007mark Geplaatst 20 augustus 2023 Share Geplaatst 20 augustus 2023 Zojuist zei MetalMichael: Heeft er ook mee te maken dat Stengs te veel uit stilstand voetbalt. Erger mij kapot aan Stengs. Ook in balbezit zo flegmatiek. Hebben we dan 7 miljoen voor betaald....Echt de aliexpress versie t.o.v. zijn AZ-tijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 20 augustus 2023 Share Geplaatst 20 augustus 2023 Wat een aanfluiting is dit zeg. Moet écht nog een middenvelder bij. Zou het ook begrijpen als Slot in de rust Ueda inbrengt voor Gimenez. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 20 augustus 2023 Share Geplaatst 20 augustus 2023 Zojuist zei PJHoutman: Wat een aanfluiting is dit zeg. Moet écht nog een middenvelder bij. Zou het ook begrijpen als Slot in de rust Ueda inbrengt voor Gimenez. Ik zei het vorige week al tijdens de pot tegen Fortuna. Als je niet wist dat het Gimenez was en hij niet zoveel krediet heeft door vorig seizoen, dan had je gezegd: die spits kan er echt geen klote van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 20 augustus 2023 Share Geplaatst 20 augustus 2023 Op 20-8-2023 om 15:18 zei 007mark: Erger mij kapot aan Stengs. Ook in balbezit zo flegmatiek. Hebben we dan 7 miljoen voor betaald....Echt de aliexpress versie t.o.v. zijn AZ-tijd Dit is precies wat hij bij AZ ook had hoor, dat flegmatieke. Op 20-8-2023 om 15:18 zei PJHoutman: Wat een aanfluiting is dit zeg. Moet écht nog een middenvelder bij. Zou het ook begrijpen als Slot in de rust Ueda inbrengt voor Gimenez. Ueda op 10 zou ik doen, soort 4-2-4. En of je dan Ali, Stengs of Timber wisselt doet er niet zoveel toe. Al speelt die laatste zeker niet zijn slechtste wedstrijd in het Feyenoordshirt, maar goed de lat ligt niet heel hoog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 augustus 2023 Share Geplaatst 20 augustus 2023 (bewerkt) 5 minuten geleden zei MetalMichael: Dit is precies wat hij bij AZ ook had hoor, dat flegmatieke. Dan schoot hij nog wel eens een bal in de kruising of gaf hij een goede steekbal. Maar vandaag niets van dat. 3 minuten geleden zei MetalMichael: Ueda op 10 zou ik doen, soort 4-2-4. En of je dan Ali, Stengs of Timber wisselt doet er niet zoveel toe. Al speelt die laatste zeker niet zijn slechtste wedstrijd in het Feyenoordshirt, maar goed de lat ligt niet heel hoog. Zou Ali lekker wisselen voor Sauer. ~verkeerd gehoord 20 augustus 2023 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 20 augustus 2023 Share Geplaatst 20 augustus 2023 1 minuut geleden zei 007mark: Zou Ali lekker wisselen voor Sauer. Gaat gebeuren. En Beelen eruit voor Trauner. Ik moet zeggen dat ik Ali nog wel mee vond vallen, maar dat zegt meer over de rest dan over Ali. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 20 augustus 2023 Share Geplaatst 20 augustus 2023 Signaaltje naar Dilrosun dit hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 20 augustus 2023 Share Geplaatst 20 augustus 2023 Zojuist zei PJHoutman: Signaaltje naar Dilrosun dit hoor "Ga gewoon weg joh" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 20 augustus 2023 Share Geplaatst 20 augustus 2023 Stengs staat stil én in de weg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 20 augustus 2023 Share Geplaatst 20 augustus 2023 Wat is er met Dilrosun dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 20 augustus 2023 Share Geplaatst 20 augustus 2023 Zucht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 20 augustus 2023 Share Geplaatst 20 augustus 2023 Zal Te Kloese weten dat het seizoen niet pas eind augustus begint? Je krijgt het deksel op de neus door je eigen afwachtendheid in de markt. Heel treurig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 20 augustus 2023 Share Geplaatst 20 augustus 2023 4 minuten geleden zei Chiemel: Wat is er met Dilrosun dan? Mag/moet weg, maar wil niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 20 augustus 2023 Share Geplaatst 20 augustus 2023 Lekker bezig boys Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 20 augustus 2023 Share Geplaatst 20 augustus 2023 Het was ook echt niet zo slim om die gozer een contract voor vier jaar te geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 augustus 2023 Share Geplaatst 20 augustus 2023 4 minuten geleden zei PJHoutman: Het was ook echt niet zo slim om die gozer een contract voor vier jaar te geven. En een salaris van 2 miljoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 20 augustus 2023 Share Geplaatst 20 augustus 2023 Er is meer gebeurd sinds Minteh en Ueda erin zijn gekomen dan de 65 minuten ervoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 20 augustus 2023 Share Geplaatst 20 augustus 2023 Wat ik vooral zorgwekkend vind is dat er geen drive in het team lijkt te zitten. Vorig jaar kwamen we ook in de slechte periode veel achter, maar toen werd er in ieder geval echt gejaagd en aangedrongen. Dat zie ik nu totaal nog niet terug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 20 augustus 2023 Share Geplaatst 20 augustus 2023 Hoppa Santi. En nu doordrukken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 20 augustus 2023 Share Geplaatst 20 augustus 2023 5 minuten geleden zei PJHoutman: Wat ik vooral zorgwekkend vind is dat er geen drive in het team lijkt te zitten. Vorig jaar kwamen we ook in de slechte periode veel achter, maar toen werd er in ieder geval echt gejaagd en aangedrongen. Dat zie ik nu totaal nog niet terug. Ik doe m gewoon nog een keer, schijnt te werken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 20 augustus 2023 Share Geplaatst 20 augustus 2023 Ueda beweegt ten minste Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 20 augustus 2023 Share Geplaatst 20 augustus 2023 Wieffertje toch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 20 augustus 2023 Share Geplaatst 20 augustus 2023 SAUERT Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 20 augustus 2023 Share Geplaatst 20 augustus 2023 SAUER! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 20 augustus 2023 Share Geplaatst 20 augustus 2023 Vanavond aan de Sauerkraut! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten