Djordison Geplaatst 7 mei 2023 Share Geplaatst 7 mei 2023 Het loopt letterlijk en figuurlijk stroef vandaag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 7 mei 2023 Share Geplaatst 7 mei 2023 Nou, nu hopelijk Santi laten staan voor de hattrick Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 mei 2023 Share Geplaatst 7 mei 2023 Begin te twijfelen aan mijn geaardheid, want ik raak met de week meer verliefd op Santi Zou nog topscorer kunnen worden ook als het komende weken beetje mee zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 7 mei 2023 Share Geplaatst 7 mei 2023 Wilde hij toch nog proberen, riep hij een paar weken geleden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 7 mei 2023 Share Geplaatst 7 mei 2023 Hij is wel echt dodelijk hoor. Die statistiek met schoten op goal en doelpunten daaruit. Ook de tweede goal, vrij simpel natuurlijk, maar extra makkelijk doordat hij goed kijkt. Hopelijk nog een jaartje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 mei 2023 Share Geplaatst 7 mei 2023 Wat een spits inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 7 mei 2023 Share Geplaatst 7 mei 2023 Op 30-8-2022 om 11:37 zei cimbomcu: Spelen voor EL voetbal of CL en kampioen Hoe gaat het verder trouwens, Cim? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 7 mei 2023 Share Geplaatst 7 mei 2023 Die daarboven is nog grappiger. Schreuder > Slot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 mei 2023 Share Geplaatst 7 mei 2023 13 minuten geleden zei PJHoutman: Hoe gaat het verder trouwens, Cim? Haha, ja ging niet zo lekker met Ajax he? Gefeliciteerd met jullie 16de kampioenschap, 16! wat weinig eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 mei 2023 Share Geplaatst 7 mei 2023 11 minuten geleden zei MetalMichael: Die daarboven is nog grappiger. Schreuder > Slot. PJ is tenminste grappig, maar jij.. Dat ging om Grillitsch en of hij voor zijn oude bekende trainer Schreuder zou gaan of voor Slot. Schreuder > Slot, want hij kent Schreuder staat er ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 7 mei 2023 Share Geplaatst 7 mei 2023 14 minuten geleden zei cimbomcu: Haha, ja ging niet zo lekker met Ajax he? Gefeliciteerd met jullie 16de kampioenschap, 16! wat weinig eigenlijk. Best knap dat je het zelfs bij een felicitatie voor elkaar krijgt om een zuurtegraad te behalen waar zelfs de zure matten in het snoepschap van de lokale grootgrutter van zouden terugdeinzen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 7 mei 2023 Share Geplaatst 7 mei 2023 (bewerkt) 22 minuten geleden zei cimbomcu: PJ is tenminste grappig, maar jij.. Dat ging om Grillitsch en of hij voor zijn oude bekende trainer Schreuder zou gaan of voor Slot. Schreuder > Slot, want hij kent Schreuder staat er ook. Nee nee, het staat er duidelijk als 3 losse argumenten opgesomd. Hier lul je je niet zo makkelijk uit. Op 30-8-2022 om 11:28 zei cimbomcu: Schreuder > Slot Kent Schreuder Spelen in een gedateerd stadion of in JC Arena 7 mei 2023 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 7 mei 2023 Share Geplaatst 7 mei 2023 2 uur geleden zei cimbomcu: wat weinig eigenlijk eens! amper concurrentie in Nederland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 7 mei 2023 Share Geplaatst 7 mei 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 7 mei 2023 Share Geplaatst 7 mei 2023 3 uur geleden zei Urbeto: zuurtegraad te behalen waar zelfs de zure matten in het snoepschap van de lokale grootgrutter van zouden terugdeinzen. Dit zorgt toch nog even voor een aardige glimlach zo op de late zondag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 8 mei 2023 Share Geplaatst 8 mei 2023 9 uur geleden zei bas huijsmans: Dit zorgt toch nog even voor een aardige glimlach zo op de late zondag Ook op de vroege maandagochtend! 🤣 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 8 mei 2023 Share Geplaatst 8 mei 2023 Nou, het hoge woord is eruit. Van Bronckhorst en Van Persie reiken de schaal uit als het zo ver is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 mei 2023 Share Geplaatst 8 mei 2023 (bewerkt) Prima. Overigens Lindhout als scheidsrechter zondag. Floot ons dit seizoen op bezoek bij PSV en FC Twente, waar we in beide wedstrijden werden benadeeld. Lekker weer. Had ook nog eens de leiding tijdens onze enige verliespartij in De Kuip van dit hele seizoen 8 mei 2023 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 mei 2023 Share Geplaatst 8 mei 2023 Ik feliciteer jullie boys wanneer daadwerkelijk zo is Maar gaat gebeuren. Veel plezier en succes alvast!! Wie van jullie zijn in stadion dan of iig in Rotterdam? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 8 mei 2023 Share Geplaatst 8 mei 2023 41 minuten geleden zei 007mark: Prima. Overigens Lindhout als scheidsrechter zondag. Floot ons dit seizoen op bezoek bij PSV en FC Twente, waar we in beide wedstrijden werden benadeeld. Lekker weer. Had ook nog eens de leiding tijdens onze enige verliespartij in De Kuip van dit hele seizoen Dus een hoop redenen om dat goed te maken. Zou mooi zijn als het een beetje hetzelfde verloop heeft als tegen Heracles toen. Snelle goal en daarna de hele wedstrijd feest op de tribunes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 8 mei 2023 Share Geplaatst 8 mei 2023 4 minuten geleden zei MetalMichael: Dus een hoop redenen om dat goed te maken. Zou mooi zijn als het een beetje hetzelfde verloop heeft als tegen Heracles toen. Snelle goal en daarna de hele wedstrijd feest op de tribunes. Poah dan stap ik direct in de trein en niet pas na de wedstrijd hahah Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 8 mei 2023 Share Geplaatst 8 mei 2023 1 uur geleden zei bas huijsmans: Poah dan stap ik direct in de trein en niet pas na de wedstrijd hahah Ik zou lekker voor de wedstrijd al naar Rotterdam komen, dan kijk je de tweede helft vanuit de Hofpleinfontein Zelf ben ik uiteraard in de Kuip te vinden. Ongekend veel zin in. Heel bijzonder ook dat van veel spanning niet echt sprake is; dat was in 2017 wel anders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 8 mei 2023 Share Geplaatst 8 mei 2023 3 minuten geleden zei Urbeto: Ik zou lekker voor de wedstrijd al naar Rotterdam komen, dan kijk je de tweede helft vanuit de Hofpleinfontein Zelf ben ik uiteraard in de Kuip te vinden. Ongekend veel zin in. Heel bijzonder ook dat van veel spanning niet echt sprake is; dat was in 2017 wel anders. Nice man. In 2017 was het ook echt do or die, nu heb je 3 wedstrijden voor 2 punten, dat scheelt ook wel. Plus dat PSV dan ook nog alles moet winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 mei 2023 Share Geplaatst 8 mei 2023 Grote kans dat ik maandag wel richting Rotterdam ga. Zondag weet ik nog niet. Gaat wel één of de ander worden verwacht ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 8 mei 2023 Share Geplaatst 8 mei 2023 54 minuten geleden zei Urbeto: Ik zou lekker voor de wedstrijd al naar Rotterdam komen, dan kijk je de tweede helft vanuit de Hofpleinfontein Zelf ben ik uiteraard in de Kuip te vinden. Ongekend veel zin in. Heel bijzonder ook dat van veel spanning niet echt sprake is; dat was in 2017 wel anders. Haha moet helaas zelf nog voetballen eerst Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten