Chiemel Geplaatst 20 september 2022 Share Geplaatst 20 september 2022 18 minuten geleden zei Kyrill: Beetje simplistisch niet vriend? Alsof roulatie enige element is dat met frisheid te maken heeft? Ik weet niet wat Schreuder nog meer heeft gezegd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 september 2022 Share Geplaatst 20 september 2022 5 minuten geleden zei Chiemel: Ik weet niet wat Schreuder nog meer heeft gezegd? Nee dat snap ik, maar dat bedoel ik niet. Jij zegt Schreuder klaagt over de fitness van de spelers, maar dat hij weinig rouleert. Mijn punt is en was er bij fitness van spelers meer dan alleen roulatie bij komt kijken... Bijvoor trainingen, wel of niet net terur van blessures en meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 21 september 2022 Share Geplaatst 21 september 2022 16 uur geleden zei Kyrill: Nee dat snap ik, maar dat bedoel ik niet. Jij zegt Schreuder klaagt over de fitness van de spelers, maar dat hij weinig rouleert. Mijn punt is en was er bij fitness van spelers meer dan alleen roulatie bij komt kijken... Bijvoor trainingen, wel of niet net terur van blessures en meer. Maar klagen over frisheid als je niks wijzigt voelt ook een beetje vreemd toch? Dan zou je toch wachten dat hij wat aanpast in zijn team of beter duidt wat hij er dan mee bedoelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 september 2022 Share Geplaatst 22 september 2022 Zijn we al ready voor Magallán? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 22 september 2022 Share Geplaatst 22 september 2022 Hopelijk niet de nieuwe Bandé, dat zou wel echt flink pech hebben zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 september 2022 Share Geplaatst 22 september 2022 Citaat Aad de Mos voorspelt Kenneth Taylor een grote toekomst. Sterker nog, hij denkt dat de middenvelder van Ajax en het Nederlands elftal na het aankomende seizoen niet meer te houden is en een toptransfer gaat maken. De Mos noemt drie mogelijke clubs. De ontwikkeling van Taylor gaat in rap tempo, zoveel is duidelijk. Alfred Schreuder heeft voor hem een basisplaats weggelegd en ook bondscoach Louis van Gaal ziet het in hem zitten. De Mos heeft hoge verwachtingen. "Dat wordt de revelatie van Oranje op het WK", vertelt De Mos in een video van VoetbalNieuws. "Hij is het nu ook al bij Ajax, een van de beste spelers op het veld. Hij blijft hierna nog een jaar, dan wordt het FC Barcelona, Real Madrid of Manchester United. Als er twee bussen geparkeerd staan, weet hij de juiste keuzes te maken richting de spitsen of spelers in zijn omgeving." "En hij is ook nog tweebenig. Als het elftal compact staat, hoef je ook niet bang te zijn. Hij heeft een ijzeren wil om te willen verdedigen en heeft een goede kop. Een zeer talentvolle speler." Krijgt die Aad hier echt voor betaald ook? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 22 september 2022 Share Geplaatst 22 september 2022 Wat een gelul. Ventje is er nog lang niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 september 2022 Share Geplaatst 22 september 2022 Is er iemand die Aad de Mos nog serieus meer neemt sinds 2015 ofzo al? Ik niet in ieder geval net als Willem van Hanegem oa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 22 september 2022 Share Geplaatst 22 september 2022 Ik neem Aad de Mos al niet meer serieus sinds 1991 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 september 2022 Share Geplaatst 22 september 2022 30 minuten geleden zei Erwin.: Ik neem Aad de Mos al niet meer serieus sinds 1991 Toen was je een baby Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 22 september 2022 Share Geplaatst 22 september 2022 Klote voor Taylor. Door deze jinx van Aad (die altijd werkt) speelt hij over 1,5 jaar bij Telstar. En bedankt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 22 september 2022 Share Geplaatst 22 september 2022 1 uur geleden zei Kyrill: Is er iemand die Aad de Mos nog serieus meer neemt sinds 2015 ofzo al? Ik niet in ieder geval net als Willem van Hanegem oa Zijn vrouw wel. Tenminste daar ga ik vanuit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 september 2022 Share Geplaatst 22 september 2022 38 minuten geleden zei delichris: Zijn vrouw wel. Tenminste daar ga ik vanuit. Heeft zij ook een podium in de media dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 22 september 2022 Share Geplaatst 22 september 2022 1 uur geleden zei Kyrill: Heeft zij ook een podium in de media dan? Jij snapt hem niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 september 2022 Share Geplaatst 22 september 2022 44 minuten geleden zei delichris: Jij snapt hem niet. Don't care. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Noordzijde Geplaatst 22 september 2022 Share Geplaatst 22 september 2022 10 uur geleden zei Thierryvane: Zijn we al ready voor Magallán? Is hier al wat meer over bekend? Op twitter wordt door Cavinsky en Bart Sanders beweerd dat dit volgens de zaakwaarnemer niet klopt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 september 2022 Share Geplaatst 22 september 2022 1 uur geleden zei Noordzijde: Is hier al wat meer over bekend? Op twitter wordt door Cavinsky en Bart Sanders beweerd dat dit volgens de zaakwaarnemer niet klopt? Lees er verder ook niks meer over. Afwachten dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 september 2022 Share Geplaatst 25 september 2022 Dat Berghuis nu uitvalt hoeft niet slecht uit te pakken voor Ajax. Kudus een linie naar achter en Brobbert voorin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 Onze grote vriend Ihattaren is blijkbaar verloofd en heeft weer een vrij dikke kop op de foto's die ik zag. Die gaat eind december gewoon weer naar Juventus. Eeuwig zonde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 Zeg niks maar..... Spoiler Saw this coming. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 Op 23-7-2022 om 15:22 zei delichris: Als ik dit zo lees lijkt de carrière van Ihattaren wel voorbij. Ik kon wel eens gelijk gaan krijgen. Helaas, want die jongen kan best wel voetballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 13 uur geleden zei La Pulga: Dat Berghuis nu uitvalt hoeft niet slecht uit te pakken voor Ajax. Kudus een linie naar achter en Brobbert voorin. Eens, al vind ik een Berghuis in vorm wel echt een verbetering hoor. Sowieso snap ik het vasthouden aan Kudus niet. Hij speelt goed, maar iedereen om hem heen functioneert minder. Is het dan wijsheid hem te laten staan? 1 uur geleden zei delichris: Ik kon wel eens gelijk gaan krijgen. Helaas, want die jongen kan best wel voetballen. Ik vermoed dat iedereen, ondanks alles, toch hoopte dat hij zou gaan slagen. Gewoon, omdat het een fijne speler is. Helaas is dat niet geluk, maar het is niet door een gebrek aan kansen zullen we maar zeggen. Eerst bij PSV, nu weer bij Ajax. Enorm zonde, maar dit heeft hij toch wel echt helemaal aan zichzelf te danken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 3 minuten geleden zei ElMarcos: Eens, al vind ik een Berghuis in vorm wel echt een verbetering hoor. Sowieso snap ik het vasthouden aan Kudus niet. Hij speelt goed, maar iedereen om hem heen functioneert minder. Is het dan wijsheid hem te laten staan? Ik vermoed dat iedereen, ondanks alles, toch hoopte dat hij zou gaan slagen. Gewoon, omdat het een fijne speler is. Helaas is dat niet geluk, maar het is niet door een gebrek aan kansen zullen we maar zeggen. Eerst bij PSV, nu weer bij Ajax. Enorm zonde, maar dit heeft hij toch wel echt helemaal aan zichzelf te danken. Ja Berghuis verdiend het ook een stuk meer dan Kudus om te spelen maar Kudus verdiend het daarin tegen ook om op zijn favoriete positie het te laten zien en Brobbey hoort gewoon in de basis te staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 1 minuut geleden zei La Pulga: Ja Berghuis verdiend het ook een stuk meer dan Kudus om te spelen maar Kudus verdiend het daarin tegen ook om op zijn favoriete positie het te laten zien en Brobbey hoort gewoon in de basis te staan. Alle drie eens, maar als ik er een zou moeten slachtofferen, dan wordt het toch vriend Kudus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 2 minuten geleden zei La Pulga: Ja Berghuis verdiend het ook een stuk meer dan Kudus om te spelen maar Kudus verdiend het daarin tegen ook om op zijn favoriete positie het te laten zien en Brobbey hoort gewoon in de basis te staan. Ik wil je vraag stellen en rest hier in dit topic ook: Speel je liever wel voor Ajax maar niet op je favoriete positie of heb je liever dat je altijd op de bank zit en soms invalt op je favoriete positie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten