Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei 007mark:

Wat vond je van Sinisterra? 

Eerste helft goed. Zonde van die kans, maar die leek me best lastig zo met die stuit en dan nog een man waar je de bal voorbij moet zien te krijgen. Dan kan 'ie naast belanden. Loopt ook gewoon lekker mee met z'n man (waar ik ff op Berghuis zat te letten en die loopt trager dan de gemiddelde pensionado op de markt van zaterdagmiddag) en werkt hard. Zag hem af en toe een bal controleren of meenemen waar je bijna misselijk van wordt zo goed. Je hebt voetballers en je hebt voetballers. De ene groep zit op voetbal en krijgt er misschien ook voor betaald, de andere groep weet wat ze met een bal moeten doen.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Magikarp:

Eerste helft goed. Zonde van die kans, maar die leek me best lastig zo met die stuit en dan nog een man waar je de bal voorbij moet zien te krijgen. Dan kan 'ie naast belanden. Loopt ook gewoon lekker mee met z'n man (waar ik ff op Berghuis zat te letten en die loopt trager dan de gemiddelde pensionado op de markt van zaterdagmiddag) en werkt hard. Zag hem af en toe een bal controleren of meenemen waar je bijna misselijk van wordt zo goed. Je hebt voetballers en je hebt voetballers. De ene groep zit op voetbal en krijgt er misschien ook voor betaald, de andere groep weet wat ze met een bal moeten doen.

Mooi, zijn we het toch weer eens ergens over eens. Heb hem ook 156681 keer liever in de basis dan Larsson. Misschien nog wel het meest omdat hij lekker meeverdedigd, waar Larsson dat nog nooit heeft gedaan volgens mij. Bij de wissel van Karsdorp (?) stond er ook in beeld dat Karsdorp en Sinisterra de meeste intercepties tot dan toe hadden, namelijk 6. 

Daarnaast kan hij inderdaad ook nog wel wat met de bal, al vind ik zijn schoten nog niet altijd super. Mag hij aan werken. Zou hem in ieder geval wel de tijd en kansen willen geven om zich te ontwikkelen. Zal nog een stuk beter moeten worden namelijk, maar zie er wel wat in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Presenteren en praten kan 'ie wel. Begin me nu zorgen te maken dat Troost erin is getrapt en we nu de Argentijnse Art Rooijakkers binnen hebben gehaald, die voor z'n nieuwe programma kijkt of het hem lukt in Europa aan de slag te kunnen als 'prof'voetballer. Van die Zuid Amerikaanse boevenbende zullen we die 7 miljoen vast niet terugkrijgen als dat zo is.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe gênant eigenlijk dat er nu allemaal verhalen online staan over dat hij de verlosser is en dat ze nu mee kunnen doen met het kampioenschap. Ja, hij zal vast wel goed doen, maar het moet nog maar blijken hoe goed hij echt is (puur kijkend naar feiten als nationaal team zal het vast meevallen). Daarnaast mis je nog steeds een spits en loopt het op andere posities ook niet over.

Zou zomaar toch vies tegen kunnen vallen, en dat is niet zo'n goed vooruitzicht met het huidige Feyenoordpubliek en de investering van 7 miljoen (gewoon daadwerkelijk je hele EL-inkomsten, echt bizar onverantwoord eigenlijk).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei 007mark:

Er heeft hier ook niemand gezegd dat we nu ineens kampioen worden volgens mij.

Hier niet nee, logisch verstand is hier aanwezig, maar als je beetje online artikelen leest van Feyenoord-prominenten oid gaat het hard (Van Stee bijvoorbeeld). 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei MetalMichael:

DaT MaG Je HiEr NiEt ZeGgEn!

Je bent de laatste tijd echt veranderd in een zure lul, wat is er gebeurd joh? Gaat 't wel goed met je? Oprechte vraag.

En ja, ik was er altijd al een, dus ik kan het weten.

Gaat juist hartstikke goed. Is gewoon een verwijzing naar de kritiek die ik kreeg toen ik exact hetzelfde zei en niet meeliep in de polonaise. Vind dit een beetje een vreemde, bijna buitenproportionele reactie daarop. 

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Rogier.:

Hier niet nee, logisch verstand is hier aanwezig, maar als je beetje online artikelen leest van Feyenoord-prominenten oid gaat het hard (Van Stee bijvoorbeeld). 

Vind het kampioenschap ook heel overdreven, maar ik denk dat er nu wel een selectie staat waarmee je weer vrij gemakkelijk 3e kunt worden. Jorgensen en Toornstra sluiten ook weer aan na de winterstop, en er is geinvesteerd op posities waar Feyenoord erg zwak was (achterin). Wel iets te laat, waardoor je op de ranglijst er nog niet zo goed voor staat, maar nu de transfermarkt gesloten is ben ik eigenlijk wel redelijk tevreden met de zaken die er zijn gedaan. Paar jonge jongens als Sinisterra, Burger en Kokcu die nu de kans krijgen, aangevuld met ervaren krachten als Karsdorp, Fer en Narsingh. Daarbij is 1 topaankoop gedaan op een positie waar verder niks in de jeugd loopt die het kan invullen. Nou best goed gehandeld. Tel daarbij op dat ook Tapia en Haps ook een prima vorm laten zien en je hebt nu gewoon een prima elftal staan.

Op naar Europa League winst. DEZE ZIN IS SATIRE!

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Magikarp:

Niets in je tekst wijst op de financiën. 

Nou, dan is het maar goed dat ik het in mijn vorige post alvast even uitlegde aan je.

Godverdomme wat jij eigenlijk zuur de laatste tijd. Zal me niks verbazen als er tegenwoordig alleen nog maar pure azijn uit je plasser komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei 007mark:

Nou, dan is het maar goed dat ik het in mijn vorige post alvast even uitlegde aan je.

Godverdomme wat jij eigenlijk zuur de laatste tijd. Zal me niks verbazen als er tegenwoordig alleen nog maar pure azijn uit je plasser komt.

Jij zag MM het posten dus herhaal je het maar? 007cim dit. Mooiste is nog dat ik dit met een glimlach zit te lezen en te posten. Hoop dat jullie geen rode nek krijgen ervan? Zou zonde zijn.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites