelers niet beter. Toen we dat nog niet deden wonnen we nog wel eens een Europacup. Hij wilde ook wel uitgenodigd worden als ze een keer zo'n trainer in de studio hadden. Zou hij het wel eens even vertellen allemaal. Zo iemand moet je toch niet uit willen nodigen in een voetbalpraatprogramma. Die moet je tegen zichzelf in bescherming nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 23 maart 2021 Share Geplaatst 23 maart 2021 Interessante aflevering wel met een open Cor Pot. Onder andere over Berghuis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 23 maart 2021 Share Geplaatst 23 maart 2021 (bewerkt) Toch bizar dat de staf zo omgaat met de spelers/spelersgroep. Volgende zet in een ordinair machtspelletje. De lijntjes tussen bepaalde media en Advocaat/Pot zijn ook weer duidelijk he. Vrij weinig kritiek op Advocaat, enkel op spelers(groep). 23 maart 2021 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 23 maart 2021 Share Geplaatst 23 maart 2021 Je kan nu ook gewoon al uittekenen hoe deze zelfde mediums volgend jaar gaan reageren als Slot een keer gelijkspeelt tegen Emmen. Dan moet hij eruit, wat een schande, hij heeft spelers-x niet onder controle etc etc. De munitie wordt alvast gereed gemaakt. Er bestaat op de wereld ondertussen geen betere trainert dan Advocaat. Allemaal zo doorzichtig. Ook in die uitzending zegt Cor eigenlijk helemaal niets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten