timpy00 Geplaatst 19 mei Share Geplaatst 19 mei 2 minuten geleden zei cimbomcu: Ja in mei toch ergens? dus de transferperiode van Mislintat was die er ''gewoon'' bij. Betekent toch niet per definitie dat hij tegen iedere aankoop was en dat die verslagen waar naar gerefereerd wordt er niet al waren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 19 mei Share Geplaatst 19 mei 3 minuten geleden zei timpy00: Betekent toch niet per definitie dat hij tegen iedere aankoop was en dat die verslagen waar naar gerefereerd wordt er niet al waren. Nee, maar Rogier geeft aan dat er toen geen hoofscout was. Ik zeg, dat die er wel was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 19 mei Share Geplaatst 19 mei 33 minuten geleden zei cimbomcu: Nee, maar Rogier geeft aan dat er toen geen hoofscout was. Ik zeg, dat die er wel was. Begin augustus kwam hij pas, dus hij was er niet ‘gewoon’ bij. Op de rest kan ik ingaan als ik wat meer tijd heb, maar een beetje de informatie over Ajax bijhouden had je jouw post gescheeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 19 mei Share Geplaatst 19 mei 5 minuten geleden zei Rogier.: Begin augustus kwam hij pas, dus hij was er niet ‘gewoon’ bij. Op de rest kan ik ingaan als ik wat meer tijd heb, maar een beetje de informatie over Ajax bijhouden had je jouw post gescheeld. Wat een onzin. Je hoeft niet alle kritiek op die periode en Mislintat met hand en tand te verdedigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 19 mei Share Geplaatst 19 mei 7 minuten geleden zei cimbomcu: Wat een onzin. Je hoeft niet alle kritiek op die periode en Mislintat met hand en tand te verdedigen. Dat doe ik niet. Reden van de post is gewoon dat alle stenen al boven zijn en dat elk gezeik dat nu nog speelt de club niet verder helpt. En voor jou; google gewoon ff wanneer De Lang is begonnen man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 19 mei Share Geplaatst 19 mei Ik geef jou 5 punten aan, je gaat alleen op De Lange in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 19 mei Share Geplaatst 19 mei 21 minuten geleden zei Rogier.: Op de rest kan ik ingaan als ik wat meer tijd heb Lezen blijft lastig zo te merken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 19 mei Share Geplaatst 19 mei Zojuist zei Rogier.: Lezen blijft lastig zo te merken Dan moet je je vorige post ook maar bij je houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 19 mei Share Geplaatst 19 mei Het is natuurlijk wel gewoon gek dat er blijkbaar geen beleid over hoe een speler die gehaald moet worden beoordeeld moet zijn door de scouting. Verder kunnen ook scouts die niet met elkaar praten en niet samen vergaderen, natuurlijk prima adviseren over de geschiktheid van aankopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 20 mei Share Geplaatst 20 mei Kroes heeft aangegeven dat hij een selectie beoogt van ongeveer 24 spelers. Als je kijkt naar komend seizoen op transfermarkt, staan er 34 spelers onder contract. Met Pasveer wordt gesproken over contractverlenging, dat is 35. Charlie Setford staat erbij, die hoef je volgens mij (nog) niet mee te rekenen. Dan kom je dus uit op 34. Dat betekent 10 vertrekkers en dan heb je nog geen versterking gehaald. Laten we eens per positie kijken 1: Ramaj, Gorter, Rulli, Pasveer (en dan zou er sprake van zijn dat ze De Lange van GAE willen halen). 2: Rensch, Gaaei, Gooijer, Sanchez 3: Sutalo, Medic 4: Kaplan, Hato, Avila 5: Sosa, Wijndal, Baas 6: Mannsverk, Vos 7: Berghuis 8: Henderson, Fitz-Jim, Vd Boomen, Tahirovic 9: Brobbey, Akpom, Mikautadze, Rijkhoff 10: Taylor, Hlynsson 11: Bergwijn, Godts, Forbs, Ünuvar, Van Axel Dongen Ik zou dat ongeveer ombouwen tot 1: Ramaj, Pasveer 2: Gaaei, Gooijer 3: Sutalo, Rensch 4: Kaplan, Hato 5: Sosa/Wijndal, Baas 6: Aankoop, Mannsverk, Vos 7: Berghuis, Aankoop 8: Vd Boomen, Fitz-Jim 9: Brobbey, Rijkhoff 10: Taylor, Hlynsson 11: Bergwijn, Godts, Ünuvar Vertrekken: Gorter, Rulli, Sanchez, Medic, Sosa/Wijndal, Henderson, Tahirovic, Akpom, Mikautadze, Forbs Jong of verhuurd: VAD. Daarvoor moet al vrij veel gebeuren en dan staat er een selectie die kwalitatief waarschijnlijk te kort komt voor het kampioenschap (al ligt dat ook aan de twee aankopen). Ik zou best nog meer versterking willen, maar er staan niet per se veel spelers in het lijstje hierboven waar ik al graag afscheid van zou nemen. Eigenlijk vind ik afscheid nemen van Tahirovic al jammer. Bovendien heb ik maar twee keepers en het zullen er wel (minstens) 3 worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 20 mei Share Geplaatst 20 mei 18 uur geleden zei Michaelinho*: Ajax is er echt klaar mee hè? Dit was echt het slechtste Ajax dat ik in jaren in het GelreDome heb gezien zeg. Die keeper was ook een portie onrustig. Was al wel onder de indruk van Brobbey maar jemig, wat een beest zeg. Verdedigers van Vitesse hadden veel moeite met hem maar volgens mij heeft hij weinig echte kansen gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 20 mei Share Geplaatst 20 mei 13 minuten geleden zei Vitesse88: Dit was echt het slechtste Ajax dat ik in jaren in het GelreDome heb gezien zeg. Die keeper was ook een portie onrustig. Was al wel onder de indruk van Brobbey maar jemig, wat een beest zeg. Verdedigers van Vitesse hadden veel moeite met hem maar volgens mij heeft hij weinig echte kansen gehad. Hendriks zat er enkele keren erg knap tussen. Niet van hem gewend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 20 mei Share Geplaatst 20 mei Vertrek morgen naar Spanje voor 10 dagen dus #ThierryVerweij gaat even offline. Maar Farioli gaat komen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 20 mei Share Geplaatst 20 mei 16 minuten geleden zei Thierryvane: Vertrek morgen naar Spanje voor 10 dagen dus #ThierryVerweij gaat even offline. Maar Farioli gaat komen! Geniet ervan kerel! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 mei Share Geplaatst 20 mei Veel plezier Thierry! denken jullie niet dat het bestuur nog even een paar dagen wacht tot Ten Hag zaterdag 5-0 op ze broekje krijgt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 20 mei Share Geplaatst 20 mei Dacht dat ze al rond waren met onze Italiaanse vriend, maar met Nice rond moesten komen nog. Verkeerd gedacht dan Gert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 mei Share Geplaatst 20 mei Ondertussen in FM: ik denk dat mijn games wel altijd dichtbij de realiteit komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 20 mei Share Geplaatst 20 mei Oké, oké. Snel nog een laatste nieuwtje dan én leuk voor de hype. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 mei Share Geplaatst 20 mei Wow Mbappe heb ik ook in FM, komt wel heel dichtbij zo. #hoemaakikditverhaalweerovermij Ik las trouwens dat Bergwijn en Rensch waarschijnlijk gaan vertrekken, dikke prima joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 20 mei Share Geplaatst 20 mei Rensch mag wel blijven. Maar dat moet hij uiteraard wel bijtekenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 mei Share Geplaatst 20 mei Zojuist zei Gert: Rensch mag wel blijven. Maar dat moet hij uiteraard wel bijtekenen. Van mij ook, maar niet meer als basisspeler en ik denk dat hij dat wel verwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 21 mei Share Geplaatst 21 mei Ideal 5e man voor de verdediging, multi-inzetbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 21 mei Share Geplaatst 21 mei Was gezellig op de BAV van Ajax https://nos.nl/collectie/13955/artikel/2521311-rvc-lid-van-wijk-ongehoord-fel-bij-ajax-vergadering-oprotten-met-die-man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 21 mei Share Geplaatst 21 mei mooi hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 21 mei Share Geplaatst 21 mei Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten