Thierryvane Geplaatst 17 augustus 2021 Share Geplaatst 17 augustus 2021 Is er al nieuws rondom Kudus? Krijg Neres-vibes bij zijn blessure. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 17 augustus 2021 Share Geplaatst 17 augustus 2021 47 minuten geleden zei Thierryvane: Is er al nieuws rondom Kudus? Krijg Neres-vibes bij zijn blessure. Vrij stil idd. Weet ook niet of die al weer aan het trainen is. Wel pech voor die jongen dat die telkens een lastige blessure krijgt. Laten we hopen dat het ook pech is en dat het geen gevalletje 'man van glas' aan het worden is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 17 augustus 2021 Share Geplaatst 17 augustus 2021 Kudus begint wel een treurig verhaal te worden. Benieuwd of hij als hij straks terug is wel in een betere doen is dan vorig seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 17 augustus 2021 Share Geplaatst 17 augustus 2021 Had niet de indruk bij Ten Hag dat hij er vanuit gaat binnen 1 2 weken een beroep op Kudus te kunnen doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 17 augustus 2021 Share Geplaatst 17 augustus 2021 1 uur geleden zei Lazy: Vrij stil idd. Weet ook niet of die al weer aan het trainen is. Wel pech voor die jongen dat die telkens een lastige blessure krijgt. Laten we hopen dat het ook pech is en dat het geen gevalletje 'man van glas' aan het worden is. Mwah, het is vrij logisch dat je last krijgt van je gewrichten na zo'n zware knieblessure. Je gaat toch compenseren en anders bewegen etc. Gebeurt veel vaker. Hiervoor heeft hij bijna geen blessures gehad dus 'man van glas' zal wel meevallen. Ik denk dat hij te snel weer op volle belasting heeft meegedaan en dat zijn lichaam er nog niet helemaal klaar voor was waardoor ze nu extra voorzichtig zullen zijn. Denk ook dat het daarom nog wel een paar weken gaat duren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 17 augustus 2021 Share Geplaatst 17 augustus 2021 Ik hoop dat hij snel weer fit is. Vond Klaassen wederom niet heel best tegen NEC. Vrij onzichtbaar. Gorter trouwens gister bij Jong. Wat een klasbak joh. Vorige pot ook al tegen ADO. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 17 augustus 2021 Share Geplaatst 17 augustus 2021 11 minuten geleden zei Thierryvane: Ik hoop dat hij snel weer fit is. Vond Klaassen wederom niet heel best tegen NEC. Vrij onzichtbaar. Gorter trouwens gister bij Jong. Wat een klasbak joh. Vorige pot ook al tegen ADO. Heb je interview met Heitinga gezien. Vind die man zo tenenkrommend. Best wel kritisch op Rasmussen ook, terwijl ik die wel goed vond spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 17 augustus 2021 Share Geplaatst 17 augustus 2021 Zojuist zei timpy00: Heb je interview met Heitinga gezien. Vind die man zo tenenkrommend. Best wel kritisch op Rasmussen ook, terwijl ik die wel goed vond spelen. Heitinga zegt zo ontzettend veel, maar tegelijkertijd ook zo weinig. Rasmussen speelde prima, maar wel redelijk wat kansen gemist. Vond Giovanni ook wel leuk ballen. Vorig jaar amper wat van gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 17 augustus 2021 Share Geplaatst 17 augustus 2021 4 minuten geleden zei Thierryvane: Heitinga zegt zo ontzettend veel, maar tegelijkertijd ook zo weinig. Rasmussen speelde prima, maar wel redelijk wat kansen gemist. Vond Giovanni ook wel leuk ballen. Vorig jaar amper wat van gezien. Vond hem toen wel redelijk beginnen. Daarna weinig inderdaad. Ik hoor Heitinga iedere week alleen maar zeggen dat kan niet op dit niveau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 17 augustus 2021 Share Geplaatst 17 augustus 2021 Hoe staat het eigenlijk met al jongens die toen in dat U-17 Oranje speelden. Zag dat Sontje Hansen op de bank zat bij JOng, maar waar is bijvoorbeeld Unuvar gebleven en zo waren er toch nog een paar jongens dacht ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 17 augustus 2021 Share Geplaatst 17 augustus 2021 19 minuten geleden zei rich ruzzian: Hoe staat het eigenlijk met al jongens die toen in dat U-17 Oranje speelden. Zag dat Sontje Hansen op de bank zat bij JOng, maar waar is bijvoorbeeld Unuvar gebleven en zo waren er toch nog een paar jongens dacht ik. Hansen en Unuvar beide bank. Staan wel al zeker jaar beetje stil. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 17 augustus 2021 Share Geplaatst 17 augustus 2021 14 minuten geleden zei timpy00: Hansen en Unuvar beide bank. Staan wel al zeker jaar beetje stil. Wat zal het zijn bij die jongens? Gebrek aan inzet? Kut instelling? Unuvar zie ik nog wel opbloeien, Hansen twijfels. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 17 augustus 2021 Share Geplaatst 17 augustus 2021 9 minuten geleden zei Thierryvane: Wat zal het zijn bij die jongens? Gebrek aan inzet? Kut instelling? Unuvar zie ik nog wel opbloeien, Hansen twijfels. Vroeg rijpers, zou kunnen. Besef dat er van Hansen veel meer verwacht werd dan van bijvoorbeeld Brobbey. Nu kan hij Max de Waal nog niet eens uit de basis spelen. Die wel aardig speelde gisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 17 augustus 2021 Share Geplaatst 17 augustus 2021 1 uur geleden zei timpy00: Vroeg rijpers, zou kunnen. Besef dat er van Hansen veel meer verwacht werd dan van bijvoorbeeld Brobbey. Nu kan hij Max de Waal nog niet eens uit de basis spelen. Die wel aardig speelde gisteren. Dat zie je toch wel meer bij echt fysiek sterke jongens. Zo'n Unuvar komt nu niet echt over als een fysiek sterke jongen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 17 augustus 2021 Share Geplaatst 17 augustus 2021 Zojuist zei rich ruzzian: Dat zie je toch wel meer bij echt fysiek sterke jongens. Zo'n Unuvar komt nu niet echt over als een fysiek sterke jongen. Wellicht te lang geteerd op enkel talent? Altijd lastig om vinger op te leggen. Gebeurd natuurlijk vaker met spelers in alle jeugdopleidingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 17 augustus 2021 Share Geplaatst 17 augustus 2021 4 uur geleden zei timpy00: Wellicht te lang geteerd op enkel talent? Altijd lastig om vinger op te leggen. Gebeurd natuurlijk vaker met spelers in alle jeugdopleidingen. Naja, Nouri is uiteindelijk toch ook vrij "laat" gedebuteerd, als je zag hoeveel talent hij had. Fysiek mindere spelers moeten wel echt een overdosis aan talent of technische kwaliteiten hebben om die stap snel te kunnen maken. En laten we wel zijn: de standaard is ook hoger dan een 10 jaar geleden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 17 augustus 2021 Share Geplaatst 17 augustus 2021 7 uur geleden zei rich ruzzian: Hoe staat het eigenlijk met al jongens die toen in dat U-17 Oranje speelden. Zag dat Sontje Hansen op de bank zat bij JOng, maar waar is bijvoorbeeld Unuvar gebleven en zo waren er toch nog een paar jongens dacht ik. Beetje gevalletje van moeite met aanhaken bij de senioren. Zie je wel vaker. Deze jongens zijn tegen hun leeftijdsgenoten vaak bovenliggend qua snelheid of techniek. Maar als ze dan in de senioren komen kakt dat stuk volledig in. Dan staan ze ineens tegen gasten van 28 die én net zo snel zijn als zij én sterker zijn. Ze zouden niet de eerste toptalenten zijn die het niet waarmaken bij Ajax om die reden. Je ziet het ook aan veel van die gasten die op hun 15e naar het buitenland vertrekken, die hebben daar ook in 9 van de 10 gevallen last van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 18 augustus 2021 Share Geplaatst 18 augustus 2021 21 uur geleden zei Thierryvane: Heitinga zegt zo ontzettend veel, maar tegelijkertijd ook zo weinig. Rasmussen speelde prima, maar wel redelijk wat kansen gemist. Vond Giovanni ook wel leuk ballen. Vorig jaar amper wat van gezien. Op basis van de samenvatting leek Rasmussen me inderdaad prima spelen. Net als Gorter inderdaad. Vond hem in de voorbereiding eerst niet goed, maar de laatste wedstrijden staat hij prima te keepen. Hlynsson speelde ook lekker mee trouwens, die ontwikkeld zich goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 augustus 2021 Share Geplaatst 18 augustus 2021 17 uur geleden zei rich ruzzian: Dat zie je toch wel meer bij echt fysiek sterke jongens. Zo'n Unuvar komt nu niet echt over als een fysiek sterke jongen. Fysiek is belangrijk natuurlijk. Maar bv Thierry Henry heeft geen seconde in de gym getraind tijden zijn gehele carriere. En Adama Traore doet wel krachttraining maar geen gewichten in feite. En natuurlijk is belangrijk maar er mag ook wel wat getraind worden in ED/KKD op techniek want zelfs zo'n Boadu van AZ kon niet eens hoge bal aannemen en dat zie je bij misschien wel honderden ED spelers.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 18 augustus 2021 Share Geplaatst 18 augustus 2021 Ik lees overal ook veel reacties dat er uit deze groep niet veel kan doorkomen, maar denk wel dat er best wel wat spelers zitten die de mogelijkheid daartoe hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 18 augustus 2021 Share Geplaatst 18 augustus 2021 7 minuten geleden zei timpy00: Ik lees overal ook veel reacties dat er uit deze groep niet veel kan doorkomen, maar denk wel dat er best wel wat spelers zitten die de mogelijkheid daartoe hebben. Er is inderdaad bakken met talent weer in Jong Ajax. Zijn alleen stuk voor stuk weer ontzettend jong. Eruitgooien van O19 is echt een doodzonde, sommige jongens hebben dat jaar nog echt nodig. En het helpt niet dat Heitinga gewoon geen goede coach is. Hij zal de jongens in hun ontwikkeling vast wel helpen, anders zit 'ie er niet nog, maar goede wedstrijden van een team van Heitinga heb ik nog niet veel kunnen ontdekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 18 augustus 2021 Share Geplaatst 18 augustus 2021 Citaat Opstelling Jong Ajax: Gorter; Van Gelderen, Warmerdam, Llansana, Douglas; Regeer, Hlynsoon, Fitz-Jim; Rasmussen, De Waal, Giovanni. Ik tel er vier. Misschien vijf met Hlynsson erbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 18 augustus 2021 Share Geplaatst 18 augustus 2021 8 minuten geleden zei Thierryvane: Ik tel er vier. Misschien vijf met Hlynsson erbij. Dat lijkt me een vrij aardige hoeveelheid niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 18 augustus 2021 Share Geplaatst 18 augustus 2021 10 minuten geleden zei Rogier.: Er is inderdaad bakken met talent weer in Jong Ajax. Zijn alleen stuk voor stuk weer ontzettend jong. Eruitgooien van O19 is echt een doodzonde, sommige jongens hebben dat jaar nog echt nodig. En het helpt niet dat Heitinga gewoon geen goede coach is. Hij zal de jongens in hun ontwikkeling vast wel helpen, anders zit 'ie er niet nog, maar goede wedstrijden van een team van Heitinga heb ik nog niet veel kunnen ontdekken. Ja alleen dat heeft de KNVB bepaald. Dus is helaas niks aan te doen. Ik zie inderdaad ook graag een andere trainer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 18 augustus 2021 Share Geplaatst 18 augustus 2021 11 minuten geleden zei Thierryvane: Ik tel er vier. Misschien vijf met Hlynsson erbij. Ik weet niet wie je mist, maar ik zie er al 6. Gorter, Warmerdam, Regeer, Hlynsson, Fitz-Jim, Rasmussen. En dan mag je in mijn ogen Llansana en Giovanni ook nog niet afschrijven. Laat staan wat er op de bank zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten