Urbeto Geplaatst 8 uur geleden Share Geplaatst 8 uur geleden Vond de kaart van Nieuwkoop erg makkelijk gegeven, maar stoor me bij Gozubuyuk vooral aan die arrogante houding. Verder spelen we natuurlijk een draak van een wedstrijd, maar ik heb me eerlijk gezegd ook geen enkele illusie gemaakt over deze wedstrijd. Wij zijn verdedigend veel te zwak voor dit soort wedstrijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 8 uur geleden Share Geplaatst 8 uur geleden Zojuist zei PJHoutman: Polletje: in welke minuut gaat Timber iets goed doen? Vlak na het verstrijken van de blessuretijd straks. Dan loopt 'ie weer de catacomben in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 8 uur geleden Share Geplaatst 8 uur geleden (bewerkt) 3 minuten geleden zei Lenstra: Nouja, dat gaat natuurlijk gebeuren. Je kunt moeilijk verwachten alle kopduels te winnen tegen Luuk de Jong. Je moet dan alleen niet zo achterlijk staan waardoor Zerrouki, Bueno, Hancko en Nieuwkoop te laat komen. Dan moet je of dat duel niet aangaan of niet met zo achterlijke hoge verdedigende linie spelen. Je moet spelen naar de kwaliteiten die je hebt. En onze backs zijn ronduit zwak en Trauner is traag. 2 minuten geleden zei bas huijsmans: Mwoah, het duel verliezen an sich kan gebeuren. Het feit is dat je daarna geen druk op de bal hebt, iemand diep kan lopen zonder ook maar enige andere speler van Feyenoord in de buurt is vooral het probleem. Kopduels van De Jong winnen is natuurlijk niet echt iets waar je direct vanuit kan gaan. Je moet er voor zorgen dat de rest van de organisatie zo staat dat het niet uit maakt of hij de duels wint Op het moment dat de Jong dat duel won, wist ik al dat het een goal zou zijn. Tactisch staat het weer verkeerd in een topduel. Dit wordt ook helemaal niets. 8 uur geleden bewerkt door aron24 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 8 uur geleden Share Geplaatst 8 uur geleden Man man man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 uur geleden Share Geplaatst 8 uur geleden Dit voelt een beetje als Tadej Pogacar die op 65km aan gaat en je al weet; die gaan we niet meer terugzien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 8 uur geleden Share Geplaatst 8 uur geleden 1 minuut geleden zei aron24: Dan moet je of dat duel niet aangaan of niet met zo achterlijke hoge verdedigende linie spelen. Je moet spelen naar de kwaliteiten die je hebt. Op het moment dat de Jong dat duel won, wist ik al dat het een goal zou zijn. Tactisch staat het weer verkeerd in een topduel. Dit wordt ook helemaal niets. Mooi dat je zelf in je tekst al twee keer aangeeft dat het dus niet de fout is van het verloren kopduel maar dat het voor de rest niet goed staat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 8 uur geleden Share Geplaatst 8 uur geleden 36 minuten geleden zei Chiemel: Had op zich wel goede hoop op Feyenoord, maar toen zag ik dat Zerrouki in de basis staat. 2-0 achter na half uur spelen door twee fouten van hem. Nieuwkoop gaat ook minimaal 1 gele kaart pakken. Zerrouki heeft in ieder geval geen positieve bijdrage gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 8 uur geleden Share Geplaatst 8 uur geleden 1 minuut geleden zei Chiemel: Zerrouki heeft in ieder geval geen positieve bijdrage gehad. Daar denkt PSV heel anders over. Al verzuipt je hele middenveld, met Timber als slechtste man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 8 uur geleden Share Geplaatst 8 uur geleden Zojuist zei bas huijsmans: Mooi dat je zelf in je tekst al twee keer aangeeft dat het dus niet de fout is van het verloren kopduel maar dat het voor de rest niet goed staat De fout is de tactiek. Volgens mij had je prima kunnen spieken van de tactiek van Brest. Het is zo naïef en zwak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 8 uur geleden Share Geplaatst 8 uur geleden Het is echt schandalig tot nu toe. De opbouwpatronen zijn gewoon niet bestaande vandaag. Ze doen maar gewoon wat, geen idee wat Priske voor tactiek had bedacht, maar deze werkt totaal niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 8 uur geleden Share Geplaatst 8 uur geleden Dat is al maanden het geval, dus ik neem aan dat mensen daar niet verrast over zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 8 uur geleden Share Geplaatst 8 uur geleden Zojuist zei Urbeto: Dat is al maanden het geval, dus ik neem aan dat mensen daar niet verrast over zijn. Ik ben ook niet verbaasd. Misschien is Pep vrij aan het einde van dit seizoen. Kunnen we hem aanstellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 8 uur geleden Share Geplaatst 8 uur geleden 2 minuten geleden zei Urbeto: Dat is al maanden het geval, dus ik neem aan dat mensen daar niet verrast over zijn. Mwa, ik vind dat dat allemaal wel meevalt, normaliter. Dit lijkt nergens op. https://the-footballanalyst.com/brian-priske-feyenoord-tactical-analysis/ - dit is voor een andere keer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 8 uur geleden Share Geplaatst 8 uur geleden Timber, Zerrouki, Milambo, Paixao, Hadj Moussa en Santi hebben nog niets goeds gedaan zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 8 uur geleden Share Geplaatst 8 uur geleden Nieuwkoop, Milambo, Zerrouki, Timber, de trainer en de tactiek maar even wisselen in de rust. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 8 uur geleden Share Geplaatst 8 uur geleden Als dit er ook niet ingaat, dan wordt het nooit wat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 8 uur geleden Share Geplaatst 8 uur geleden Godverdimme deze moet er in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 8 uur geleden Share Geplaatst 8 uur geleden Hier heb je wel heel veel pech. Gimenez kan er eigenlijk niet zo heel veel mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 8 uur geleden Share Geplaatst 8 uur geleden Wij gaan niet met 11 eindigen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 8 uur geleden Share Geplaatst 8 uur geleden Zojuist zei Lenstra: Wij gaan niet met 11 eindigen Daarom moet je ook iedereen met geel wisselen. Want die 3 spelers zitten toch totaal niet in de wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 8 uur geleden Share Geplaatst 8 uur geleden Ja mja voor wie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 8 uur geleden Share Geplaatst 8 uur geleden Zojuist zei Lenstra: Ja mja voor wie Nadje kan denk ik wel wat strijd brengen de tweede helft. Zechiël mag er dan voor zorgen dat we de bal in de ploeg kunnen houden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 8 uur geleden Share Geplaatst 8 uur geleden Read voor Nieuwkoop heb ik wel vertrouwen in, maar wie moet er op het middenveld bij dan? Zowel Nadjé als Zechiël hebben hier niets te zoeken lijkt me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 8 uur geleden Share Geplaatst 8 uur geleden Heel Feyenoord heeft er vandaag natuurlijk helemaal niets te zoeken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 8 uur geleden Share Geplaatst 8 uur geleden Ik denk dat Zechiël het niet slechter gaat doen dan Milambo die met de handrem erop speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten