timpy00 Geplaatst 24 november Share Geplaatst 24 november Fijn voor mensen als @Arezo en @Beppu dat Ajax weer gaat spelen. Kunnen ze toch weer in hun favoriete topic posten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 24 november Share Geplaatst 24 november Zojuist zei timpy00: Fijn voor mensen als @Arezo en @Beppu dat Ajax weer gaat spelen. Kunnen ze toch weer in hun favoriete topic posten We hadden laatst afgesproken dat iedereen mag posten wat hij/zij/hen wil. Mits het binnen de huisregels past. Dus ik mag bijvoorbeeld niet zeggen: dood aan alle Ajacieden behalve Jari Litmanen (DIT IS EEN VOORBEELD) want dat is tegen de huisregels in, maar ik mag wel zeggen dat ik naar een concert naast de Wim Jansen Arena ga. (Ik zeg maar ff nadrukkelijk dat het een grapje is, je weet het nooit met die moderatoren en ander gespuis hier (dit is een grapje, love you all)). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 24 november Share Geplaatst 24 november Toch fijn dat je je zo welkom voelt hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 24 november Share Geplaatst 24 november Nee, jullie laten me welkom voelen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 24 november Share Geplaatst 24 november 6 uur geleden zei Thierryvane: Matchday! Laatste blok met 9 (!!!) wedstrijden in één maand tijd. PEC thuis, Sociedad uit, NEC uit, Utrecht thuis, AZ uit, Lazio thuis, Almere thuis, Telstar thuis en Sparta uit. Moment van de waarheid, kijken of we gewoon tegen deze clubs net zoveel kunnen leveren als tegen Feyenoord en PSV. En hopelijk niet nog meer blessurea. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 24 november Share Geplaatst 24 november Tering wat was dit kut. Echt zoveel onnodige fouten in de opbouw (vooral de eerste helft) waardoor we eigenlijk teveel hebben gekregen imo. PEC voetbalde naast de fouten van Ajax zelf ook makkelijk. Snap niet dat die zo laag staan. Denk gemis van een echte spits zoals Thy. Maargoed, dit seizoen elke punt koesteren en blij zijn dat we niet in eigen huis voor lul zijn gezet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 24 november Share Geplaatst 24 november (bewerkt) PEC ZWOLLE Real Sociedad NEC FC Utrecht AZ Lazio Roma Almere City Telstar Sparta 24 november bewerkt door timpy00 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 24 november Share Geplaatst 24 november Iedere keer met Berghuis op ‘t middenveld loopt het niet. Volledig uit balans. Zet hem lekker op de flank. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 24 november Share Geplaatst 24 november 51 minuten geleden zei Thierryvane: Iedere keer met Berghuis op ‘t middenveld loopt het niet. Volledig uit balans. Zet hem lekker op de flank. Of niet dan. Je ziet dat als Fitz er in komt, het middenveld veel beter in balans is en ze ook makkelijker voetballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 november Share Geplaatst 24 november Is wel z'n eerste keer sinds maanden he, geef hem de tijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 25 november Share Geplaatst 25 november Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 25 november Share Geplaatst 25 november Dan zal hij waarschijnlijk wel behoorlijk inleveren. Siert em dan wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 25 november Share Geplaatst 25 november Heeft wel al eens aangegeven dat voor zijn gezin enzo hij liefste in Nederland speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 25 november Share Geplaatst 25 november Wel blij mee, een van de weinigen in de selectie met een bepaald niveau van techniek, Hopelijk ook steeds meer een leermeester voor de jongere gasten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 25 november Share Geplaatst 25 november Hoop wel dat zijn salaris gehalveerd wordt of meer op basis van prestaties (lees gespeelde wedstrijden) wordt ingestoken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 26 november Share Geplaatst 26 november Vrees dat we in de winter ook moeten gaan zoeken naar een nieuwe rechtsback. Die gaat natuurlijk nooit bijtekenen. Citaat Barcelona are planning to make an opening bid for Ajax's 21-year-old Dutch full-back Devyne Rensch. Also, Tottenham and Liverpool continue to be interested in Rensch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 26 november Share Geplaatst 26 november Ontwikkelt zich ook sterk hoor, die jongen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 26 november Share Geplaatst 26 november 2 uur geleden zei Thierryvane: Vrees dat we in de winter ook moeten gaan zoeken naar een nieuwe rechtsback. Die gaat natuurlijk nooit bijtekenen. Of hij doet een Mazraoui'tje Op 24-11-2024 om 19:13 zei Thierryvane: Iedere keer met Berghuis op ‘t middenveld loopt het niet. Volledig uit balans. Zet hem lekker op de flank. Vooral de tandem Berghuis - Klaassen vind ik niet sterk. Een van de twee in combinatie met Fitz-Jim is al een betere optie. Ik weet namelijk ook niet of ik Berghuis of Traoré perse hele goede opties vind vanaf links als de ander rechts speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 26 november Share Geplaatst 26 november (bewerkt) Rensch voetbalt over 2,5 seizoenen waarschijnlijk bij PSV dus 26 november bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 27 november Share Geplaatst 27 november PSV en Feyenoord met zieke comebacks, doe mij maar een gecontroleerde overwinning morgen! Wat denken jullie ervan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 27 november Share Geplaatst 27 november 1 minuut geleden zei Arles: PSV en Feyenoord met zieke comebacks, doe mij maar een gecontroleerde overwinning morgen! Wat denken jullie ervan? Niet veel eerlijk. Is gewoon een prima tegenstander en we zijn de laatste wedstrijden niet bepaald overtuigend (FC Twente en Pec Zwolle). Ik vrees een kleine nederlaag. Maar ik laat me graag verrassen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 27 november Share Geplaatst 27 november Zojuist zei Geppiej: Niet veel eerlijk. Is gewoon een prima tegenstander en we zijn de laatste wedstrijden niet bepaald overtuigend (FC Twente en Pec Zwolle). Ik vrees een kleine nederlaag. Maar ik laat me graag verrassen. Ajax was tegen Twente zeker de eerste helft juist goed toch? Ik heb geen idee hoe serieus Sociedad dit neemt? Tot nu toe doen zij het Europees matig. Normaliter zijn zij te sterk. Maar puntje meenemen dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 27 november Share Geplaatst 27 november Ook benieuwd of Farioli met volle kracht wil spelen, of dat hij denkt toch nog wel genoeg punten te kunnen pakken. Als je bij de eerste 8 eindigt kan je natuurlijk wel 2 wedstrijden overslaan later. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 28 november Share Geplaatst 28 november 10 uur geleden zei Arles: PSV en Feyenoord met zieke comebacks, doe mij maar een gecontroleerde overwinning morgen! Wat denken jullie ervan? Slecht gevoel over vanavond. Blij met een puntje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 28 november Share Geplaatst 28 november Denk beetje hetzelfde als die Praag pot. Gelijkspel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten