timpy00 Geplaatst 2 december 2023 Share Geplaatst 2 december 2023 2 uur geleden zei Bogatyr: Hoelang is Mika Godts uit? Ze verwachten komende week meer duidelijkheid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 Over Gaaei kun je kort zijn. Laat verdedigend te vaak steekjes vallen en niet stabiel genoeg, aanvallend wel echt een prima back met een goede voorzet. Heb gezien zijn leeftijd nog wel vertrouwen in zijn groeimarge. Speelt nu in een Ajax waarin vooral verdedigend zijn zwakheden naar voren komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 Citaat Opstelling Ajax: Ramaj; Gaaei, Rensch, Hato, Martha; Tahirovic, Hlynsson, Taylor; Berghuis, Brobbey, Bergwijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 Hlynsson is zo'n lekkere speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 Forbs Voelde de bui al hangen hoor. Bergwijn wéér een dikke onvoldoende. Drie punten en daar is alles mee gezegd. Hopelijk woensdag nogmaals de volle buit tegen RKC. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 6 uur geleden zei cimbomcu: Over Gaaei kun je kort zijn. Laat verdedigend te vaak steekjes vallen en niet stabiel genoeg, aanvallend wel echt een prima back met een goede voorzet. Heb gezien zijn leeftijd nog wel vertrouwen in zijn groeimarge. Speelt nu in een Ajax waarin vooral verdedigend zijn zwakheden naar voren komen. Speelt ook pas een jaar ofzo achterin. Daarvoor aanvaller geweest. Maar ben benieuwd of en hoe snel je het verdedigende kunt leren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 Gaaei zijn grootste fouten komen nu juist vanuit balbezit, dat is dan ook denk ik wel moeilijker te leren dan wat basisaspecten van verdedigen. Heb hem vandaag niet zien spelen trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 Gaaei is jong en nog niet heel lang verdediger. Dat hij dus soms aanvallend of defensief niet doet wat je hoopt van een verdediger, dat is niet zo gek. Als hij blijft groeien en leren, dan kan het zeker wat worden. Wel iemand met een vraagteken achter zijn naam. 21 uur geleden zei Thierryvane: Bergwijn wéér een dikke onvoldoende. Pfff, zeg dat hij. Hij speelt en loop als een vedette van het zondag acht die ondanks twee versleten knieën niet wil stoppen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 5 december 2023 Share Geplaatst 5 december 2023 (bewerkt) Morgen dus nog een paar minuten tegen RKC. Daarna drie thuiswedstrijden tegen Sparta, AEK en PEC. 21 december uit bij Hercules voor de beker en dan begint de winterstop. Laten we hopen dat we alle potjes winnen. Speel je Conference League, door in de beker plus 9 punten extra in de Eredivisie. Toevoeging: Mika Godts nieuws De blessure van Mika Godts is gelukkig niet zo ernstig als hij vrijdag leek. Hij zal dit jaar niet meer in actie, maar er bestaat een kans dat hij wel mee kan op het trainingskamp in Cádiz, in het nieuwe jaar. https://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuws/blessure-godts-valt-mee-trainingskamp-cadiz-niet-volledig-uitgesloten 5 december 2023 bewerkt door Thierryvane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 5 december 2023 Share Geplaatst 5 december 2023 6 uur geleden zei Thierryvane: Morgen dus nog een paar minuten tegen RKC. Daarna drie thuiswedstrijden tegen Sparta, AEK en PEC. 21 december uit bij Hercules voor de beker en dan begint de winterstop. Laten we hopen dat we alle potjes winnen. Speel je Conference League, door in de beker plus 9 punten extra in de Eredivisie. Toevoeging: Mika Godts nieuws De blessure van Mika Godts is gelukkig niet zo ernstig als hij vrijdag leek. Hij zal dit jaar niet meer in actie, maar er bestaat een kans dat hij wel mee kan op het trainingskamp in Cádiz, in het nieuwe jaar. https://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuws/blessure-godts-valt-mee-trainingskamp-cadiz-niet-volledig-uitgesloten https://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuws/ajax-bevestigt-godts-en-jermoumi-maanden-aan-de-kant Toch iets minder positief nieuws. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 Haha eerlijk, nu wel na een minuut die Avila er uit halen Ajax mag nog 4 keer wisselen toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 Geen var check? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 1 minuut geleden zei timpy00: Geen var check? 100% rood. Heel raar weer dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 2 minuten geleden zei Thierryvane: 100% rood. Heel raar weer dit. Ja dat idee had ik ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 Haha Brobbey zit ze lekker te piepelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 Brobbey speelt even twee en halve minuut van de klok af. Dat is wel vrij bizar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 Dit waren leuke minuten. Vamos boys! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 Zojuist zei timpy00: Brobbey speelt even twee en halve minuut van de klok af. Dat is wel vrij bizar. Deed hij fantastisch. Die tackle man. Hoezo dat geen varretje was? Onbegrijpelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 Neem aan dat alle mensen die de rode kaart van Berghuis terecht vonden dit ook wel rood vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 Advocaat van de duivel: de still van de overtreding laat het veel heviger lijken dan het was. Het risico op blessures is met zo'n schamptrap wel wat minder dan bij de schaartackle van Berghuis. Kortom; op basis van de still kan je hier rood voor geven, maar op basis van de hele herhaling begrijp ik best dat de scheidsrechter hiervoor niet naar het scherm geroepen wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 6 minuten geleden zei Urbeto: Advocaat van de duivel: de still van de overtreding laat het veel heviger lijken dan het was. Het risico op blessures is met zo'n schamptrap wel wat minder dan bij de schaartackle van Berghuis. Kortom; op basis van de still kan je hier rood voor geven, maar op basis van de hele herhaling begrijp ik best dat de scheidsrechter hiervoor niet naar het scherm geroepen wordt. Dus noppen naar voren hoger dan de bal, zonder intentie een bal te spelen is minder erg dan sliding op de bal waarbij been doorschiet op tegenstander? Helder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 14 minuten geleden zei timpy00: Dus noppen naar voren hoger dan de bal, zonder intentie een bal te spelen is minder erg dan sliding op de bal waarbij been doorschiet op tegenstander? Helder. Zoals ik al zei, ik speelde advocaat van de duivel. Jij vindt het rood, ik vind het er op de still heftiger uitzien dan het in de beweging was, aangezien hij hem schampt en niet met volle intensiteit trapt. Dat wil verder helemaal niet zeggen dat het pertinent geen rood is of zelfs dat ik het geen rood vind. De denigrerende toon van je bericht mag je bij dit soort tegengeluiden dan ook wel achterwege laten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 Lief zijn voor elkaar, we staan gewoon 6e! Nog "maar" 9 achter AZ overigens, dat is gewoon CL voetbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 13 minuten geleden zei Urbeto: Zoals ik al zei, ik speelde advocaat van de duivel. Jij vindt het rood, ik vind het er op de still heftiger uitzien dan het in de beweging was, aangezien hij hem schampt en niet met volle intensiteit trapt. Dat wil verder helemaal niet zeggen dat het pertinent geen rood is of zelfs dat ik het geen rood vind. De denigrerende toon van je bericht mag je bij dit soort tegengeluiden dan ook wel achterwege laten. Je vergeet wel een belangrijk punt. Het gaat namelijk niet om de still. Het gaat er om dat hij een overtreding maakt met geen intentie de bal te spelen met zijn noppen vooruit. Waarbij zijn been ook van de grond is. Op het moment dat de still dan een dubbelklappende enkel zou laten zien, dan zou idederen het zeker eens zijn over rood. Een overtreding gaat niet om het resultaat, daarmee bedoel ik (eventuele) blessure, maar ok de overtreding an sich. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 Zojuist zei timpy00: Je vergeet wel een belangrijk punt. Het gaat namelijk niet om de still. Het gaat er om dat hij een overtreding maakt met geen intentie de bal te spelen met zijn noppen vooruit. Waarbij zijn been ook van de grond is. Op het moment dat de still dan een dubbelklappende enkel zou laten zien, dan zou idederen het zeker eens zijn over rood. Een overtreding gaat niet om het resultaat, daarmee bedoel ik (eventuele) blessure, maar ok de overtreding an sich. Ik heb het los van net in de wedstrijd niet meer terug gezien, maar in de wedstrijd had ik het idee dat hij het balverlies wilde herstellen en daarbij, zoals dat op dit niveau nog wel eens voorkomt, simpelweg te laat was. Van een bewust buitensporige inzet leek me dan ook geen sprake. Ik weet dat dat voor het resultaat niet uitmaakt, maar ik vind dat in de vergelijking die jij zelf met Berghuis trok wel een significant verschil. Nogmaals, ik speelde enkel advocaat van de duivel omdat ik het niet zó overtuigend rood vond als jullie hier, al had ik er ook weinig op tegen gehad wanneer de scheids wel naar het scherm was geroepen. Enfin, mijn punt is wel duidelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten