timpy00 Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april 5 minuten geleden zei 007mark: Van het Schip zou er normaal allang uit moeten liggen, maar wie moet hem ontslaan dan? Zit echt totaal geen lijn in het spel, spelers liepen er als bange lammetjes bij en mentaal totaal geknakt, al vrij vroeg in de wedstrijd. Meest kenmerkend vond ik de 5-0 van Quinten Timber. Kort ervoor schiet Paixao, waar Rulli een redding verricht. Die vangt de bal, maar rolt ook direct uit om weer snelheid in het spel te krijgen. Dan snap je er gewoon helemaal niets van, als je al 4-0 achter staat. En zo'n beetje elke speler wordt afgebluft door de pressie van Feyenoord en daardoor ballen om eigen helft gaat verspelen. Dan moet je dus ook niet raar opkijken dat de bal er 5 seconden later alweer in ligt. Lol als je daar vd Boomen niet meer mag inspelen. Die had in een cirkel van 20 meter niemand om zich heen. De technische leiding die er zit kan gewoon een trainer ontslaan. Maar gaan ze waarschijnlijk niet meer doen. Hadden ze dan al eerder kunnen/moeten doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april Laatste potjes Vos voor de ploeg en op naar volgend jaar. Pijnlijk, héél pijnlijk dit allemaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april (bewerkt) 3 minuten geleden zei Wolf_pd: Met een beetje pech speel je playoffs. Dat moet je ook niet meer willen. Krijg je ook dat gedoe met de Toppers in de Arena volgens mij. Dan trekt Ajax aan het kortste eind want dan wordt het stadion verbouwd voor De Toppers. En mijn vader viert zijn verjaardag bij de Toppers 7 april bewerkt door sennid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april 13 minuten geleden zei putdus: Hoop het Wat ben jij voor internet hooligan dan? Christus te paard, kom je überhaupt ooit wel eens buiten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april 1 minuut geleden zei sennid: Dan trekt Ajax aan het kortste eind want dan wordt het stadion verbouwd voor De Toppers. En mijn vader viert zijn verjaardag bij de Toppers Als het aan toppertje put ligt, dan wordt het stadion vanavond al verbouwd en is er niets te vieren. Misschien maar beter ook, gezien de muzieksmaak van je vader. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april 3 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Wat ben jij voor internet hooligan dan? Christus te paard, kom je überhaupt ooit wel eens buiten? Begin ook te denken dat het een meme account van iemand is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april 12 minuten geleden zei Michaelinho*: Moet hier eigenlijk niet eens op reageren, maar hoe gaat dit Ajax helpen dan? Hoop gezeik voor de maatschappij, hoop gedoe en kosten voor Ajax en het lost precies niets op. Het gaat dramatisch met Ajax, maar ik geloof niet dat er iemand is binnen de club die dit leuk vind of expres doet. Na de vorige keer zijn er ontslagen gevallen . Wordt het nu ook weer tijd voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april Hoelaat verzamelen boys? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april 2 minuten geleden zei putdus: Na de vorige keer zijn er ontslagen gevallen . Wordt het nu ook weer tijd voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april 6 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Wat ben jij voor internet hooligan dan? Christus te paard, kom je überhaupt ooit wel eens buiten? Hoezo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april 4 minuten geleden zei putdus: Hoezo? Nog nooit iemand gezien die zo ontiegelijk veel praatjes heeft, zelfs al zijn cluppie keer op keer zo wordt vernederd en dan gaan roepen om hoodies en bivakmutsen. Toetsenbordheldje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april Even het moment waarop iedereen nu denk ik een beetje op wacht, het interview met Schippie Citaat John van 't Schip is aangedaan na de Klassieker, en noemt de nederlaag van Ajax 'meer dan beschamend'. De Amsterdammers hadden vanaf minuut één helemaal niets in te brengen in De Kuip, en verloren met 6-0. Een score die zelfs nog hoger uit had kunnen vallen. "Het was zwaar slecht", begint een zichtbaar aangeslagen Van 't Schip voor de camera van ESPN. "We zijn niet in de wedstrijd geweest, vanaf minuut één. Dat is een klap die we met zijn allen moeten verwerken." "Vandaag zie je gewoon dat we op alle fronten worden afgetroefd: fysiek, snelheid, in duels", somt de Ajax-trainer teleurgesteld op. "We maken met die vier goals eigenlijk vier persoonlijke fouten, maar dat is ook de druk en pressie die Feyenoord geeft. We zijn geen moment in de wedsrijd geweest." "In de rust hebben we er zeker over gesproken", doelt Van 't Schip op de hoeveelheid persoonlijke fouten aan Amsterdamse zijde. "We zeiden ook dat ze meer moesten gaan voetballen, meer durven. Dit was gewoon mannen tegen de jongens vandaag, of tegen de pupillen." Als hij gevraagd wordt of de nederlaag 'beschamend' is, doet Van 't Schip er nog een schepje bovenop. "Dit was meer dan beschamend, maar nogmaals: allemaal hè, dus de staf én de spelers." In de rust is er tenminste wel gesproken dat ze zouden gaan voetballen, dus het idee is er wel geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april 3 minuten geleden zei La Pulga: Even het moment waarop iedereen nu denk ik een beetje op wacht, het interview met Schippie In de rust is er tenminste wel gesproken dat ze zouden gaan voetballen, dus het idee is er wel geweest. Dat is dus het hele probleem geweest. Voetballend komen ze er gewoon niet aan te pas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april 37 minuten geleden zei Thierryvane: Laatste potjes Vos voor de ploeg en op naar volgend jaar. Pijnlijk, héél pijnlijk dit allemaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april 42 minuten geleden zei Gert: Nog 5 wedstrijden (hopelijk) jongens... Op naar playoffs voor plek 5 tot en met 8 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april 3 minuten geleden zei Kyrill: Op naar playoffs voor plek 5 tot en met 8 Plek 6 tm 9 waarschijnlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april 1 minuut geleden zei timpy00: Plek 6 tm 9 waarschijnlijk Eens. Ik denk niet NEC beker wint, plek 5 zal wss ook playoffs gaan spelen denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april Ajax gaat max 6e worden, dus maakt niks uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april (bewerkt) 1 uur geleden zei Thierryvane: Laatste potjes Vos voor de ploeg en op naar volgend jaar. Pijnlijk, héél pijnlijk dit allemaal. Waarom zou je die nog even gaan pesten? En wie moet bovendien die keuze maken? 7 april bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april 1 uur geleden zei Chiemel: Waarom zou je die nog even gaan pesten? En wie moet bovendien die keuze maken? Al gaat Susan Lenderink voor de groep staan. Zal me echt een worst wezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april @putdus present Woeste Ajax-fans wachten spelersbus op: twee spelers én Van 't Schip stappen uit https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=433171 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april 2 uur geleden zei Thierryvane: Laatste potjes Vos voor de ploeg en op naar volgend jaar. Pijnlijk, héél pijnlijk dit allemaal. Waar komt jouw Vos obsessie vandaan broer? Jong staat maar 15e,terwijl ze aantal jaar geleden nog kampioen werden van de KKD? Ik zie /snap het niet... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april 7 minuten geleden zei Kyrill: Waar komt jouw Vos obsessie vandaan broer? Jong staat maar 15e,terwijl ze aantal jaar geleden nog kampioen werden van de KKD? Ik zie /snap het niet... Dat is echt appels met peren vergelijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april 7 minuten geleden zei Kyrill: Waar komt jouw Vos obsessie vandaan broer? Jong staat maar 15e,terwijl ze aantal jaar geleden nog kampioen werden van de KKD? Ik zie /snap het niet... Jong Ajax gaat totaal niet om kampioen te worden. Jong Ajax speelt herkenbaar voetbal. Vos stond ook voor de groep in de enige helft van dit seizoen die ergens op leek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april 20 minuten geleden zei Kyrill: Waar komt jouw Vos obsessie vandaan broer? Jong staat maar 15e,terwijl ze aantal jaar geleden nog kampioen werden van de KKD? Ik zie /snap het niet... Geweldige vergelijking! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten