Orrie Geplaatst 9 januari 2023 Share Geplaatst 9 januari 2023 Ja, dan zou 't wel kunnen. Of aankomende zomer, aangezien zijn contract afloopt. Trauner gaat ook langzaamaan wel aan vervanging toeraken + er zou interesse zijn in hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 Hier word ik blij van, zeker als die koopoptie erop komt en het betaalbaar is. https://1908.nl/artikelen/feyenoord-meldt-zich-concreet-voor-kamil-piatkowski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 Dit is nu denk ik de derde keer dat de deur door Twente nu echt dichtgegooid wordt. Prima verder, door naar Mannsverk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 Feyenoord kennende zullen we morgen wel weer een nieuw bod uitbrengen. Ik ben echt bang dat we geen speler zullen aantrekken deze window. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 Dit vat mijn gevoelens wel behoorlijk goed samen inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 11 januari 2023 Share Geplaatst 11 januari 2023 Mij lijkt Vilhena onhaalbaar. Straks weer tijd ingestopt om tot de conclusie te komen dat het niks wordt. Pak nou gewoon een makkelijkere optie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 11 januari 2023 Share Geplaatst 11 januari 2023 9 uur geleden zei 007mark: Onze scouting: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 11 januari 2023 Share Geplaatst 11 januari 2023 Waarom Vilhena niet dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 11 januari 2023 Share Geplaatst 11 januari 2023 Ik zou hem graag zien. Vind het alleen een onrealistische transfer. Je moet het met de verkopende club én de verhurende club eens worden. En dan ook nog eens met hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 11 januari 2023 Share Geplaatst 11 januari 2023 3 uur geleden zei delichris: Waarom Vilhena niet dan? Liever Sivert Mannsverk en Vilhena als plan b/c. Veel makkelijkere transfer, meer potentie, doet het goed qua statistieken, minder salaris. Niks mis met Vilhena. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 11 januari 2023 Share Geplaatst 11 januari 2023 Maar Vilhena, is die nou zoveel beter geworden dan de laatste jaren? Heb hem niet echt meer zien spelen eigenlijk. Vond het destijds meer een postcode met de bal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 11 januari 2023 Share Geplaatst 11 januari 2023 Is een soort Edgar Davids geworden (in Rusland iig). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 11 januari 2023 Share Geplaatst 11 januari 2023 58 minuten geleden zei Jotew: Maar Vilhena, is die nou zoveel beter geworden dan de laatste jaren? Heb hem niet echt meer zien spelen eigenlijk. Vond het destijds meer een postcode met de bal. Lastig. Heeft zich wel ontwikkeld maar of die met een compleet fitte selectie in de basis zou staan betwijfel ik. Echter vind ik hem qua speelstijl wel op Timber lijken (die ook veel met de bal loopt) en wat dat betreft kan hij hem goed vervangen. Echter zie ik toch nog liever een "echte 6", iemand die veel defensiever ingesteld is zoals Zerrouki of Mannsverk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 12 januari 2023 Share Geplaatst 12 januari 2023 Probleem wat we hebben met Mannsverk is dat die competitie al tijdje stil ligt. Voordat Mannsverk helemaal fit en erbij is, is Timber misschien alweer terug. Ik zie het liefst Mannsverk ook komen want ik weet zeker dat als we m nu niet halen hij in de zomer naar een Premier League club gaat en dat we ons eeuwig voor onze kop zullen blijven slaan. Zou sowieso vaker onze tenten opslaan in Denemarken/Noorwegen. Als je alleen al even een kijkje neemt bij Nordsjaelland. Nagalo en Diomandé. Afrikaanse jongens die het echt zeer verdienstelijk doen daar. Nagalo is volgens mij ook een rechtsbenige CV dus zou eventueel ook al als alternatief voor Trauner kunnen gelden. Al moet ik wel zeggen dat ik ook wel enthousiast wordt van die Pool. Zag ook dat hij vroeger qua speelstijl met de Vrij werd vergeleken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 12 januari 2023 Share Geplaatst 12 januari 2023 1 uur geleden zei ReneLeBlanc: Probleem wat we hebben met Mannsverk is dat die competitie al tijdje stil ligt. Voordat Mannsverk helemaal fit en erbij is, is Timber misschien alweer terug. Ik zie het liefst Mannsverk ook komen want ik weet zeker dat als we m nu niet halen hij in de zomer naar een Premier League club gaat en dat we ons eeuwig voor onze kop zullen blijven slaan. Zou sowieso vaker onze tenten opslaan in Denemarken/Noorwegen. Als je alleen al even een kijkje neemt bij Nordsjaelland. Nagalo en Diomandé. Afrikaanse jongens die het echt zeer verdienstelijk doen daar. Nagalo is volgens mij ook een rechtsbenige CV dus zou eventueel ook al als alternatief voor Trauner kunnen gelden. Al moet ik wel zeggen dat ik ook wel enthousiast wordt van die Pool. Zag ook dat hij vroeger qua speelstijl met de Vrij werd vergeleken. FTM was gisteravond in een space met Frank Stout, die gaf aan dat Mannsverk wel fit is alleen wedstrijd ritme ontbreekt. Wordt dus wel iets groter gemaakt dan het is. Daarnaast zou die ongeveer 4,5 moeten kosten en wilt die dolgraag komen, zelfs een top 10 club afgewezen omdat die zichzelf daarvoor nog niet rijp acht. Als ik Slot gister zo hoorde verwacht ik hem ook wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 12 januari 2023 Share Geplaatst 12 januari 2023 11 minuten geleden zei Orrie: FTM was gisteravond in een space met Frank Stout, die gaf aan dat Mannsverk wel fit is alleen wedstrijd ritme ontbreekt. Wordt dus wel iets groter gemaakt dan het is. Daarnaast zou die ongeveer 4,5 moeten kosten en wilt die dolgraag komen, zelfs een top 10 club afgewezen omdat die zichzelf daarvoor nog niet rijp acht. Als ik Slot gister zo hoorde verwacht ik hem ook wel. Ik zag inderdaad voorbij komen dat ze een space gingen doen maar ben niet ingetuned. Klinkt wel goed, FTM verwacht dus ook dat hij komt? Ga het interview van Slot dan maar even terug luisteren want die heb ik ook niet geluisterd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 12 januari 2023 Share Geplaatst 12 januari 2023 38 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Ik zag inderdaad voorbij komen dat ze een space gingen doen maar ben niet ingetuned. Klinkt wel goed, FTM verwacht dus ook dat hij komt? Ga het interview van Slot dan maar even terug luisteren want die heb ik ook niet geluisterd. Hjj gaf aan dat Vilhena prio 1 is maar dat het heeeel lastig gaat worden (wat Fabrizio Romano ook zei) Frank gaf toen aan dat Mannsverk hoog stond. Slot zei dat wanneer een directe versterking niet lukt, een toekomstige versterking a la Walemark ook een optie is. Dat interpreteer ik als wanneer Vilhena niet lukt, proberen we Mannsverk, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 12 januari 2023 Share Geplaatst 12 januari 2023 3 minuten geleden zei Orrie: Hjj gaf aan dat Vilhena prio 1 is maar dat het heeeel lastig gaat worden (wat Fabrizio Romano ook zei) Frank gaf toen aan dat Mannsverk hoog stond. Slot zei dat wanneer een directe versterking niet lukt, een toekomstige versterking a la Walemark ook een optie is. Dat interpreteer ik als wanneer Vilhena niet lukt, proberen we Mannsverk, Heb het interview inderdaad net geluisterd. Ik zou het trouwens helemaal niet erg vinden als Vilhena niet komt, we hebben met TImber al een postbode in onze selectie. Als je Mannsverk haalt kan je toch ook wat meer uitpakken met een CV lijkt me? Dan hou je namelijk budget over. Budget wat ze overigens ook in Szymanski mogen steken wat mij betreft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 12 januari 2023 Share Geplaatst 12 januari 2023 6 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Heb het interview inderdaad net geluisterd. Ik zou het trouwens helemaal niet erg vinden als Vilhena niet komt, we hebben met TImber al een postbode in onze selectie. Als je Mannsverk haalt kan je toch ook wat meer uitpakken met een CV lijkt me? Dan hou je namelijk budget over. Budget wat ze overigens ook in Szymanski mogen steken wat mij betreft. Geld van Kökcu zal toch wel in Szymanski worden gestoken? Ik kan me althans niet voorstellen dat Kökcu nog een jaar blijft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 12 januari 2023 Share Geplaatst 12 januari 2023 (bewerkt) 11 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Heb het interview inderdaad net geluisterd. Ik zou het trouwens helemaal niet erg vinden als Vilhena niet komt, we hebben met TImber al een postbode in onze selectie. Als je Mannsverk haalt kan je toch ook wat meer uitpakken met een CV lijkt me? Dan hou je namelijk budget over. Budget wat ze overigens ook in Szymanski mogen steken wat mij betreft. In die paar wedstrijden dat ik hem bij Espanyol zag spelen (aan de linkerkant) vond ik hem helemaal niet spelen als een postbode. Hij is ondertussen ook wel bijna vier jaar weg hè, zoveel heb ik niet van 'm gezien, maar met de handelingssnelheid die in Spanje en Italië van je verwacht wordt, zou dat wel eens veel minder kunnen zijn. 4 minuten geleden zei PJHoutman: Geld van Kökcu zal toch wel in Szymanski worden gestoken? Ik kan me althans niet voorstellen dat Kökcu nog een jaar blijft. Salaris blijft wel een probleem, zeker als hij opties uit grotere competities heeft. 12 januari 2023 bewerkt door Lenstra Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 12 januari 2023 Share Geplaatst 12 januari 2023 26 minuten geleden zei PJHoutman: Geld van Kökcu zal toch wel in Szymanski worden gestoken? Ik kan me althans niet voorstellen dat Kökcu nog een jaar blijft. Nee dat denk ik inderdaad zeker, maar dan moet Kokcu natuurlijk wel voor een bepaalde datum al vertrokken zijn denk ik zo, en mochten we onverwachts bijvoorbeeld kampioen worden (je weet het nooit he) zou Orrie misschien nog wel een jaartje willen blijven voor Champions League voetbal? Ik weet het niet he, beetje koffiedik kijken nog. 24 minuten geleden zei Lenstra: In die paar wedstrijden dat ik hem bij Espanyol zag spelen (aan de linkerkant) vond ik hem helemaal niet spelen als een postbode. Hij is ondertussen ook wel bijna vier jaar weg hè, zoveel heb ik niet van 'm gezien, maar met de handelingssnelheid die in Spanje en Italië van je verwacht wordt, zou dat wel eens veel minder kunnen zijn. Salaris blijft wel een probleem, zeker als hij opties uit grotere competities heeft. Ben ik met je eens, en qua leeftijdscategorie is het natuurlijk wel een mooie speler omdat we niet veel spelers in deze categorie hebben. Wel denk ik dat Vilhena ook gewoon erg veel geld verdient en waarom zou hij dan naar Feyenoord willen komen? Hij speelt ook 'gewoon' basis bij Salernitana en zoals het er nu naar uit ziet zullen zij ook nog een jaartje extra in de Serie A blijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 12 januari 2023 Share Geplaatst 12 januari 2023 1 uur geleden zei ReneLeBlanc: Nee dat denk ik inderdaad zeker, maar dan moet Kokcu natuurlijk wel voor een bepaalde datum al vertrokken zijn denk ik zo, en mochten we onverwachts bijvoorbeeld kampioen worden (je weet het nooit he) zou Orrie misschien nog wel een jaartje willen blijven voor Champions League voetbal? Ik weet het niet he, beetje koffiedik kijken nog. Oja, dat zei Rutger ook nog in de space. Kökçü zou graag de CL in willen dus we moesten niet gek opkijken als die nog zou blijven. Voor Szymański zou ik op dit moment geen 10m neerleggen 😅 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 12 januari 2023 Share Geplaatst 12 januari 2023 6 minuten geleden zei Orrie: Oja, dat zei Rutger ook nog in de space. Kökçü zou graag de CL in willen dus we moesten niet gek opkijken als die nog zou blijven. Voor Szymański zou ik op dit moment geen 10m neerleggen 😅 Heel nice, ik zou het ook niet een hele verkeerde gedachte vinden vanuit Orrie om dan nog een jaartje te blijven. Tenzij Benfica zich meldt voor hem als vervanger van Enzo Fernandez. Zag zo'n statistieken plot waarbij hij echt heeeeel erg veel lijkt op die Enzo, en Schmidt is ook weg van m. Zijn maatje Aursnes speelt dan weer in zijn rug dus die stap zal ik wel kunnen begrijpen. Mwah, ben ik het niet mee eens. Het middenveld is eigenlijk gewoon niet in balans. Vond het met Timber al niet, maar nu met Geertruida. Mijn hemel. Vind Geert echt een geweldige speler, maar niet op zes. Positioneel klopt er gewoon geen tering van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 12 januari 2023 Share Geplaatst 12 januari 2023 1 uur geleden zei ReneLeBlanc: Heel nice, ik zou het ook niet een hele verkeerde gedachte vinden vanuit Orrie om dan nog een jaartje te blijven. Tenzij Benfica zich meldt voor hem als vervanger van Enzo Fernandez. Zag zo'n statistieken plot waarbij hij echt heeeeel erg veel lijkt op die Enzo, en Schmidt is ook weg van m. Zijn maatje Aursnes speelt dan weer in zijn rug dus die stap zal ik wel kunnen begrijpen. Mwah, ben ik het niet mee eens. Het middenveld is eigenlijk gewoon niet in balans. Vond het met Timber al niet, maar nu met Geertruida. Mijn hemel. Vind Geert echt een geweldige speler, maar niet op zes. Positioneel klopt er gewoon geen tering van. Die hebben ze ook gemaakt met David Silva in 2017-2018 met City. Pedri kwam het meeste overeen, daarna Kökçü. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten