Spring naar bijdragen

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

Zojuist zei MetalMichael:

Heeft er ook mee te maken dat Stengs te veel uit stilstand voetbalt. 

Erger mij kapot aan Stengs. Ook in balbezit zo flegmatiek. Hebben we dan 7 miljoen voor betaald....Echt de aliexpress versie t.o.v. zijn AZ-tijd :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei PJHoutman:

Wat een aanfluiting is dit zeg. Moet écht nog een middenvelder bij. Zou het ook begrijpen als Slot in de rust Ueda inbrengt voor Gimenez. 

Ik zei het vorige week al tijdens de pot tegen Fortuna. Als je niet wist dat het Gimenez was en hij niet zoveel krediet heeft door vorig seizoen, dan had je gezegd: die spits kan er echt geen klote van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 20-8-2023 om 15:18 zei 007mark:

Erger mij kapot aan Stengs. Ook in balbezit zo flegmatiek. Hebben we dan 7 miljoen voor betaald....Echt de aliexpress versie t.o.v. zijn AZ-tijd 

Dit is precies wat hij bij AZ ook had hoor, dat flegmatieke.

Op 20-8-2023 om 15:18 zei PJHoutman:

Wat een aanfluiting is dit zeg. Moet écht nog een middenvelder bij. Zou het ook begrijpen als Slot in de rust Ueda inbrengt voor Gimenez. 

Ueda op 10 zou ik doen, soort 4-2-4. En of je dan Ali, Stengs of Timber wisselt doet er niet zoveel toe. Al speelt die laatste zeker niet zijn slechtste wedstrijd in het Feyenoordshirt, maar goed de lat ligt niet heel hoog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei MetalMichael:

Dit is precies wat hij bij AZ ook had hoor, dat flegmatieke.

Dan schoot hij nog wel eens een bal in de kruising of gaf hij een goede steekbal. Maar vandaag niets van dat.

3 minuten geleden zei MetalMichael:

Ueda op 10 zou ik doen, soort 4-2-4. En of je dan Ali, Stengs of Timber wisselt doet er niet zoveel toe. Al speelt die laatste zeker niet zijn slechtste wedstrijd in het Feyenoordshirt, maar goed de lat ligt niet heel hoog.

Zou Ali lekker wisselen voor Sauer.

~verkeerd gehoord

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei PJHoutman:

Wat ik vooral zorgwekkend vind is dat er geen drive in het team lijkt te zitten. Vorig jaar kwamen we ook in de slechte periode veel achter, maar toen werd er in ieder geval echt gejaagd en aangedrongen. Dat zie ik nu totaal nog niet terug.

Ik doe m gewoon nog een keer, schijnt te werken

Link naar opmerking
Deel via andere websites