Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

En die comment op RTL bleef het maar over een fantastische goal hebben. :D 

2 uur geleden zei Bakkes12:

IE IE IE IE! Wat een gozer is dat ook zeg. :-D Kunnen ze niet vaker spitsen zoals Marega tegen ons opstellen, dan lijkt Botteghin het wel te kunnen.

En ik sluit me even aan in de Sinisterra rij. Wat een spelertje zeg. Dat is echt genieten. :classic_love:

Gister wel genoten van Ié ja, maar dat kwam vooral door de adrenaline en de primitieve houding waarin ik alles wat Portugees was en geen Feyenoord-shirt aan had het liefst zelf 6 meter onder de grond zou stoppen. Had wel weer twee momentjes waarin ie zichzelf heel makkelijk in de luren legde, en dan heb ik het niet eens over de echt gevaarlijke momenten van Porto. Hoef het ook niet eens terug te zien, want kan er toch niks aan doen! 

Vond Sinisterra gister wat minder. Technisch wel weer wat hele goede momenten, o.a in de aanname en de vervolgtouch, maar ook wat slechte beslissingen en te lage handelingssnelheid. Is niet erg als je bedenkt dat dit denk ik de moeilijkste wedstrijd is die hij tot nu toe (in ieder geval bij Feyenoord) gespeeld heeft. Als je dat in je achterhoofd houdt heeft ie het gewoon prima gedaan met genoeg leerstof voor de rest van de maand. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Kelvin:

Ik snap niet waarom een scheidsrechter niet ingrijpt en gewoon zo'n Passlack met rood wegstuurt voor dat kapot trappen van die microfoon. 

Wegsturen is overdreven, maar vind best dat een scheidsrechter daar een gele kaart voor mag geven.

Nu ook trouwens blijven doorzaniken op de scheids nadat hij de dug-out in wordt geduwd. Wat een opgewonden standje zeg die vent :cab: 

EDIT: En dan uit frustratie Haps neerhalen en alsnog geel pakken :-D 

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Magikarp:

Ah kut heel die bingo vergeten. Is te merken ook, spontaan 3-1. 

Ik zie een patroon, als jij elke speelronde in de competitie, beker en europa nou een bingo start, staan jullie in mei drie keer op de Coolsingel!

bewerkt door Kelvin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Krijgt die @MetalMichael toch nog gelijk he, over dat ik mis zat met de voorspelling van de eindpositie van Feyenoord.

Leuke pot gezien. Heb weer gelachen. Hoogtepuntjes o.a. Botteghin die weer overal mis zat en Jorgensen die meer liep te zeiken tegen de scheids met zn zure jankmuil dan dat ie aan het voetballen was. Jammer van die interlandbreak.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites