Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei cimbomcu:

Huntelaar en Dolberg zijn prima spitsen voor de Eredivisie in iedergeval, en ik heb nog altijd de hoop dat Dolberg de ouwe wordt. Dan is dat ook dan een prima spits voor meer dan Eredivisie. Traore is echt een heel groot talent, haal je nu een spits dan gaat hij veel minder spelen, dat is zonde. Je hebt dus 4 opties die als spits kunnen spelen, dan is een 5de imo echt overbodig. Zeker met een Traore en daarachter nog zelfs een Brobbey.

Ja de hoop idd. Die hoop hebben we allemaal wel. Maar het ziet er nog niet echt naar uit. Dan heb je met Huntelaar 1 echte spits die in de eredivisie voldoet maar daar buiten niet echt. Vind ik wat karig. Maar idd heb je aan de andere kant traore en brobbey. Dillematje imo. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2358

• Chiemel

1891

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

15 uur geleden zei cimbomcu:

Ze hebben ook gezegd, Overmars en Ten Hag dat ze geloven in Dolberg en dat ze hem een nieuwe kans willen geven. Dan kun je het denk ik ook niet maken om nu een nieuwe spits te halen.

Nee dat klopt. Maar goed, ik heb die hoop we

een beetje opgegeven. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het grote probleem met Dolberg is niet zijn voetbalkwaliteiten, want hij laat elke wedstrijd wel hele goede dingen zien. Het zit 'm meer in de arbeid die hij levert, drukzetten, vrijlopen e.d. Beetje teveel een momentenvoetballer. Ik hoop dat de wedstrijd tegen Spurs 'm dat heeft doen laten merken. Als dat terugkomt, dan moet het weer goedkomen met die hem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Isco22:

Werd ook niet echt geholpen met die terugspeelbal 

Was ook geklungel in algemene zin. Niet direct verwijt aan Kotarski.

Martinez en Dest prima backs op het eerste oog. Pierie liep echt te schutteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Kavinos:

Brobbey had er wel 2/3 meer mogen maken dan die ene die hij maakt gisteren. Mag je toch kritisch op zijn? Net als op Pierie. Die werd echt te simpel voorbij gelopen aantal keer. 

Hey man, reactie op mij? Ik bedoelde meer van: ten eerste is het maar een oefenpotje met de 2de en 3de keus... ten tweede zijn ze net een paar dagen weer in training en moet scherpte etc nog komen. Ik zou me er niet zo druk om maken iig...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei Chiemel:

Bij Facebook posts over Ajax zie ik constant van die reacties staan als "Much love from Bangladesh". Zijn dat serieuze reacties of waar komt dat vandaan? 

Op de basisschool hadden we elk jaar een sponsorloop voor Bangladesh. Top dat ze nu van het geld jaren later internet hebben en wat liefde sturen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites