Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

#Ajax is met 29 spelers onderweg naar Cádiz:

Rulli
Gorter
Pasveer
Ramaj
Gaaei
Kaplan
Rensch
Hato
Medić
Salah-Eddine
Sosa
Ávila
Sutalo
Taylor
Tahirović
Bergwijn
Brobbey
Van Axel Dongen
Berghuis
Forbs
Akpom
Hlynsson
Martha
Gooijer
Banel
Misehouy
De Graaff
Brandes
Agougil

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2359

• Chiemel

1892

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

Branco van den Boomen, Sivert Mannsverk and Silvano Vos will not travel to Cádiz due to medical reasons. Georges Mikautadze is absent because he is given the opportunity to negotiate with a different club.

Top, ga maar een 6 huren. Want voordat deze jongens wedstrijd fit zijn... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan er niet eens een bezem door de medische staf? Lijkt soms alsof spelers langer niet fit zijn dan wel. Dat Mannsverk nog steeds niet met de groep kan meetrainen na een gebroken voet is ongelofelijk (ze mogen in sommige gevallen ook wel iets meer openheid van zaken geven). De fitheid van het team die onder verschillende trainers ook niet in orde is daargelaten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap het geroep om een 6 eigenlijk niet. Afgelopen zomer heb je 3 controleurs gehaald, waarvan 2 zessen. Met Tahirovic, Vos en Mannsverk heb je 3 zessen in je selectie. Nou kun je die ook op 8 uitspelen, maar daar heb je met Taylor en Vd Boomen ook al opties. 

In mijn optiek moet er vooral een 10 en/of een rechtsbuiten bij. Voor die posities heb je alleen Berghuis en Hlynsson nu (plus Misehouy natuurlijk, maar die moet eerst bijtekenen en heeft nog geen minuut in het eerste gespeeld). Voor beide posities iemand huren vind ik best een optie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Hwb:

Ik snap het geroep om een 6 eigenlijk niet. Afgelopen zomer heb je 3 controleurs gehaald, waarvan 2 zessen. Met Tahirovic, Vos en Mannsverk heb je 3 zessen in je selectie. Nou kun je die ook op 8 uitspelen, maar daar heb je met Taylor en Vd Boomen ook al opties. 

In mijn optiek moet er vooral een 10 en/of een rechtsbuiten bij. Voor die posities heb je alleen Berghuis en Hlynsson nu (plus Misehouy natuurlijk, maar die moet eerst bijtekenen en heeft nog geen minuut in het eerste gespeeld). Voor beide posities iemand huren vind ik best een optie.

Vos en Tahirovic zijn eigenlijk niet echt 6en. Vooral Tahirovic wordt wel tot 6 gevormd, waar ik vind dat hij wel de voorwaarde voor heeft maar nog wel lange weg te gaan.

Voor mij hoeft er ook niet per se een 6 bij. Of het moet een ervaren speler als Hojbjerg zijn.

2 uur geleden zei MetalMichael:

Had Ajax niet ook een liquiditeitsprobleem door het missen van CL voetbal? Lijkt me niet dat ze heel veel te besteden hebben op het moment.

Dat ging vooral over dat er nu pas weer een termijn viel waarin er (veel) geld binnenkwam uit gedane transfers.

Buiten dat is Ajax wel heel gezond maar liggen er inderdaad geen gouden bergen ofzo die even geïnvesteerd kunnen worden.

Devies was al langer dat vooral naar huur gekeken zou worden voor versterkingen in de winter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei timpy00:

Vos en Tahirovic zijn eigenlijk niet echt 6en. Vooral Tahirovic wordt wel tot 6 gevormd, waar ik vind dat hij wel de voorwaarde voor heeft maar nog wel lange weg te gaan.

Voor mij hoeft er ook niet per se een 6 bij. Of het moet een ervaren speler als Hojbjerg zijn.

Vos speelt, bij mijn weten, in elk geval al sinds de O18 zo ongeveer alles als 6. In Jong ook nagenoeg alles als 6. In het eerste denk ik zelfs uitsluitend als 6. Tahirovic is meer een twijfelgeval inderdaad, sowieso omdat Roma een heel ander systeem speelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei Hwb:

Vos speelt, bij mijn weten, in elk geval al sinds de O18 zo ongeveer alles als 6. In Jong ook nagenoeg alles als 6. In het eerste denk ik zelfs uitsluitend als 6. Tahirovic is meer een twijfelgeval inderdaad, sowieso omdat Roma een heel ander systeem speelt.

Tahirovic was nog niet al te lang geleden.

Vos speelde in de jeugd toch vaak in de lichting van Warmerdam enzo mee? Maar goed dan mijn fout.

Vind het persoonlijk op dit moment wel meer een 8 dan een 6 denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei timpy00:

Tahirovic was nog niet al te lang geleden.

Vos speelde in de jeugd toch vaak in de lichting van Warmerdam enzo mee? Maar goed dan mijn fout.

Vind het persoonlijk op dit moment wel meer een 8 dan een 6 denk ik.

Tahirovic speelde bij Roma ook vaak (maar zeker niet alles) als DM, zowel in de paar wedstrijden in het eerste als bij o19. Maar in een 3-4-3 kun je dat niet zomaar gelijkstellen aan een 6. Kan daar dus niet zomaar iets over zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Thierryvane:

Misehouy schijnt te gaan bijtekenen. Eerste goede nieuwtje vanuit Cadiz. Idumbo Muzambo lijkt mij al een verloren zaak, is ook niet mee op trainingskamp.

Die berichten leken er ook al niet op laatste tijd dat hij ging bijtekenen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Thierryvane:

Misehouy schijnt te gaan bijtekenen. Eerste goede nieuwtje vanuit Cadiz. Idumbo Muzambo lijkt mij al een verloren zaak, is ook niet mee op trainingskamp.

Dat is top. In die eindejaars podcast van de Pantelic podcast ging het er al veel over wel, dat hij perspectief miste. Maar hoop dat hij komende half jaar bij 1 komt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Dansmeister:

Crashen bij Stacey toch? Gezien hij die nacht toch niet thuis komt.

Het is nog maar de vraag of wij daarna weten waar we zijn :-D  Misschien moeten we toch maar hotel fiksen 2 minuten naast het evenement, rollend naar me bed. 

heb ook dry January dus tegen die tijd kan ik er minder goed tegen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind dit altijd enorm interessant om te lezen maar ik snap echt niet hoe zo'n rekensom kan standhouden. Dan ben ik misschien een simpel Football Manager-spelertje, maar als Ajax uit het niets 100 miljoen krijgt voor Hato, kan het daar toch wel wat mee? Dat er dan niet 100 miljoen naar nieuwe spelers kan begrijp ik, maar van dat geld kan toch gewoon een nieuwe speler gekocht worden als Ajax dat nodig acht?

Link naar opmerking
Deel via andere websites