PJHoutman Geplaatst 7 februari Share Geplaatst 7 februari Dit is kut hè. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 februari Share Geplaatst 7 februari #BeelenSeason Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 7 februari Share Geplaatst 7 februari Onze Jordy krijgt trouwens ook wel een beetje maniertjes. Moet ie niet doen, want ik weet waar hij woont. Nu laat ik hem met rust hoor, want hij komt niet uit een al te lekker milleu maar toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 7 februari Share Geplaatst 7 februari Zojuist zei PJHoutman: Dit is kut hè. Ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 7 februari Share Geplaatst 7 februari Pff dit is wel echt een zure hoor. Met Trauner tegen Roma was het denk ik al behelpen geweest, maar moet er niet aan denken om met Nieuwkoop of Beelen tegen hun te moeten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 7 februari Share Geplaatst 7 februari 4 minuten geleden zei bas huijsmans: Pff dit is wel echt een zure hoor. Met Trauner tegen Roma was het denk ik al behelpen geweest, maar moet er niet aan denken om met Nieuwkoop of Beelen tegen hun te moeten Die engnekken beginnen ook net weer lekker in vorm te raken zie ik. Zal je altijd zien! Belgisch topscorer en klerenkast van 2 bij 2 Lukaku, wereldkampioen Dybala en de Farao Shaarawy tegenover Bartje Nieuwkoop en Thomas fucking Beelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 7 februari Share Geplaatst 7 februari 1 minuut geleden zei Beppu: Die engnekken beginnen ook net weer lekker in vorm te raken zie ik. Zal je altijd zien! Belgisch topscorer en klerenkast van 2 bij 2 Lukaku, wereldkampioen Dybala en de Farao Shaarawy tegenover Bartje Nieuwkoop en Thomas fucking Beelen. Ja schijnt als je er een trainer op zet die wel leuk voetbal wil spelen ipv een trainer die al het spelplezier na 2 jaar uit een ploeg ramt dat het nog best wel wat is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 7 februari Share Geplaatst 7 februari Was dat niet de elleboog van Muller Wolfe? Leek mij vrij duidelijk maar commentator en VAR zijn resoluut. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 7 februari Share Geplaatst 7 februari Zojuist zei PJHoutman: Was dat niet de elleboog van Muller Wolfe? Leek mij vrij duidelijk maar commentator en VAR zijn resoluut. Anders had die hem alsnog echt voor zijn lichaam, dus dan is het ook geen hands dacht ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 7 februari Share Geplaatst 7 februari Geertruida Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 7 februari Share Geplaatst 7 februari Timber blijft zich ook maar ontwikkelen. Dat is er wel eentje die ik totaal niet zag aankomen na vorig seizoen. Nu zaak om de tweede helft de zaakjes ook zo onder controle te houden en een keer niet flink in niveau te dalen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 7 februari Share Geplaatst 7 februari Weinig problemen vooralsnog. Hopelijk nog een beetje uitlopen, anders kan het zomaar spannend worden. Goaltje van Gimenez zou wel welkom zijn. #tocht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 7 februari Share Geplaatst 7 februari 1 uur geleden zei PJHoutman: Ik vermoed omdat Slot geen zin heeft om weer Muller Wolfe 90 minuten vrij baan te geven. Maar met alle respect we spelen thuis en het is Müller Wolfe, geen Alexander-Arnold. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 7 februari Share Geplaatst 7 februari 2 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Maar met alle respect we spelen thuis en het is Müller Wolfe, geen Alexander-Arnold. En we spelen AZ van de mat. Dus voorlopig heeft Slot gewoon gelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 7 februari Share Geplaatst 7 februari 5 minuten geleden zei PJHoutman: En we spelen AZ van de mat. Dus voorlopig heeft Slot gewoon gelijk. Ja iknow. Ik had kunnen weten dat ik geen kritiek op de enige Zeeuw bij Feyenoord moest hebben tegen jou Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 7 februari Share Geplaatst 7 februari Dat je het maar goed in je oren knoopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 7 februari Share Geplaatst 7 februari Wat mij betreft mag Ueda zondag lekker starten hoor. Santi is vandaag niet eens heel slecht, maar brengt ook niks extra's. De frustatie druipt er ook weer aan alle kanten af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 7 februari Share Geplaatst 7 februari Het is wel weer echt slordig in de tweede helft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 7 februari Share Geplaatst 7 februari Ueda mag in ieder geval in de eventuele halve finale starten, want Santi is hierdoor geschorst. Ontzettend dom zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 7 februari Share Geplaatst 7 februari Jammer van dat schot, echt héérlijk weggedraaid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 7 februari Share Geplaatst 7 februari De wedstrijd kabbelt maar een beetje voort Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 7 februari Share Geplaatst 7 februari Heerlijk goaltje en deze is in de pocket. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 7 februari Share Geplaatst 7 februari Prachtig gespeeld. Op naar de halve finale! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 7 februari Share Geplaatst 7 februari Dit is waarom we geen nieuwe rechtsbuiten hebben gehaald Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 7 februari Share Geplaatst 7 februari Lekker doelpuntje zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten