ReneLeBlanc Geplaatst 7 februari Share Geplaatst 7 februari Altijd al gezegd dat ik in dit soort wedstrijden altijd met een type Nieuwkoop zou starten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 7 februari Share Geplaatst 7 februari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 februari Share Geplaatst 7 februari Zo, heerlijk potje gezien in De Kuip zeg. Nieuwkoop en Beelen flink wat mondjes gesnoerd. Die eerste was overal op het veld te vinden en bij Thomas was niet te merken dat hij Trauner moest vervangen. Hopelijk was brancard voor Timber wel meer uit voorzorg, want Bijlow, Trauner én Timber eruit binnen 4 dagen zou heel zuur zijn. En op naar de halve finale, thuis tegen NEC! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 7 februari Share Geplaatst 7 februari 40 minuten geleden zei 007mark: Zo, heerlijk potje gezien in De Kuip zeg. Nieuwkoop en Beelen flink wat mondjes gesnoerd. Die eerste was overal op het veld te vinden en bij Thomas was niet te merken dat hij Trauner moest vervangen. Hopelijk was brancard voor Timber wel meer uit voorzorg, want Bijlow, Trauner én Timber eruit binnen 4 dagen zou heel zuur zijn. En op naar de halve finale, thuis tegen NEC! Geen voorzorg voor Timber. Zware hersenschudding :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 februari Share Geplaatst 7 februari Als Feyenoord finale haalt, heb/ga je gewoon 5 rondes op rij, thuis gespeeld/spelen , doe effe normaal joh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 februari Share Geplaatst 8 februari Heel erg balen wel van die blessures. Gaat flink puzzelen worden. Ben geen gfan van Zerrouki erop, want Wieffer moet gewoon op 6 blijven. Hoop dus dat Slot het aandurft om Milambo in ieder geval zondag te laten starten. Gaat hij tegen AS Roma alleen never nooit doen. Buiten deze 2 namen zie ik ook weinig opties, want Lingr én Stengs op een middenveld gaat niet. Van den Belt ook geblesseerd trouwens, voordat iemand leuk komt doen. Maar dat zie ik sowieso niet als serieuze optie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 8 februari Share Geplaatst 8 februari 6 uur geleden zei Kyrill: Als Feyenoord finale haalt, heb/ga je gewoon 5 rondes op rij, thuis gespeeld/spelen , doe effe normaal joh De loting is zaterdag pas? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 8 februari Share Geplaatst 8 februari 5 uur geleden zei 007mark: Heel erg balen wel van die blessures. Gaat flink puzzelen worden. Ben geen gfan van Zerrouki erop, want Wieffer moet gewoon op 6 blijven. Hoop dus dat Slot het aandurft om Milambo in ieder geval zondag te laten starten. Gaat hij tegen AS Roma alleen never nooit doen. Buiten deze 2 namen zie ik ook weinig opties, want Lingr én Stengs op een middenveld gaat niet. Van den Belt ook geblesseerd trouwens, voordat iemand leuk komt doen. Maar dat zie ik sowieso niet als serieuze optie. Zerrouki tegen Roma als in de variant hoe we tegen Atleti uit speelde zou tegen Roma wel moeten werken. Tegen Sparta mag ik ook hopen op Milambo. Slot had voor AZ al aan dat hij creativiteit mistte als Wieffer en Zerrouki samen spelen dus ben iets optimistischer ingesteld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 8 februari Share Geplaatst 8 februari 8 uur geleden zei Kyrill: Als Feyenoord finale haalt, heb/ga je gewoon 5 rondes op rij, thuis gespeeld/spelen , doe effe normaal joh Er moet eerst nog geloot worden, de finale is in de Kuip maar qua toeschouwers 50/50 dus ja een volledig thuis voordeel is het ook niet. Ook nog eens tegen 5 Eredivisieploegen gespeeld dan waarschijnlijk. Doe effe normaal joh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 8 februari Share Geplaatst 8 februari 6 minuten geleden zei bas huijsmans: Er moet eerst nog geloot worden, de finale is in de Kuip maar qua toeschouwers 50/50 dus ja een volledig thuis voordeel is het ook niet. Ook nog eens tegen 5 Eredivisieploegen gespeeld dan waarschijnlijk. Doe effe normaal joh Denk dat er in de historie van het bekertoernooi zelden een ploeg zo'n moeilijke rit naar de finale heeft gehad! Het zit ons allemaal niet mee. Al bedenk ik me nu dat we in dat jaar waar we over twee wedstrijden tegen Ajax speelde in de finale, we op de weg er naartoe Twente thuis, Az thuis en PSV uit hadden. Weet nog goed dat ik nog geen minuut in het stadion was en die kannibaal de 0-1 er al inschopte. Naast me zat een stel van een jaar of 30 waarvan de dame begon te huilen en de man tot de 90e minuut aan toe non-stop aan het kankeren was op Ajax. Mooie dynamiek in zo'n relatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 8 februari Share Geplaatst 8 februari Iemand tips voor een parkeerplaats op loopafstand bij de Kuip voor as zondag? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 8 februari Share Geplaatst 8 februari 3 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Iemand tips voor een parkeerplaats op loopafstand bij de Kuip voor as zondag? Ho eens ga jij ook zondag? Ik ben er ook bij. Welk vak zit je? P+R Beverwaard vind ik altijd nog het chillst, maar dat is nu ook betaald dacht ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 8 februari Share Geplaatst 8 februari Zojuist zei bas huijsmans: Ho eens ga jij ook zondag? Ik ben er ook bij. Welk vak zit je? P+R Beverwaard vind ik altijd nog het chillst, maar dat is nu ook betaald dacht ik. Zal is kijken, kaarten gekregen. Jij dan? hm ja alleen vind ik dat altijd zo’n gedoe met de tram. Zeker terug Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 8 februari Share Geplaatst 8 februari 34 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Zal is kijken, kaarten gekregen. Jij dan? hm ja alleen vind ik dat altijd zo’n gedoe met de tram. Zeker terug Y1 zit ik Ja qua tram is het minder, maar je zit wel erg snel weer op de snelweg. Kan vanaf de Kuip nog wel eens lang duren altijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 8 februari Share Geplaatst 8 februari Zojuist zei bas huijsmans: Y1 zit ik Ja qua tram is het minder, maar je zit wel erg snel weer op de snelweg. Kan vanaf de Kuip nog wel eens lang duren altijd Ik zit KK! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 8 februari Share Geplaatst 8 februari Laat Van den Belt het maar niet horen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 8 februari Share Geplaatst 8 februari 5 uur geleden zei Beppu: Denk dat er in de historie van het bekertoernooi zelden een ploeg zo'n moeilijke rit naar de finale heeft gehad! Het zit ons allemaal niet mee. Al bedenk ik me nu dat we in dat jaar waar we over twee wedstrijden tegen Ajax speelde in de finale, we op de weg er naartoe Twente thuis, Az thuis en PSV uit hadden. Weet nog goed dat ik nog geen minuut in het stadion was en die kannibaal de 0-1 er al inschopte. Naast me zat een stel van een jaar of 30 waarvan de dame begon te huilen en de man tot de 90e minuut aan toe non-stop aan het kankeren was op Ajax. Mooie dynamiek in zo'n relatie. 15-16 was ook het jaar dat we wel de zwaarste reeks ooit voor een beker winnaar dacht ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 8 februari Share Geplaatst 8 februari 50 minuten geleden zei lennard95: 15-16 was ook het jaar dat we wel de zwaarste reeks ooit voor een beker winnaar dacht ik. Het zit ons echt nooit mee met die grafloting voor de beker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 8 februari Share Geplaatst 8 februari Wat is er nou met Gimenez aan de hand? Komt het misschien door de temperaturen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 8 februari Share Geplaatst 8 februari 8 minuten geleden zei La Pulga: Wat is er nou met Gimenez aan de hand? Komt het misschien door de temperaturen? Hij heeft de vloek van de Dino. Sinds die in dat park rondjes heeft gerend met z’n vriendinnetje in dat dinopak. Zijn goals zijn sindsdien zo goed als uitgestorven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 8 februari Share Geplaatst 8 februari 12 uur geleden zei ReneLeBlanc: Iemand tips voor een parkeerplaats op loopafstand bij de Kuip voor as zondag? P+R Beverwaard kost tegenwoordig €5 maar blijft de beste plek. Alleen zorgen dat je een beetje bijtijds bent anders sta je op het parkeerterrein daarachter. Ook prima, maar wel iets verder lopen. De tram terug is inderdaad een paar haltes erg druk, maar als je gewoon wat verder doorloopt bij het perron zit je er altijd wel bij de eerste of tweede tram in. Kwestie van een beetje tactisch gaan staan. Ook denk ik dat de drukte reuze mee zal vallen; zondagavond 20:00 is doorgaans geen populair tijdstip. Staan niet voor niets veel tickets op de Ticket Exchange nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 9 februari Share Geplaatst 9 februari Bayern München - Feyenoord is uit de loting gekomen in de Youth League. Geen uit- en thuis, dus enkel naar Duitslan voor 1 pot op dinsdag 27 of woensdag 28 februari. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 9 februari Share Geplaatst 9 februari Hoop dat het publiek meemag zodat wat Rotterdammers Duitsland kunnen slopen. Het hoeft niet altijd van één kant te komen natuurlijk. Deze is speciaal voor @Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 9 februari Share Geplaatst 9 februari Hmm sluit niet helemaal aan bij mijn (slecht) gevoel voor humor tbh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 9 februari Share Geplaatst 9 februari 39 minuten geleden zei Sophomore: Hmm sluit niet helemaal aan bij mijn (slecht) gevoel voor humor tbh. Jij bent echt veranderd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten