Gert Geplaatst 13 september Share Geplaatst 13 september Davy altijd welkom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 13 september Share Geplaatst 13 september Maar ff serieus, met welke opstelling zouden jullie spelen? En met welke opstelling zouden jullie spelen als Godts en Berghuis geblesseerd zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 13 september Share Geplaatst 13 september 1 minuut geleden zei Chiemel: Maar ff serieus, met welke opstelling zouden jullie spelen? En met welke opstelling zouden jullie spelen als Godts en Berghuis geblesseerd zijn? Verwacht Fitz-Jim en Wijndal regelmatig op linksbuiten dit seizoen eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 13 september Share Geplaatst 13 september 42 minuten geleden zei Beppu: Heeft hij een strafblad? Voor die haarlijn van hem sluit ik dat niet uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 13 september Share Geplaatst 13 september 56 minuten geleden zei Rogier.: Verwacht Fitz-Jim en Wijndal regelmatig op linksbuiten dit seizoen eigenlijk. Denk zelf Fitz-Jim en Hlynsson op die plek. Of Axel Dongen mocht die ooit fit worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 13 september Share Geplaatst 13 september 3 uur geleden zei Rogier.: Verwacht Fitz-Jim en Wijndal regelmatig op linksbuiten dit seizoen eigenlijk. Trainde vandaag gewoon weer met 1 mee hè. Die gaat minuten maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 13 september Share Geplaatst 13 september Ramaj zo in de basis bij Jong. Axel Dongen op de bank dus zal soort van bijna fit zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 13 september Share Geplaatst 13 september Mokio Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 13 september Share Geplaatst 13 september 3 uur geleden zei Thierryvane: Trainde vandaag gewoon weer met 1 mee hè. Die gaat minuten maken. Misschien niet eens een heel slechte optie? Vond hem verdedigend altijd zwak en gemakzuchtig maar dat is gelukkig iets minder belangrijk voorin, al is Farioli daar natuurlijk ook wel veeleisend in. Maar dat Wijndal met de bal het een en ander kan liet ie bij AZ regelmatig zien. Wil hiermee overigens niet zeggen dat ik het heel erg in hem zie zitten (al heb ik in de F’jes met hem gevoetbald ) maar om Godts af en toe rust te gunnen tegen de mindere goden lijkt het me misschien wel een enigszins acceptabele oplossing tot januari. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 14 september Share Geplaatst 14 september 11 uur geleden zei Arles: Misschien niet eens een heel slechte optie? Vond hem verdedigend altijd zwak en gemakzuchtig maar dat is gelukkig iets minder belangrijk voorin, al is Farioli daar natuurlijk ook wel veeleisend in. Maar dat Wijndal met de bal het een en ander kan liet ie bij AZ regelmatig zien. Wil hiermee overigens niet zeggen dat ik het heel erg in hem zie zitten (al heb ik in de F’jes met hem gevoetbald ) maar om Godts af en toe rust te gunnen tegen de mindere goden lijkt het me misschien wel een enigszins acceptabele oplossing tot januari. Dit inderdaad. Farioli wil in ieder geval dat de buitenspelers het breed en diep houden, en de combinatie aangaan met de middenvelder die eronder komt of eroverheen gaat. Als er een ding is wat Wijndal goed kon, was het dat samenspel. De enige vraag die resteert is wat hij kan als hij er vooral al staat ipv dat hij er nog moet komen. Maargoed, als derde optie… Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 15 september Share Geplaatst 15 september Op 14-9-2024 om 10:24 zei Rogier.: Dit inderdaad. Farioli wil in ieder geval dat de buitenspelers het breed en diep houden, en de combinatie aangaan met de middenvelder die eronder komt of eroverheen gaat. Als er een ding is wat Wijndal goed kon, was het dat samenspel. De enige vraag die resteert is wat hij kan als hij er vooral al staat ipv dat hij er nog moet komen. Maargoed, als derde optie… Never forget Wijndal uit bij Glasgow Rangers. Jammer dat hij toen geblesseerd uitviel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 15 september Share Geplaatst 15 september Klaassen dus.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 september Share Geplaatst 15 september Karma heeft me wel te pakken hoor, eerst zit ik hier te roepen over of iemand ze medicatie heeft ingenomen en vervolgens ben ik de hele week ziek. Daarna zit ik in een groepsapp te verkondigen dat je beter elke week een politie staking kan hebben bij je club zodat je club je niet kan teleurstellen, zie je dat Klaassen weer heeft getekend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 15 september Share Geplaatst 15 september Wel rustig in dit topic verder. Iedereen aan het rellen in de binnenstad zeker? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 september Share Geplaatst 15 september 5 minuten geleden zei Beppu: Wel rustig in dit topic verder. Iedereen aan het rellen in de binnenstad zeker? Helemaal klaar met jou, ga in je eigen topic lopen provoceren. Gerapporteerd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 15 september Share Geplaatst 15 september 7 minuten geleden zei La Pulga: Helemaal klaar met jou, ga in je eigen topic lopen provoceren. Gerapporteerd Ga je stad slopen gek! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 september Share Geplaatst 15 september 1 minuut geleden zei Beppu: Ga je stad slopen gek! Allemaal van onze belastingcenten dit hè Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 15 september Share Geplaatst 15 september 49 minuten geleden zei Beppu: Wel rustig in dit topic verder. Iedereen aan het rellen in de binnenstad zeker? Vanaf woensdag gaat de #farioliball weer als een tierelier. Allemaal stilte voor de storm dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 17 september Share Geplaatst 17 september Weer een spelert die voor de neus van Ajax wordt weggekaapt door PSV. Of gaat Ajax voor Martial (die naad AEK Athene lijkt te gaan..) https://www.vi.nl/nieuws/psv-werkt-aan-komst-perisic Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 17 september Share Geplaatst 17 september Gaat niemand meer komen na Davy. Die zit overigens morgen gelijk bij de selectie. De transfervrije spelers zijn of te duur of niet goed genoeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 17 september Share Geplaatst 17 september 31 minuten geleden zei Chiemel: Weer een spelert die voor de neus van Ajax wordt weggekaapt door PSV. Of gaat Ajax voor Martial (die naad AEK Athene lijkt te gaan..) https://www.vi.nl/nieuws/psv-werkt-aan-komst-perisic Die heb je (net als Klaassen) toch totaal niet nodig? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 17 september Share Geplaatst 17 september Klaassen kun je denk ik juist wel nodig hebben. Denk met Hlysson misschien de enige middenvelder met diepgang. Daarnaast ervaring, leiderschap, scorend vermogen en mentaliteit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 17 september Share Geplaatst 17 september Persco nu bezig met Farioli. Berghuis nog zeker vier weken out. Had uit mijn hoofd volgende week weer fit moeten zijn volgens de eerdere berichten. Farioli: "Unfortunately his recovery didn't go as fast as we wanted, the injury was quite serious. We try to speed up the process but we don't want to skip steps. We don't want to take risks." "Bejamin Tahirovic & Owen Wijndal return to the first team." Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 17 september Share Geplaatst 17 september 3 uur geleden zei timpy00: Die heb je (net als Klaassen) toch totaal niet nodig? Omdat van Axel Dongen terugkomt? Of hoe zie jij nu de voorhoede inclusief de back-ups voor komende weken (dus welke 6 namen)? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 17 september Share Geplaatst 17 september 3 minuten geleden zei Chiemel: Omdat van Axel Dongen terugkomt? Of hoe zie jij nu de voorhoede inclusief de back-ups voor komende weken (dus welke 6 namen)? Nou misschien meer omdat het ook een gigantische gok is met Perisic en/of Martial wat die nog kunnen. Allebei niet bepaald een goede laatste jaar gehad. En je moet op dit moment als Ajax zijnde heel erg zuinig zijn met je geld. Dan denk ik inderdaad niet, voor het geld wat ze moeten kosten, dat die je aan plek 3 gaan helpen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten