Elsjorro1990 Geplaatst 24 juni 2019 Share Geplaatst 24 juni 2019 1 uur geleden zei cimbomcu: Huntelaar en Dolberg zijn prima spitsen voor de Eredivisie in iedergeval, en ik heb nog altijd de hoop dat Dolberg de ouwe wordt. Dan is dat ook dan een prima spits voor meer dan Eredivisie. Traore is echt een heel groot talent, haal je nu een spits dan gaat hij veel minder spelen, dat is zonde. Je hebt dus 4 opties die als spits kunnen spelen, dan is een 5de imo echt overbodig. Zeker met een Traore en daarachter nog zelfs een Brobbey. Ja de hoop idd. Die hoop hebben we allemaal wel. Maar het ziet er nog niet echt naar uit. Dan heb je met Huntelaar 1 echte spits die in de eredivisie voldoet maar daar buiten niet echt. Vind ik wat karig. Maar idd heb je aan de andere kant traore en brobbey. Dillematje imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 juni 2019 Share Geplaatst 24 juni 2019 Ze hebben ook gezegd, Overmars en Ten Hag dat ze geloven in Dolberg en dat ze hem een nieuwe kans willen geven. Dan kun je het denk ik ook niet maken om nu een nieuwe spits te halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 25 juni 2019 Share Geplaatst 25 juni 2019 15 uur geleden zei cimbomcu: Ze hebben ook gezegd, Overmars en Ten Hag dat ze geloven in Dolberg en dat ze hem een nieuwe kans willen geven. Dan kun je het denk ik ook niet maken om nu een nieuwe spits te halen. Nee dat klopt. Maar goed, ik heb die hoop we een beetje opgegeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 25 juni 2019 Share Geplaatst 25 juni 2019 Het grote probleem met Dolberg is niet zijn voetbalkwaliteiten, want hij laat elke wedstrijd wel hele goede dingen zien. Het zit 'm meer in de arbeid die hij levert, drukzetten, vrijlopen e.d. Beetje teveel een momentenvoetballer. Ik hoop dat de wedstrijd tegen Spurs 'm dat heeft doen laten merken. Als dat terugkomt, dan moet het weer goedkomen met die hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 25 juni 2019 Share Geplaatst 25 juni 2019 Nou ik ben er klaar voor. Kotarski, Dest, Magallan, Pierie, Martinez, Lang, Ekkelenkamp, Gravenberch, Labyad, Huntelaar, Cerny Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 25 juni 2019 Share Geplaatst 25 juni 2019 Klaas heeft er weer zin in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Isco22 Geplaatst 25 juni 2019 Share Geplaatst 25 juni 2019 Martinez dus linksback en Pierie centraal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 25 juni 2019 Share Geplaatst 25 juni 2019 Pierie Wat loopt die te doen joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 25 juni 2019 Share Geplaatst 25 juni 2019 Miskoop die Pierie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 25 juni 2019 Share Geplaatst 25 juni 2019 Is pas eerste oefenpotje, maar die wordt wel makkelijk voorbij gelopen ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 25 juni 2019 Share Geplaatst 25 juni 2019 (bewerkt) Wat een geklungel zeg, als inleiding voor die strafschop. Wel strakke panenka hoor. 25 juni 2019 bewerkt door Kavinos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Isco22 Geplaatst 25 juni 2019 Share Geplaatst 25 juni 2019 Werd ook niet echt geholpen met die terugspeelbal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 25 juni 2019 Share Geplaatst 25 juni 2019 Tja zegt niet zoveel hoor maar alleen Magallan doet het leuk achterin. Die overige 3 nog niet echt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 25 juni 2019 Share Geplaatst 25 juni 2019 Jahoor, Brobbeast in de tweede helft. Jammer dat ik 1e helft gemist heb, Ziggo Go inloggen lukte niet echt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 25 juni 2019 Share Geplaatst 25 juni 2019 Van Leer, J. Timber, Schuurs, Botman, Kemper, Q.Timber, De Wit, Jensen, Johnson, Kuhn, Brobbey Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 25 juni 2019 Share Geplaatst 25 juni 2019 15 minuten geleden zei Isco22: Werd ook niet echt geholpen met die terugspeelbal Was ook geklungel in algemene zin. Niet direct verwijt aan Kotarski. Martinez en Dest prima backs op het eerste oog. Pierie liep echt te schutteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Isco22 Geplaatst 25 juni 2019 Share Geplaatst 25 juni 2019 Dest deed het inderdaad ook prima eerste helft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 25 juni 2019 Share Geplaatst 25 juni 2019 Die Jensen Weinig van die man überhaupt gezien, maar dit zit wel een partij voetbal in zeg. En Brobbeast mag wel even aan z'n afwerking werken zeg, hallelujah. Krijgt altijd wel veel kansen, maar mist er ook heel veel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 25 juni 2019 Share Geplaatst 25 juni 2019 Brobbey heeft niet zijn wondersloffen aan vanavond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 26 juni 2019 Share Geplaatst 26 juni 2019 Iets met een keizer en een baard?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 26 juni 2019 Share Geplaatst 26 juni 2019 Brobbey had er wel 2/3 meer mogen maken dan die ene die hij maakt gisteren. Mag je toch kritisch op zijn? Net als op Pierie. Die werd echt te simpel voorbij gelopen aantal keer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 26 juni 2019 Share Geplaatst 26 juni 2019 Bij Facebook posts over Ajax zie ik constant van die reacties staan als "Much love from Bangladesh". Zijn dat serieuze reacties of waar komt dat vandaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 26 juni 2019 Share Geplaatst 26 juni 2019 Uit Bangladesh? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 26 juni 2019 Share Geplaatst 26 juni 2019 8 uur geleden zei Kavinos: Brobbey had er wel 2/3 meer mogen maken dan die ene die hij maakt gisteren. Mag je toch kritisch op zijn? Net als op Pierie. Die werd echt te simpel voorbij gelopen aantal keer. Hey man, reactie op mij? Ik bedoelde meer van: ten eerste is het maar een oefenpotje met de 2de en 3de keus... ten tweede zijn ze net een paar dagen weer in training en moet scherpte etc nog komen. Ik zou me er niet zo druk om maken iig... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 27 juni 2019 Share Geplaatst 27 juni 2019 19 uur geleden zei Chiemel: Bij Facebook posts over Ajax zie ik constant van die reacties staan als "Much love from Bangladesh". Zijn dat serieuze reacties of waar komt dat vandaan? Op de basisschool hadden we elk jaar een sponsorloop voor Bangladesh. Top dat ze nu van het geld jaren later internet hebben en wat liefde sturen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten