Kyrill Geplaatst 18 februari 2021 Share Geplaatst 18 februari 2021 57 minuten geleden zei PJHoutman: Keurig samengevat, Kyrill, dank daarvoor. Bedankt PJ, ondanks wss sarcasme was. Ik heb laatst al Feyenoord gekeken en nu was er Sevilla-Dortmund op Wat erg moeite waard was Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 18 februari 2021 Share Geplaatst 18 februari 2021 Vraagje als Heerenveen fan: Waarom haalde Dickie Linssen eruit? Dat was toch wel de laatste speler die ik eruit gehaald had. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goatruida Geplaatst 18 februari 2021 Share Geplaatst 18 februari 2021 32 minuten geleden zei Satyr: Vraagje als Heerenveen fan: Waarom haalde Dickie Linssen eruit? Dat was toch wel de laatste speler die ik eruit gehaald had. Ik snap sowieso nooit iets van Dick zijn wisselbeleid dus kan je hier helaas niet bij helpen haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berjan1986 Geplaatst 18 februari 2021 Share Geplaatst 18 februari 2021 2 uur geleden zei Satyr: Vraagje als Heerenveen fan: Waarom haalde Dickie Linssen eruit? Dat was toch wel de laatste speler die ik eruit gehaald had. Linssen had al een gele kaart op zak en een overtreding gemaakt waar hij misschien wel geel voor had kunnen krijgen. Echt jammer dat deze wedstrijd zonder publiek was, dit was een ideale match ervoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berjan1986 Geplaatst 18 februari 2021 Share Geplaatst 18 februari 2021 Voor de liefhebbers: https://www.omropfryslan.nl/utstjoering/omrop-fryslan-sport-fan-17-febrewaris-2021-1900 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 18 februari 2021 Share Geplaatst 18 februari 2021 1 minuut geleden zei Berjan1986: Voor de liefhebbers: https://www.omropfryslan.nl/utstjoering/omrop-fryslan-sport-fan-17-febrewaris-2021-1900 Wel op 20-21 klikken en dan naar 27 minuten skippen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berjan1986 Geplaatst 18 februari 2021 Share Geplaatst 18 februari 2021 1 minuut geleden zei Satyr: Wel op 20-21 klikken en dan naar 27 minuten skippen Klopt ja, ik ben het nu aan het luisteren. Al versta ik weinig van dat Fries Echt, deze wedstrijd had met publiek moeten zijn. Al waren het er maar 12.300. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goatruida Geplaatst 19 februari 2021 Share Geplaatst 19 februari 2021 Op 18-2-2021 om 21:41 zei Berjan1986: Voor de liefhebbers: https://www.omropfryslan.nl/utstjoering/omrop-fryslan-sport-fan-17-febrewaris-2021-1900 Dan zit je in het verkeerde topic denk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 19 februari 2021 Share Geplaatst 19 februari 2021 32 minuten geleden zei Goatruida: Dan zit je in het verkeerde topic denk ik Probleem is dat er volgens mij geen SC Heerenveen-topic is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 20 februari 2021 Share Geplaatst 20 februari 2021 Heb het nu pas gekeken, maar die 3-3 is toch gewoon een duidelijke overtreding? Wtf zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berjan1986 Geplaatst 20 februari 2021 Share Geplaatst 20 februari 2021 9 uur geleden zei Elsjorro1990: Heb het nu pas gekeken, maar die 3-3 is toch gewoon een duidelijke overtreding? Wtf zeg. Helemaal niet man, Veerman deed helemaal niks. Stond alleen in de weg, Marsman was degene die tegen hem aansprong in plaats van andersom. Als je nou gaat zeuren om de eerste gele kaart van Berghuis, dat had meteen rood moeten zijn voor natrappen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 20 februari 2021 Share Geplaatst 20 februari 2021 1 minuut geleden zei Berjan1986: Helemaal niet man, Veerman deed helemaal niks. Stond alleen in de weg, Marsman was degene die tegen hem aansprong in plaats van andersom. Als je nou gaat zeuren om de eerste gele kaart van Berghuis, dat had meteen rood moeten zijn voor natrappen. Dat laatste is sowieso niet waar, ik raad je aan om de spelregels even door te lezen. Bij die actie van Veerman tegen Marsman kun je twijfelen, maar 'stond alleen in de weg' is niet aan de orde, Veerman maakt namelijk een beweging met zijn arm. De enige vraag is of dat genoeg is om Marsman uit balans te brengen en of Marsman de bal niet alsnog gewoon had kunnen hebben. Daar ben ik van mening dat Marsman gewoon in de fout gaat in plaats van dat het door Veerman komt. Maar als je ziet waar er allemaal voor afgefloten wordt als het gaat om 'aanvallen van de keeper' dan vind ik het apart dat er voor deze actie niet wordt gefloten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berjan1986 Geplaatst 20 februari 2021 Share Geplaatst 20 februari 2021 Zojuist zei PJHoutman: Dat laatste is sowieso niet waar, ik raad je aan om de spelregels even door te lezen. Bij die actie van Veerman tegen Marsman kun je twijfelen, maar 'stond alleen in de weg' is niet aan de orde, Veerman maakt namelijk een beweging met zijn arm. De enige vraag is of dat genoeg is om Marsman uit balans te brengen en of Marsman de bal niet alsnog gewoon had kunnen hebben. Daar ben ik van mening dat Marsman gewoon in de fout gaat in plaats van dat het door Veerman komt. Maar als je ziet waar er allemaal voor afgefloten wordt als het gaat om 'aanvallen van de keeper' dan vind ik het apart dat er voor deze actie niet wordt gefloten. Maar jij bent dan ook voor Feyenoord. En die mensen vinden kijken naar de spelers al genoeg om af te fluiten. Iedereen die voor Heerenveen is of neutraal zal zien dat Veerman Marsman helemaal niet aanraakt. Vandaar ook dat de VAR niks deed, want als die ook maar 1 klein foutje had gezien was het niet doorgegaan. Zo op de hand van Feyenoord waren ze wel.. Ik heb woensdag overtredingen gezien van Feyenoordspelers waar rood niet misplaatst was geweest wat gewoon door mocht gaan. De strafschop had over gemoeten aangezien Bothegin al in de zestien stond toen Veerman de bal nog moest aanraken. En Bothegin haalt gewoon de bal van de "lijn". Wel slecht ingeschoten overigens, zoals Veerman al vier strafschoppen op dezelfde manier neemt (twee gingen mis en twee gingen er net in). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 20 februari 2021 Share Geplaatst 20 februari 2021 (bewerkt) 1 minuut geleden zei Berjan1986: Maar jij bent dan ook voor Feyenoord. En die mensen vinden kijken naar de spelers al genoeg om af te fluiten. Iedereen die voor Heerenveen is of neutraal zal zien dat Veerman Marsman helemaal niet aanraakt. Vandaar ook dat de VAR niks deed, want als die ook maar 1 klein foutje had gezien was het niet doorgegaan. Zo op de hand van Feyenoord waren ze wel.. Ik heb woensdag overtredingen gezien van Feyenoordspelers waar rood niet misplaatst was geweest wat gewoon door mocht gaan. De strafschop had over gemoeten aangezien Bothegin al in de zestien stond toen Veerman de bal nog moest aanraken. En Bothegin haalt gewoon de bal van de "lijn". Wel slecht ingeschoten overigens, zoals Veerman al vier strafschoppen op dezelfde manier neemt (twee gingen mis en twee gingen er net in). Elsjorro is Ajacied en vindt het ook een overtreding. Dus deze vlieger gaat niet op, vriendelijke vriend. 20 februari 2021 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berjan1986 Geplaatst 20 februari 2021 Share Geplaatst 20 februari 2021 Zojuist zei PJHoutman: Elsjorro is Ajacied en vind het ook een overtreding. Dus deze vlieger gaat niet op, vriendelijke vriend. Ook sommige Ajacieden hebben dus geen verstand van voetbal.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 20 februari 2021 Share Geplaatst 20 februari 2021 7 minuten geleden zei Berjan1986: Maar jij bent dan ook voor Feyenoord. En die mensen vinden kijken naar de spelers al genoeg om af te fluiten. Ik vraag me toch werkelijk waar af waarom je dit in het Feyenoordtopic zou posten? Wil je normaal een gesprek aangaan, dan van harte welkom, wil je trollen ga dan lekker weg. Deze zin doet het tweede vermoeden. Het was overigens geen overtreding, maar hij raakt hem wel aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 20 februari 2021 Share Geplaatst 20 februari 2021 2 minuten geleden zei Berjan1986: Ook sommige Ajacieden hebben dus geen verstand van voetbal.. Geen enkele Ajacied heeft verstand van voetbal. Maar waarom je nu al deze subjectieve nonsens van stal haalt begrijpt niemand; je hebt gewonnen, geniet er lekker van. Eerste keer in 20 jaar dat jullie twee keer van Feyenoord winnen, wees gewoon blij. 'Botteghin haalt de bal van de lijn'. H. Veerman peert die bal gewoon keihard naast, Botteghin blokkeert in die zin geen doelpunt. De strafschop had weliswaar over gemoeten ivm te vroeg inlopen, maar de regels zijn zo dat de VAR daar niet naar mag kijken omdat de scheids al voor iets anders heeft gefloten. Daar ben ik het niet mee eens, maar zo zijn de regels nu eenmaal. Over de 3-3: Op de invalshoek van 6:46 zie je duidelijk dat er contact is tussen Veerman en Marsman. Marsman springt ook helemaal niet 'tegen hem aan', hij springt naar de bal. Iets wat Veerman trouwens niet doet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 20 februari 2021 Share Geplaatst 20 februari 2021 7 minuten geleden zei Berjan1986: Ook sommige Ajacieden hebben dus geen verstand van voetbal.. Dat is lekker hé. Dus eerst vinden alle neutrale/heerenveen supporters het niks. Als er dan een soort van anti-feyenoord man komt die het ook niks vind, dan heeft die geen verstand van voetbal. Jij bent toevallig voor Heerenveen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berjan1986 Geplaatst 20 februari 2021 Share Geplaatst 20 februari 2021 2 minuten geleden zei Elsjorro1990: Dat is lekker hé. Dus eerst vinden alle neutrale/heerenveen supporters het niks. Als er dan een soort van anti-feyenoord man komt die het ook niks vind, dan heeft die geen verstand van voetbal. Jij bent toevallig voor Heerenveen? Volgens mij volg je niet goed wat er gebeurt. Jij vond het wel iets, namelijk een overtreding. Dus niks "die het ook niks vind".. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 20 februari 2021 Share Geplaatst 20 februari 2021 2 minuten geleden zei Berjan1986: Volgens mij volg je niet goed wat er gebeurt. Jij vond het wel iets, namelijk een overtreding. Dus niks "die het ook niks vind".. Lol, je hebt gelijk. Ik vind het inderdaad gewoon een overtreding en ik wordt niet gestaafd door enige vorm van clubvoorkeur in deze situatie. Jij wel als ik dit allemaal zo lees @PJHoutman denk er om hé. Dit is de laatste keer dat ik voor je opkom als je zo door gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berjan1986 Geplaatst 20 februari 2021 Share Geplaatst 20 februari 2021 4 minuten geleden zei PJHoutman: Geen enkele Ajacied heeft verstand van voetbal. Maar waarom je nu al deze subjectieve nonsens van stal haalt begrijpt niemand; je hebt gewonnen, geniet er lekker van. Eerste keer in 20 jaar dat jullie twee keer van Feyenoord winnen, wees gewoon blij. 'Botteghin haalt de bal van de lijn'. H. Veerman peert die bal gewoon keihard naast, Botteghin blokkeert in die zin geen doelpunt. De strafschop had weliswaar over gemoeten ivm te vroeg inlopen, maar de regels zijn zo dat de VAR daar niet naar mag kijken omdat de scheids al voor iets anders heeft gefloten. Daar ben ik het niet mee eens, maar zo zijn de regels nu eenmaal. Over de 3-3: Op de invalshoek van 6:46 zie je duidelijk dat er contact is tussen Veerman en Marsman. Marsman springt ook helemaal niet 'tegen hem aan', hij springt naar de bal. Iets wat Veerman trouwens niet doet. Misschien moet jij mij beter citeren? Ik schreef toch al "van de "lijn"? En of de bal er nou inging of niet, Veerman schrok misschien wel van Botteghin vandaar dat hij hem ernaast schoot? En ik zie in de invalshoek dus helemaal niet dat er contact is tussen Veerman en Marsman. Of het moet een heel klein handje zijn, maar daar ga je als keeper niet van je stuk door. Tenminste, als je een mannelijke keeper bent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berjan1986 Geplaatst 20 februari 2021 Share Geplaatst 20 februari 2021 Zojuist zei Elsjorro1990: Lol, je hebt gelijk. Ik vind het inderdaad gewoon een overtreding en ik wordt niet gestaafd door enige vorm van clubvoorkeur in deze situatie. Jij wel als ik dit allemaal zo lees @PJHoutman denk er om hé. Dit is de laatste keer dat ik voor je opkom als je zo door gaat. Ook als je wel een vorm van clubvoorkeur kun je er objectief naar kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 20 februari 2021 Share Geplaatst 20 februari 2021 3 minuten geleden zei Berjan1986: Misschien moet jij mij beter citeren? Ik schreef toch al "van de "lijn"? En of de bal er nou inging of niet, Veerman schrok misschien wel van Botteghin vandaar dat hij hem ernaast schoot? En ik zie in de invalshoek dus helemaal niet dat er contact is tussen Veerman en Marsman. Of het moet een heel klein handje zijn, maar daar ga je als keeper niet van je stuk door. Tenminste, als je een mannelijke keeper bent. Of je een mannelijke keeper bent of niet wordt niet in de regels beschreven, dus is niet relevant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 20 februari 2021 Share Geplaatst 20 februari 2021 8 minuten geleden zei Berjan1986: Misschien moet jij mij beter citeren? Ik schreef toch al "van de "lijn"? En of de bal er nou inging of niet, Veerman schrok misschien wel van Botteghin vandaar dat hij hem ernaast schoot? En ik zie in de invalshoek dus helemaal niet dat er contact is tussen Veerman en Marsman. Of het moet een heel klein handje zijn, maar daar ga je als keeper niet van je stuk door. Tenminste, als je een mannelijke keeper bent. Dit is goud hoor. "Veerman schrok misschien wel van Botteghin". Ik zou eerder schrikken van Geertruida. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 20 februari 2021 Share Geplaatst 20 februari 2021 Veerman gebruikte gewoon zijn arm en raakte Marsman wel degelijk. Dat is als je in de lucht hangt ook al voldoende om iemand uit balans te brengen. Als je niet kan koppen is dit ook een makkelijke manier om een spits van scoren te onthouden gewoon licht tegen hem aan springen. Ik zie het zelf ook niet als overtreding maar als hij wel wordt afgekeurd heb je niets te klagen. Groetjes een Ajacied Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten