Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

54 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Vind je dit echt of praat je nu mee met de meute? Ik vind namelijk dat er wel degelijk een stijgende lijn te zien is, wedstrijd tegen RKC daargelaten. Blessurelijst helpt ook echt niet mee hè. Dat zo’n Lotomba bv z’n onderbeen breekt doordat die in het gras blijft hangen ;c Je eerste drie spitsen zijn geblesseerd geweest, je aanvoerder is niet fit, een van je meest creatieve spelers raakt geblesseerd en loopt er nu bij als een vedette in de kelderklasse (Stengs). Personeelskeuzes mwah, ben het zeker niet altijd eens maar onder de streep ook wel begrijpelijke keuzes meestal. 

Ik zie zelf ook wel een stijgende lijn, maar denk deze stijgende lijn bij veel supporters nog net niet snel genoeg gaat. Denk dat het sentiment ook wel weer net iets anders lag als je wel 'gewoon' had gewonnen van Fortuna met de kansen die daar gemist werden en dat je dan toevallig een gelijkspelletje had behaald tegen RKC met de slechtste wedstrijd van het seizoen. Nu heb je twee competitiewedstrijden achter elkaar die je met chagrijn achter je laat.

Ik zie zelf ook niet echt heel erg veel onbegrijpelijke personeelskeuzes ofzo. Je hebt gewoon spelers op enkele posities die om de wedstrijd wel een wedstrijd (moeten) missen (Nieuwkoop, Trauner, Bueno) en dan had je ook nog langdurige blessures met Gimenez, Stengs, al je andere spitsen. Volgens mij komt het wel vaker voor dat er na een trainerswissel veel blessures ontstaan door een andere manier van trainen.

Blijft vanavond natuurlijk wel een enorm belangrijk potje waarin Feyenoord ook echt kán laten zien dat er een stijgende lijn in zit. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei bas huijsmans:

Ik zie zelf ook wel een stijgende lijn, maar denk deze stijgende lijn bij veel supporters nog net niet snel genoeg gaat. Denk dat het sentiment ook wel weer net iets anders lag als je wel 'gewoon' had gewonnen van Fortuna met de kansen die daar gemist werden en dat je dan toevallig een gelijkspelletje had behaald tegen RKC met de slechtste wedstrijd van het seizoen. Nu heb je twee competitiewedstrijden achter elkaar die je met chagrijn achter je laat.

Ik zie zelf ook niet echt heel erg veel onbegrijpelijke personeelskeuzes ofzo. Je hebt gewoon spelers op enkele posities die om de wedstrijd wel een wedstrijd (moeten) missen (Nieuwkoop, Trauner, Bueno) en dan had je ook nog langdurige blessures met Gimenez, Stengs, al je andere spitsen. Volgens mij komt het wel vaker voor dat er na een trainerswissel veel blessures ontstaan door een andere manier van trainen.

Blijft vanavond natuurlijk wel een enorm belangrijk potje waarin Feyenoord ook echt kán laten zien dat er een stijgende lijn in zit. 

We zijn gewoon enorm verwend met Slot. Slot heeft echt veeeeeeel meer eruit gehaald dan er eigenlijk in zat. Verwachtingspatroon is daardoor weer veel te hoog geworden. Maakt niet uit, is ook goed maar soms moet het chagrijn ook gewoon weer even plaatsmaken voor realisme. Ben het met je eens dat je nu twee zure wedstrijden achter elkaar hebt maar het is nooit goed joh. Zorgen dat je vanavond wint is het enige wat telt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Zorgen dat je vanavond wint is het enige wat telt.

Precies. Dan heb je eigenlijk ook het aantal punten waarmee je van tevoren al tevreden mee was geweest. Nu heb je 3 bonuspunten behaald tegen Benfica, die je thuis bent verloren tegen Salzburg. 

Vanavond zitten we er gewoon weer om de boys te steunen hoor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei ReneLeBlanc:

We zijn gewoon enorm verwend met Slot. Slot heeft echt veeeeeeel meer eruit gehaald dan er eigenlijk in zat. Verwachtingspatroon is daardoor weer veel te hoog geworden. Maakt niet uit, is ook goed maar soms moet het chagrijn ook gewoon weer even plaatsmaken voor realisme. Ben het met je eens dat je nu twee zure wedstrijden achter elkaar hebt maar het is nooit goed joh. Zorgen dat je vanavond wint is het enige wat telt.

Wat ook niet meehelpt is dat de herinnering aan Slot aardig rooskleurig is, zie je vaak als een topper vertrekt. Zeker omdat hij ook goed presteert met Liverpool nu. Dan zijn de moeizame wedstrijden snel vergeten en blijven de mooie momenten hangen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites