Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2358

• Chiemel

1891

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

17 minuten geleden zei Chiemel:

Een bam doen op 1 september is sowieso wanbeleid. Manmanman, ze lijken echt totaal niet met versterkingen bezig te zijn. Echt alleen 100% salarishuis verlagen en de rest is mooi meegenomen. 

Je snapt hopelijk dat mijn post niet als iets is waar ik super op zit te hopen of te wachten.

Ze kunnen geen transfers doen omdat RvC en Lenderink dat nu allemaal blokkeren. Ze kunnen door wat salarissen te dumpen hoogstens transfervrije transfers en huurdeals maken.

Vandaar dat het gerucht mbt Lafont ook een huurdeal met verplichte optie is.

Gerucht Eriksen wordt ook wat actiever ineens, wellicht dat hij straks ook klaar staat op moment dat er iets gebeurd.

En als Ajax daadwerkelijk Lafont haalt moet er wel iets spelen rond Ramaj zou je zeggen. Hoop alleen niet dat de geruchten waar zijn rond Vos voor 4 miljoen dat zou ik wel echt zonde vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei timpy00:

Je snapt hopelijk dat mijn post niet als iets is waar ik super op zit te hopen of te wachten.

Ze kunnen geen transfers doen omdat RvC en Lenderink dat nu allemaal blokkeren. Ze kunnen door wat salarissen te dumpen hoogstens transfervrije transfers en huurdeals maken.

Vandaar dat het gerucht mbt Lafont ook een huurdeal met verplichte optie is.

Gerucht Eriksen wordt ook wat actiever ineens, wellicht dat hij straks ook klaar staat op moment dat er iets gebeurd.

En als Ajax daadwerkelijk Lafont haalt moet er wel iets spelen rond Ramaj zou je zeggen. Hoop alleen niet dat de geruchten waar zijn rond Vos voor 4 miljoen dat zou ik wel echt zonde vinden.

Gaat om een eerste bod dat geweigerd is door Ajax. Zal uiteindelijk wel op een miljoentje of 6-8 komen ex. bonussen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lafont zou wel sick zijn. Lijkt me te hoog gegrepen.

Noppert als 3e keeper halen in ruil dat Gorter dan minuten probeert te maken bij Heerenveen is toch niet eens zo'n gek idee? Lijkt me sowieso een heerlijke vent om in je spelersgroep te hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei Gert:

Lafont zou wel sick zijn. Lijkt me te hoog gegrepen.

Voor mijn gevoel wel iemand die nooit is uitgegroeid tot de doelman die men ooit dacht, maar voor de Eredivisie zou het een geweldige keeper zijn. 

Vanavond Sutalo - Rugani? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei ElMarcos:

Voor mijn gevoel wel iemand die nooit is uitgegroeid tot de doelman die men ooit dacht, maar voor de Eredivisie zou het een geweldige keeper zijn. 

Vanavond Sutalo - Rugani? 

Rugani start niet maar kan eventueel later in de wedstrijd minuten gaan maken, aldus Farioli. Gok "gewoon" op Baas met Sutalo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei timpy00:

In grote lijnen zal het wel de Europese opstelling zijn. Vraag is dan wie op de plek van Fitz-Jim komt. Sluit niet uit dat hij kiest voor Mansverk als 6 en Henderson op 8.

Ik hoop dat Berghuis op 8 start, Hendo ernaast en Mannsverk op 6. Al vrees ik dat Traoré op de bank begint en dus Berghuis op rechts.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Thierryvane:

Ik hoop dat Berghuis op 8 start, Hendo ernaast en Mannsverk op 6. Al vrees ik dat Traoré op de bank begint en dus Berghuis op rechts.

Tot nu toe zou het behoorlijk terecht zijn als Traoré op de bank begint.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

55 minuten geleden zei timpy00:

In grote lijnen zal het wel de Europese opstelling zijn. Vraag is dan wie op de plek van Fitz-Jim komt. Sluit niet uit dat hij kiest voor Mansverk als 6 en Henderson op 8.

Ja... dat lijken mij de aangewezen spelers om dit te gaan verbeteren. 

Analyse: zo kan Ajax het aanvalsspel verbeteren - Voetbal International (vi.nl)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei ElMarcos:

Ja... dat lijken mij de aangewezen spelers om dit te gaan verbeteren. 

Analyse: zo kan Ajax het aanvalsspel verbeteren - Voetbal International (vi.nl)

Ik zei niet dat ik die opstelling graag zie. Ik zie die variant van het middenveld wel liever dan iedere variant met vd Boomen erin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei timpy00:

Ik zei niet dat ik die opstelling graag zie. Ik zie die variant van het middenveld wel liever dan iedere variant met vd Boomen erin.

Als Berghuis op rechts moet spelen zou ik toch kiezen voor Fitz en Taylor om eerlijk te zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei ElMarcos:

Als Berghuis op rechts moet spelen zou ik toch kiezen voor Fitz en Taylor om eerlijk te zijn. 

Fitz-Jim hoop ik ook niet heel vaak meer in de basis te zien. Hij is echter geblesseerd en niet mee dus vanavond zien we hem sowieso niet. Vandaar dat ik denk dat het een reeele optie is dat Henderson op 8 speelt en Mansverk op 6.

Hlynsson is ook geblesseerd en niet mee dus de enige ander optie is Henderson vd Boomen Taylor en dat zou helemaal verschrikkelijk zijn.

Wellicht dan toch Berghuis maar hoe het op dit moment gaat denk ik dat hij rechtsbuiten speelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

Andries Noppert en Jay Gorter lijken in tegenstelling tot eerdere berichtgeving tóch niet van club te gaan wisselen. Dat meldt Voetbal International donderdagmiddag. Noppert had zijn jawoord al gegeven aan Ajax, maar Gorter heeft op dit moment geen oren naar een transfer naar Friesland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Lenstra:

Ik zou als Gorter alleen weggaan als je weet dat je eerste keeper gaat/kan worden. Lijkt me dat hij dat idee niet kreeg vanuit Heerenveen.

Tja, die garantie heb je natuurlijk nooit helemaal. Beter de concurrentiestrijd aangaan met Van der Hart (die hij in mijn ogen had gewonnen) dan 0,0 minuten bij Ajax.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Thierryvane:

Tja, die garantie heb je natuurlijk nooit helemaal. Beter de concurrentiestrijd aangaan met Van der Hart (die hij in mijn ogen had gewonnen) dan 0,0 minuten bij Ajax.

Dit. Die moet echt een grafhekel hebben aan Van Persie of Friesland (wat ik me niet kan voorstellen, gegeven zijn jaren in Deventer), maar Gorter moet natuurlijk wel echt weg bij Ajax voor zijn eigen carrière.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Thierryvane:

14 minuten geleden zei Rogier.:

Dit. Die moet echt een grafhekel hebben aan Van Persie of Friesland (wat ik me niet kan voorstellen, gegeven zijn jaren in Deventer), maar Gorter moet natuurlijk wel echt weg bij Ajax voor zijn eigen carrière.

Ik doelde ook niet op garanties, maar het komt nu over alsof hij zo weinig vertrouwen kreeg dat hij niet het idee had dat het überhaupt een concurrentiestrijd werd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Rogier.:

Wat heeft Deventer met Van Persie of Friesland?

Link naar opmerking
Deel via andere websites