Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2358

• Chiemel

1891

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

1 minuut geleden zei Chiemel:

Maar ff serieus, met welke opstelling zouden jullie spelen?

En met welke opstelling zouden jullie spelen als Godts en Berghuis geblesseerd zijn?

Verwacht Fitz-Jim en Wijndal regelmatig op linksbuiten dit seizoen eigenlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Thierryvane:

Trainde vandaag gewoon weer met 1 mee hè. Die gaat minuten maken.

Misschien niet eens een heel slechte optie? Vond hem verdedigend altijd zwak en gemakzuchtig maar dat is gelukkig iets minder belangrijk voorin, al is Farioli daar natuurlijk ook wel veeleisend in. Maar dat Wijndal met de bal het een en ander kan liet ie bij AZ regelmatig zien. Wil hiermee overigens niet zeggen dat ik het heel erg in hem zie zitten (al heb ik in de F’jes met hem gevoetbald :D) maar om Godts af en toe rust te gunnen tegen de mindere goden lijkt het me misschien wel een enigszins acceptabele oplossing tot januari. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Arles:

Misschien niet eens een heel slechte optie? Vond hem verdedigend altijd zwak en gemakzuchtig maar dat is gelukkig iets minder belangrijk voorin, al is Farioli daar natuurlijk ook wel veeleisend in. Maar dat Wijndal met de bal het een en ander kan liet ie bij AZ regelmatig zien. Wil hiermee overigens niet zeggen dat ik het heel erg in hem zie zitten (al heb ik in de F’jes met hem gevoetbald ) maar om Godts af en toe rust te gunnen tegen de mindere goden lijkt het me misschien wel een enigszins acceptabele oplossing tot januari. 

Dit inderdaad. Farioli wil in ieder geval dat de buitenspelers het breed en diep houden, en de combinatie aangaan met de middenvelder die eronder komt of eroverheen gaat. Als er een ding is wat Wijndal goed kon, was het dat samenspel. De enige vraag die resteert is wat hij kan als hij er vooral al staat ipv dat hij er nog moet komen. Maargoed, als derde optie…

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 14-9-2024 om 10:24 zei Rogier.:

Dit inderdaad. Farioli wil in ieder geval dat de buitenspelers het breed en diep houden, en de combinatie aangaan met de middenvelder die eronder komt of eroverheen gaat. Als er een ding is wat Wijndal goed kon, was het dat samenspel. De enige vraag die resteert is wat hij kan als hij er vooral al staat ipv dat hij er nog moet komen. Maargoed, als derde optie…

Never forget Wijndal uit bij Glasgow Rangers. Jammer dat hij toen geblesseerd uitviel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Karma heeft me wel te pakken hoor, eerst zit ik hier te roepen over of iemand ze medicatie heeft ingenomen en vervolgens ben ik de hele week ziek. Daarna zit ik in een groepsapp te verkondigen dat je beter elke week een politie staking kan hebben bij je club zodat je club je niet kan teleurstellen, zie je dat Klaassen weer heeft getekend :-D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Persco nu bezig met Farioli. Berghuis nog zeker vier weken out. Had uit mijn hoofd volgende week weer fit moeten zijn volgens de eerdere berichten.

Farioli: "Unfortunately his recovery didn't go as fast as we wanted, the injury was quite serious. We try to speed up the process but we don't want to skip steps. We don't want to take risks."

"Bejamin Tahirovic & Owen Wijndal return to the first team."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Chiemel:

Omdat van Axel Dongen terugkomt? Of hoe zie jij nu de voorhoede inclusief de back-ups voor komende weken (dus welke 6 namen)? 

Nou misschien meer omdat het ook een gigantische gok is met Perisic en/of Martial wat die nog kunnen. Allebei niet bepaald een goede laatste jaar gehad. En je moet op dit moment als Ajax zijnde heel erg zuinig zijn met je geld. Dan denk ik inderdaad niet, voor het geld wat ze moeten kosten, dat die je aan plek 3 gaan helpen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites