Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

16 minuten geleden zei Thierryvane:

Waarom lees ik steeds meer dat Farioli met Pasveer gaat beginnen?

Ik lees dat eigenlijk nog niet zoveel. Zou wel bijzonder zijn gezien Ramaj ongeveer de perfecte keeper is voor hoe hij wilt spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2358

• Chiemel

1891

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

1 uur geleden zei Chiemel:

Ging er eigenlijk vanuit dat Ramaj nog terug moest komen van blessure. Opstellingen van oefenwedstrijden vinden duurt te lang om te checken.

Ramaj keepte donderdag, Pasveer keepte vrijdag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei timpy00:

Ik lees dat eigenlijk nog niet zoveel. Zou wel bijzonder zijn gezien Ramaj ongeveer de perfecte keeper is voor hoe hij wilt spelen.

Het is toch echt waar. Pasveer begint dit seizoen als eerste keeper.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei Thierryvane:

Dat is nog nergens bevestigd toch?

Hoop alleen dat ze nu niet denken we willen geld en we kunnen voor Ramaj wat miljoenen krijgen. Zou vooral beleidstechnisch dramatisch zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

46 minuten geleden zei Thierryvane:

Haha chill Thier. Echt nog niet bekend. VI heeft ook geen bron. Kunnen niet ontkennen dat Pasveer een fantastische voorbereiding draait, maar we zullen het zien donderdag. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We hebben Rulli ook nog onder contract staan he :D

Pasveer laten staan zou wel kapitaalvernietiging zijn inderdaad. Als ze hem als coach nodig hebben om het achterin goed te zetten, zetten ze hem maar achter de goal als assistentcoach.

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Chiemel:

We hebben Rulli ook nog onder contract staan he

Ja ik sluit niet uit dat mocht Pasveer eerste keeper worden nu, Ajax Ramaj wilt verkopen voor een goed bod om vervolgens Rulli weer eerste keeper te maken na de Spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei timpy00:

Ja ik sluit niet uit dat mocht Pasveer eerste keeper worden nu, Ajax Ramaj wilt verkopen voor een goed bod om vervolgens Rulli weer eerste keeper te maken na de Spelen.

Dat was ook mijn gedachte. Maar dan zou die transfer van Ramaj al bijna rond moeten zijn zou ik zeggen. Anders kan je de wedstrijden juist goed gebruiken om hem in de picture te houden.

Als Pasveer speelt duikt de pers er wel bovenop, dus zullen wel snel antwoord krijgen 

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Dansmeister:

Haha chill Thier. Echt nog niet bekend. VI heeft ook geen bron. Kunnen niet ontkennen dat Pasveer een fantastische voorbereiding draait, maar we zullen het zien donderdag. 

Ik begin alvast te duimen maat.

Rulli heeft ook een prima zomer hoor. Copa América gepakt en nu nog de OS.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei MetalMichael:

Die gaat nergens heen. 

Tenminste, hij komt op mij altijd wel over als een verstandige jongen. Had een duidelijke reden om zijn heil destijds elders te zoeken en ik zou het vanuit dat oogpunt genomen gek vinden als die dan na een goed seizoen, direct weer foetsie is.

Nu maar even dat seizoen verzilveren en er dit jaar 40+ in knallen. Dan kom je toch even net wat anders binnen lijkt me, bij je volgende club.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Die gaat nergens heen. 

Tenminste, hij komt op mij altijd wel over als een verstandige jongen. Had een duidelijke reden om zijn heil destijds elders te zoeken en ik zou het vanuit dat oogpunt genomen gek vinden als die dan na een goed seizoen, direct weer foetsie is.

Nu maar even dat seizoen verzilveren en er dit jaar 40+ in knallen. Dan kom je toch even net wat anders binnen lijkt me, bij je volgende club.

Zou al mooi zijn als die gozer eens 40+ wedstrijden fit kan blijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei La Pulga:

Zou al mooi zijn als die gozer eens 40+ wedstrijden fit kan blijven.

Ja die discussie heb ik op een ander kanaal ook al gehad met iemand, want als je de statistieken er bij pakt, heeft die echt maar heel erg weinig gemist. Dat ging echt om 3 Eredivisie wedstrijden ofzo. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Ja die discussie heb ik op een ander kanaal ook al gehad met iemand, want als je de statistieken er bij pakt, heeft die echt maar heel erg weinig gemist. Dat ging echt om 3 Eredivisie wedstrijden ofzo. 

Ben vooral benieuwd hoeveel wedstrijden hij de volle 90 minuten heeft gemaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Elsjorro1990:

Die gaat nergens heen. 

Als Brobbey er 40+ maakt in de competitie, kom ik helemaal naar waar jij woont en was ik je auto met mijn blote handen en een sponsje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Arezo:

Als Brobbey er 40+ maakt in de competitie, kom ik helemaal naar waar jij woont en was ik je auto met mijn blote handen en een sponsje.

Ik heb het niet over de competitie alleen, ik bedoel over een heel jaar. Europees, beker etc. mee genomen. 

Pasveer dus 1e keeper en pak de bak met popcorn er maar weer bij. 

Het ging wat dat betreft ook te rustig hè? Als dit waar is vind ik dit wel een hele gekke keuze van die Italiaan, eerlijk gezegd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites