Thierryvane Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari #Ajax is met 29 spelers onderweg naar Cádiz: Rulli Gorter Pasveer Ramaj Gaaei Kaplan Rensch Hato Medić Salah-Eddine Sosa Ávila Sutalo Taylor Tahirović Bergwijn Brobbey Van Axel Dongen Berghuis Forbs Akpom Hlynsson Martha Gooijer Banel Misehouy De Graaff Brandes Agougil Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari Branco van den Boomen, Sivert Mannsverk and Silvano Vos will not travel to Cádiz due to medical reasons. Georges Mikautadze is absent because he is given the opportunity to negotiate with a different club. Top, ga maar een 6 huren. Want voordat deze jongens wedstrijd fit zijn... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari Kan er niet eens een bezem door de medische staf? Lijkt soms alsof spelers langer niet fit zijn dan wel. Dat Mannsverk nog steeds niet met de groep kan meetrainen na een gebroken voet is ongelofelijk (ze mogen in sommige gevallen ook wel iets meer openheid van zaken geven). De fitheid van het team die onder verschillende trainers ook niet in orde is daargelaten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari Mikau dus volledig afgeschreven. Ajax wilde nog even bijna hetzelfde bedrag ervoor terug van Metz. Dat kan alleen Leipzig natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari Ik snap het geroep om een 6 eigenlijk niet. Afgelopen zomer heb je 3 controleurs gehaald, waarvan 2 zessen. Met Tahirovic, Vos en Mannsverk heb je 3 zessen in je selectie. Nou kun je die ook op 8 uitspelen, maar daar heb je met Taylor en Vd Boomen ook al opties. In mijn optiek moet er vooral een 10 en/of een rechtsbuiten bij. Voor die posities heb je alleen Berghuis en Hlynsson nu (plus Misehouy natuurlijk, maar die moet eerst bijtekenen en heeft nog geen minuut in het eerste gespeeld). Voor beide posities iemand huren vind ik best een optie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari Had Ajax niet ook een liquiditeitsprobleem door het missen van CL voetbal? Lijkt me niet dat ze heel veel te besteden hebben op het moment. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari 2 uur geleden zei Hwb: Ik snap het geroep om een 6 eigenlijk niet. Afgelopen zomer heb je 3 controleurs gehaald, waarvan 2 zessen. Met Tahirovic, Vos en Mannsverk heb je 3 zessen in je selectie. Nou kun je die ook op 8 uitspelen, maar daar heb je met Taylor en Vd Boomen ook al opties. In mijn optiek moet er vooral een 10 en/of een rechtsbuiten bij. Voor die posities heb je alleen Berghuis en Hlynsson nu (plus Misehouy natuurlijk, maar die moet eerst bijtekenen en heeft nog geen minuut in het eerste gespeeld). Voor beide posities iemand huren vind ik best een optie. Vos en Tahirovic zijn eigenlijk niet echt 6en. Vooral Tahirovic wordt wel tot 6 gevormd, waar ik vind dat hij wel de voorwaarde voor heeft maar nog wel lange weg te gaan. Voor mij hoeft er ook niet per se een 6 bij. Of het moet een ervaren speler als Hojbjerg zijn. 2 uur geleden zei MetalMichael: Had Ajax niet ook een liquiditeitsprobleem door het missen van CL voetbal? Lijkt me niet dat ze heel veel te besteden hebben op het moment. Dat ging vooral over dat er nu pas weer een termijn viel waarin er (veel) geld binnenkwam uit gedane transfers. Buiten dat is Ajax wel heel gezond maar liggen er inderdaad geen gouden bergen ofzo die even geïnvesteerd kunnen worden. Devies was al langer dat vooral naar huur gekeken zou worden voor versterkingen in de winter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari 8 minuten geleden zei timpy00: Vos en Tahirovic zijn eigenlijk niet echt 6en. Vooral Tahirovic wordt wel tot 6 gevormd, waar ik vind dat hij wel de voorwaarde voor heeft maar nog wel lange weg te gaan. Voor mij hoeft er ook niet per se een 6 bij. Of het moet een ervaren speler als Hojbjerg zijn. Vos speelt, bij mijn weten, in elk geval al sinds de O18 zo ongeveer alles als 6. In Jong ook nagenoeg alles als 6. In het eerste denk ik zelfs uitsluitend als 6. Tahirovic is meer een twijfelgeval inderdaad, sowieso omdat Roma een heel ander systeem speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari 31 minuten geleden zei Hwb: Vos speelt, bij mijn weten, in elk geval al sinds de O18 zo ongeveer alles als 6. In Jong ook nagenoeg alles als 6. In het eerste denk ik zelfs uitsluitend als 6. Tahirovic is meer een twijfelgeval inderdaad, sowieso omdat Roma een heel ander systeem speelt. Tahirovic was nog niet al te lang geleden. Vos speelde in de jeugd toch vaak in de lichting van Warmerdam enzo mee? Maar goed dan mijn fout. Vind het persoonlijk op dit moment wel meer een 8 dan een 6 denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari Op 1-1-2024 om 10:20 zei Thierryvane: Op een beter 2024 boys! #WZAWZDB Is dit even lekker Thier? Jaar goed beginnen hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari Zojuist zei Dansmeister: Is dit even lekker Thier? Jaar goed beginnen hoor. Ik wacht op je GIF'je... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 3 januari Share Geplaatst 3 januari 12 uur geleden zei timpy00: Tahirovic was nog niet al te lang geleden. Vos speelde in de jeugd toch vaak in de lichting van Warmerdam enzo mee? Maar goed dan mijn fout. Vind het persoonlijk op dit moment wel meer een 8 dan een 6 denk ik. Tahirovic speelde bij Roma ook vaak (maar zeker niet alles) als DM, zowel in de paar wedstrijden in het eerste als bij o19. Maar in een 3-4-3 kun je dat niet zomaar gelijkstellen aan een 6. Kan daar dus niet zomaar iets over zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 januari Share Geplaatst 3 januari Misehouy schijnt te gaan bijtekenen. Eerste goede nieuwtje vanuit Cadiz. Idumbo Muzambo lijkt mij al een verloren zaak, is ook niet mee op trainingskamp. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 3 januari Share Geplaatst 3 januari 1 uur geleden zei Thierryvane: Misehouy schijnt te gaan bijtekenen. Eerste goede nieuwtje vanuit Cadiz. Idumbo Muzambo lijkt mij al een verloren zaak, is ook niet mee op trainingskamp. Die berichten leken er ook al niet op laatste tijd dat hij ging bijtekenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 3 januari Share Geplaatst 3 januari 1 uur geleden zei Thierryvane: Misehouy schijnt te gaan bijtekenen. Eerste goede nieuwtje vanuit Cadiz. Idumbo Muzambo lijkt mij al een verloren zaak, is ook niet mee op trainingskamp. Dat is top. In die eindejaars podcast van de Pantelic podcast ging het er al veel over wel, dat hij perspectief miste. Maar hoop dat hij komende half jaar bij 1 komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 3 januari Share Geplaatst 3 januari Interessant draadje. In het algemeen ook, over hoe aan en verkoop werkt qua wat wanneer mogelijk is. @MetalMichael sluit ook enigzins aan bij je vorige post hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 januari Share Geplaatst 3 januari Rustig nog zo op Schiphol Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 3 januari Share Geplaatst 3 januari 5 minuten geleden zei La Pulga: Rustig nog zo op Schiphol Hoe laat ben je hier? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 januari Share Geplaatst 3 januari 9 minuten geleden zei Stefan.: Hoe laat ben je hier? Ergens in maart, pik je ons wel op van airport toch? Ben bang dat ik de verkeerde kant oprij anders Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 3 januari Share Geplaatst 3 januari 21 minuten geleden zei La Pulga: Ergens in maart, pik je ons wel op van airport toch? Ben bang dat ik de verkeerde kant oprij anders Crashen bij Stacey toch? Gezien hij die nacht toch niet thuis komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 januari Share Geplaatst 3 januari 2 minuten geleden zei Dansmeister: Crashen bij Stacey toch? Gezien hij die nacht toch niet thuis komt. Het is nog maar de vraag of wij daarna weten waar we zijn Misschien moeten we toch maar hotel fiksen 2 minuten naast het evenement, rollend naar me bed. heb ook dry January dus tegen die tijd kan ik er minder goed tegen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari aanvulling op gisteren, wederom interessant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari Dat Football Manager is ook niet realistisch he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari Ik vind dit altijd enorm interessant om te lezen maar ik snap echt niet hoe zo'n rekensom kan standhouden. Dan ben ik misschien een simpel Football Manager-spelertje, maar als Ajax uit het niets 100 miljoen krijgt voor Hato, kan het daar toch wel wat mee? Dat er dan niet 100 miljoen naar nieuwe spelers kan begrijp ik, maar van dat geld kan toch gewoon een nieuwe speler gekocht worden als Ajax dat nodig acht? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten