PJHoutman Geplaatst 4 oktober 2019 Share Geplaatst 4 oktober 2019 55 minuten geleden zei cimbomcu: Ik word wel moe van Karsdorp. Maar belangrijker is, hoe speelt die eigenlijk sinds die terug is en wat fitter is? Prima Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 4 oktober 2019 Share Geplaatst 4 oktober 2019 Vind Karsdorp wel een beetje op een pop lijken. Weet niet wat die gozer aan zijn hoofd heeft laten doen. Speelt wel weer prima trouwens, de laatste 2/3 potten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 4 oktober 2019 Share Geplaatst 4 oktober 2019 Karsdorp speelt wel prima eigenlijk. Had niet verwacht dat hij dit niveau al op dit moment zou aantikken. Hij moet nog wel wat fitter worden want elke keer is het na 75 minuten wel op. Denk dat zondag Geertruida in de basis start. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 4 oktober 2019 Share Geplaatst 4 oktober 2019 Die Karsdorp werd bij die goal ook totaal niet aangepakt door die Portugezen he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 4 oktober 2019 Share Geplaatst 4 oktober 2019 13 minuten geleden zei Pino: Die Karsdorp werd bij die goal ook totaal niet aangepakt door die Portugezen he Was inderdaad rode loper werk. Waardeloos verdedigd man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 4 oktober 2019 Share Geplaatst 4 oktober 2019 En die comment op RTL bleef het maar over een fantastische goal hebben. 2 uur geleden zei Bakkes12: IE IE IE IE! Wat een gozer is dat ook zeg. Kunnen ze niet vaker spitsen zoals Marega tegen ons opstellen, dan lijkt Botteghin het wel te kunnen. En ik sluit me even aan in de Sinisterra rij. Wat een spelertje zeg. Dat is echt genieten. Gister wel genoten van Ié ja, maar dat kwam vooral door de adrenaline en de primitieve houding waarin ik alles wat Portugees was en geen Feyenoord-shirt aan had het liefst zelf 6 meter onder de grond zou stoppen. Had wel weer twee momentjes waarin ie zichzelf heel makkelijk in de luren legde, en dan heb ik het niet eens over de echt gevaarlijke momenten van Porto. Hoef het ook niet eens terug te zien, want kan er toch niks aan doen! Vond Sinisterra gister wat minder. Technisch wel weer wat hele goede momenten, o.a in de aanname en de vervolgtouch, maar ook wat slechte beslissingen en te lage handelingssnelheid. Is niet erg als je bedenkt dat dit denk ik de moeilijkste wedstrijd is die hij tot nu toe (in ieder geval bij Feyenoord) gespeeld heeft. Als je dat in je achterhoofd houdt heeft ie het gewoon prima gedaan met genoeg leerstof voor de rest van de maand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 4 oktober 2019 Share Geplaatst 4 oktober 2019 1 uur geleden zei Magikarp: En die comment op RTL bleef het maar over een fantastische goal hebben. Bij FOX ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 4 oktober 2019 Share Geplaatst 4 oktober 2019 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 5 oktober 2019 Share Geplaatst 5 oktober 2019 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 oktober 2019 Share Geplaatst 6 oktober 2019 @Magikarp Dit lijkt me nou een prima potje voor de derde bingoronde. Ongetwijfeld een kutinstelling vandaag en puntenverlies. John de Wolf als analist kun je al afstrepen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 oktober 2019 Share Geplaatst 6 oktober 2019 Klasse verdedigd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 6 oktober 2019 Share Geplaatst 6 oktober 2019 Ié Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 6 oktober 2019 Share Geplaatst 6 oktober 2019 Ik snap niet waarom een scheidsrechter niet ingrijpt en gewoon zo'n Passlack met rood wegstuurt voor dat kapot trappen van die microfoon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 oktober 2019 Share Geplaatst 6 oktober 2019 (bewerkt) 14 minuten geleden zei Kelvin: Ik snap niet waarom een scheidsrechter niet ingrijpt en gewoon zo'n Passlack met rood wegstuurt voor dat kapot trappen van die microfoon. Wegsturen is overdreven, maar vind best dat een scheidsrechter daar een gele kaart voor mag geven. Nu ook trouwens blijven doorzaniken op de scheids nadat hij de dug-out in wordt geduwd. Wat een opgewonden standje zeg die vent EDIT: En dan uit frustratie Haps neerhalen en alsnog geel pakken 6 oktober 2019 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 6 oktober 2019 Share Geplaatst 6 oktober 2019 Iemand al bingo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 6 oktober 2019 Share Geplaatst 6 oktober 2019 Ah kut heel die bingo vergeten. Is te merken ook, spontaan 3-1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 6 oktober 2019 Share Geplaatst 6 oktober 2019 (bewerkt) 4 minuten geleden zei Magikarp: Ah kut heel die bingo vergeten. Is te merken ook, spontaan 3-1. Ik zie een patroon, als jij elke speelronde in de competitie, beker en europa nou een bingo start, staan jullie in mei drie keer op de Coolsingel! 6 oktober 2019 bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 oktober 2019 Share Geplaatst 6 oktober 2019 Met een verdedigingslinie als dit, moet je 100 goals maken om nog kans te maken op de play-offs voor Europees voetbal. Kan toch niet joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 oktober 2019 Share Geplaatst 6 oktober 2019 'Nou jongens, laten we de 2e helft even scherp starten'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 6 oktober 2019 Share Geplaatst 6 oktober 2019 Blij dat ik Netflix heb afgezet hiervoor. Heerlijk staaltje Rotterdamse comedy. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 6 oktober 2019 Share Geplaatst 6 oktober 2019 32 minuten geleden zei Regis: Blij dat ik Netflix heb afgezet hiervoor. Heerlijk staaltje Rotterdamse comedy. Dan heb je wel een kutleven hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vilhena Geplaatst 6 oktober 2019 Share Geplaatst 6 oktober 2019 Ouderwets middagje weer Iemand zin om een uitgebreide analyse te schrijven? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 6 oktober 2019 Share Geplaatst 6 oktober 2019 (bewerkt) Krijgt die @MetalMichael toch nog gelijk he, over dat ik mis zat met de voorspelling van de eindpositie van Feyenoord. Leuke pot gezien. Heb weer gelachen. Hoogtepuntjes o.a. Botteghin die weer overal mis zat en Jorgensen die meer liep te zeiken tegen de scheids met zn zure jankmuil dan dat ie aan het voetballen was. Jammer van die interlandbreak. 6 oktober 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 oktober 2019 Share Geplaatst 6 oktober 2019 Jorgensen stond ook weer 3 keer buitenspel, heerlijk. Vond Sinisterra overigens ook heel matig vandaag. Ik wacht op de nabeschouwing van Magikarp. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 6 oktober 2019 Share Geplaatst 6 oktober 2019 17 minuten geleden zei Jespresso: Dan heb je wel een kutleven hoor Ja als dat anders was had ik hier ook geen lid geweest he vriend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten