Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

11 minuten geleden zei MetalMichael:

Die daarboven is nog grappiger. Schreuder > Slot. :-D 

PJ is tenminste grappig, maar jij..  Dat ging om Grillitsch en of hij voor zijn oude bekende trainer Schreuder zou gaan of voor Slot.

Schreuder > Slot, want hij kent Schreuder staat er ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei cimbomcu:

Haha, ja ging niet zo lekker met Ajax he? Gefeliciteerd met jullie 16de kampioenschap, 16! wat weinig eigenlijk.

Best knap dat je het zelfs bij een felicitatie voor elkaar krijgt om een zuurtegraad te behalen waar zelfs de zure matten in het snoepschap van de lokale grootgrutter van zouden terugdeinzen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei cimbomcu:

PJ is tenminste grappig, maar jij..  Dat ging om Grillitsch en of hij voor zijn oude bekende trainer Schreuder zou gaan of voor Slot.

Schreuder > Slot, want hij kent Schreuder staat er ook.

Nee nee, het staat er duidelijk als 3 losse argumenten opgesomd. Hier lul je je niet zo makkelijk uit. ;) 

Op 30-8-2022 om 11:28 zei cimbomcu:

Schreuder > Slot

Kent Schreuder

Spelen in een gedateerd stadion of in JC Arena

bewerkt door MetalMichael
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Prima.

Overigens Lindhout als scheidsrechter zondag. Floot ons dit seizoen op bezoek bij PSV en FC Twente, waar we in beide wedstrijden werden benadeeld. Lekker weer. Had ook nog eens de leiding tijdens onze enige verliespartij in De Kuip van dit hele seizoen ;c 

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites

41 minuten geleden zei 007mark:

Prima.

Overigens Lindhout als scheidsrechter zondag. Floot ons dit seizoen op bezoek bij PSV en FC Twente, waar we in beide wedstrijden werden benadeeld. Lekker weer. Had ook nog eens de leiding tijdens onze enige verliespartij in De Kuip van dit hele seizoen ;c 

Dus een hoop redenen om dat goed te maken. :D Zou mooi zijn als het een beetje hetzelfde verloop heeft als tegen Heracles toen. Snelle goal en daarna de hele wedstrijd feest op de tribunes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei MetalMichael:

Dus een hoop redenen om dat goed te maken. :D Zou mooi zijn als het een beetje hetzelfde verloop heeft als tegen Heracles toen. Snelle goal en daarna de hele wedstrijd feest op de tribunes.

Poah dan stap ik direct in de trein en niet pas na de wedstrijd hahah

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei bas huijsmans:

Poah dan stap ik direct in de trein en niet pas na de wedstrijd hahah

Ik zou lekker voor de wedstrijd al naar Rotterdam komen, dan kijk je de tweede helft vanuit de Hofpleinfontein ;)

Zelf ben ik uiteraard in de Kuip te vinden. Ongekend veel zin in. Heel bijzonder ook dat van veel spanning niet echt sprake is; dat was in 2017 wel anders. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Urbeto:

Ik zou lekker voor de wedstrijd al naar Rotterdam komen, dan kijk je de tweede helft vanuit de Hofpleinfontein ;)

Zelf ben ik uiteraard in de Kuip te vinden. Ongekend veel zin in. Heel bijzonder ook dat van veel spanning niet echt sprake is; dat was in 2017 wel anders. 

Nice man. In 2017 was het ook echt do or die, nu heb je 3 wedstrijden voor 2 punten, dat scheelt ook wel. Plus dat PSV dan ook nog alles moet winnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

54 minuten geleden zei Urbeto:

Haha moet helaas zelf nog voetballen eerst

Link naar opmerking
Deel via andere websites