Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

9 uur geleden zei timpy00:

Dus je betrekt een speler onterecht veel te snel bij het eerste. Op een positie waar hij bij Jong al moeilijk heeft. Dan zet je hem op zijn oude positie waar hij bij Jong mee op de bank kwam. Dan speelt hij de slechtste wedstrijd allertijden. En dan gooi je hem meteen onder de bus.

Iemand probeert laatste weken heel erg zijn eigen hachje te redden.

Jij zegt het, iedereen denkt het. Schippie toch. Laat dit seizoen maar snel voorbij zijn.

Beetje vertrouwen in vanavond mannen? Geen Hendo is het laatste nieuwtje, wél Berghuis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2364

• Chiemel

1895

• cimbomcu

1568

• Rogier.

1525

1 minuut geleden zei Thierryvane:

Jij zegt het, iedereen denkt het. Schippie toch. Laat dit seizoen maar snel voorbij zijn.

Beetje vertrouwen in vanavond mannen? Geen Hendo is het laatste nieuwtje, wél Berghuis.

Verwacht altijd een Ajax dat ineens de geest vind, maar is meer om mezelf een worst voor te houden wanneer ik ga kijken.

Ben benieuwd naar de opstelling want zal wel weer een verrassing tussen zitten. Mannsverk die ineens speelt ipv Hendo ofzo. Of toch Kaplan die ineens basis speelt omdat Gooijer naar de bank gaat.

Ik verwacht vervolgens een chaotische wedstrijd waarin Ajax veel ruimte weggeeft. Ramaj Ajax regelmatig op de been houdt en het uiteindelijk 2-3 wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Thierryvane:

Doet Berghuisje weer mee ja? Leuk man. Wordt een spannende wedstrijd vanavond wie de meeste verdedigende sjokmeters gaat maken. Sosa of Bergosso.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei timpy00:

Verwacht altijd een Ajax dat ineens de geest vind, maar is meer om mezelf een worst voor te houden wanneer ik ga kijken.

Ben benieuwd naar de opstelling want zal wel weer een verrassing tussen zitten. Mannsverk die ineens speelt ipv Hendo ofzo. Of toch Kaplan die ineens basis speelt omdat Gooijer naar de bank gaat.

Ik verwacht vervolgens een chaotische wedstrijd waarin Ajax veel ruimte weggeeft. Ramaj Ajax regelmatig op de been houdt en het uiteindelijk 2-3 wordt.

Dit gaat gebeuren denk ik. Schoof eergister ook al aan bij de persco met Schippie, meestal spelen die jongens dan. #girlmath Of puur omdat hij Noors is, kan ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei Thierryvane:

Dit gaat gebeuren denk ik. Schoof eergister ook al aan bij de persco met Schippie, meestal spelen die jongens dan. #girlmath Of puur omdat hij Noors is, kan ook.

Haha gelukkig gaat die girlmath niet altijd op want gisteren zat Ali bij Slot erbij maar die is niet fit genoeg. Verder ben ik wel benieuwd naar Mannsverk maar ik denk dat hij ook lekker tussen wal en schip gaat belanden. Geen beginnen aan bij dit middenveld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Thierryvane:

Vaak schuiven die gasten aan omdat ze in het land van herkomst spelen. Wel positief dat die mee is in elk geval, dat brengt minuten dichterbij.

Weinig vertrouwen in vanavond, helemaal als je met dat bagger middenveld gaat spelen. De opstellingen die je langs ziet komen is wéér gewoon met Taylor én Hlynsson... :t:

Overigens ben ik ergens wel blij dat het na 3 maanden Schip stukken minder gaat. Straks zou die nog in zichzelf gaan geloven en langer trainer willen worden en men bij Ajax ook denken dat het een goede optie is. Dat moet je écht niet willen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Lazy:

Vaak schuiven die gasten aan omdat ze in het land van herkomst spelen. Wel positief dat die mee is in elk geval, dat brengt minuten dichterbij.

Weinig vertrouwen in vanavond, helemaal als je met dat bagger middenveld gaat spelen. De opstellingen die je langs ziet komen is wéér gewoon met Taylor én Hlynsson... :t:

Overigens ben ik ergens wel blij dat het na 3 maanden Schip stukken minder gaat. Straks zou die nog in zichzelf gaan geloven en langer trainer willen worden en men bij Ajax ook denken dat het een goede optie is. Dat moet je écht niet willen.

Ik ben benieuwd. Hij gaf op de persco aan 'iets anders' te gaan doen. Hoeft natuurlijk niet qua formatie te zijn, maar toch.

https://www.vi.nl/pro/absentie-bergwijn-dwingt-ajax-om-iets-anders-te-doen-in-bodo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als Hlynsson op linksbuiten staat, heb ik eigenlijk al geen zin meer om te kijken. Forbs kan altijd dreiging vandaan komen. Middenveld wederom geen idee. Vd Boomen ipv Taylor zie ik graag, heb je ook meteen iemand die Forbs beter kan bedienen.

Wellicht dit als ze iets anders gaan doen door 442 te spelen en Forbs en Brobbey als tweemans aanval en Berghuis meer naar het centrum. 

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Chiemel:

Als Hlynsson op linksbuiten staat, heb ik eigenlijk al geen zin meer om te kijken. Forbs kan altijd dreiging vandaan komen. Middenveld wederom geen idee. Vd Boomen ipv Taylor zie ik graag, heb je ook meteen iemand die Forbs beter kan bedienen.

Wellicht dit als ze iets anders gaan doen door 442 te spelen en Forbs en Brobbey als tweemans aanval en Berghuis meer naar het centrum. 

Hlynsson inderdaad gewoon op 10 aub, daar is die uitermate belangrijk, terwijl die op de vleugels weinig toevoegd.

Dat doet Forbs ook niet vaak trouwens, maar goed: Die heef dan misschien nog zijn snelheid en gevoel voor diepgang.

Verder inderdaad hopen dat Branco fit genoeg is, want ik wil Taylor niet meer zien. Dan zet ik hem uit. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Hlynsson inderdaad gewoon op 10 aub, daar is die uitermate belangrijk, terwijl die op de vleugels weinig toevoegd.

Dat doet Forbs ook niet vaak trouwens, maar goed: Die heef dan misschien nog zijn snelheid en gevoel voor diepgang.

Verder inderdaad hopen dat Branco fit genoeg is, want ik wil Taylor niet meer zien. Dan zet ik hem uit. 

Ik zou hem niet aanzetten dan want door de afwezigheid van Hendo kan je er al bijna vanuit gaan dat Taylor 'gewoon' speelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Thierryvane:

Ik ben benieuwd. Hij gaf op de persco aan 'iets anders' te gaan doen. Hoeft natuurlijk niet qua formatie te zijn, maar toch.

https://www.vi.nl/pro/absentie-bergwijn-dwingt-ajax-om-iets-anders-te-doen-in-bodo

Tja. Heel veel anders kan die niet toch. Heeft Ajax op dit moment de spelers helemaal niet voor. Plus Schip durft het nooit aan om 3-4-3 te spelen of 3-5-2. Als er iets is wat hij deze maanden bevestigd heeft is dat hij nog steeds die laffe trainer is die hij bij Twente was.

Waardeer dat hij is ingestapt en op het moment dat hij instapte had men echt behoefte aan iets anders, maar je kunt nu concluderen dat ze net zo goed Maduro hadden kunnen laten zitten. Schip voegt echt 0,0 toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

59 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Ik zou hem niet aanzetten dan want door de afwezigheid van Hendo kan je er al bijna vanuit gaan dat Taylor 'gewoon' speelt.

Dan sla ik hem inderdaad lekker over en ga ik gewoon wat biertjes drinken in de kantine. Ik ga me er ook niet langer meer aan ergeren.

Oh en @Thierryvane ik vind daar nog wel wat verschil in zitten. ik heb die wedstrijd gezien van Martha: Jezus christus man. Die stond der bij alsof die er absoluut niet wou zijn. Je kunt jong zijn, je kunt niet klaar zijn voor 1e voetbal. Dat zal allemaal wel. Maar je kunt je wel de longen uit je lijf lopen. Bereidheid. Dat was bij die jongen ver te zoeken. Achterlijk gedoe met ballen kwijt raken en dan niks doen. Daar moet je gewoon hard in grijpen en aangeven: Dit kan zo absoluut niet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Daar moet je gewoon hard in grijpen en aangeven: Dit kan zo absoluut niet. 

Gek genoeg deed hij dit niet toen Berghuis zo'n wedstrijd had tijdje terug.

Had dit lekker intern gehouden. Zo'n jongen als Martha heeft er niets aan als je je zo uitspreekt over hem in de media, helemaal niet als diezelfde media vanaf dag 1 die jongen al heeft afgebrand als 'niet goed genoeg'.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Elsjorro1990:

Dan sla ik hem inderdaad lekker over en ga ik gewoon wat biertjes drinken in de kantine. Ik ga me er ook niet langer meer aan ergeren.

Oh en @Thierryvane ik vind daar nog wel wat verschil in zitten. ik heb die wedstrijd gezien van Martha: Jezus christus man. Die stond der bij alsof die er absoluut niet wou zijn. Je kunt jong zijn, je kunt niet klaar zijn voor 1e voetbal. Dat zal allemaal wel. Maar je kunt je wel de longen uit je lijf lopen. Bereidheid. Dat was bij die jongen ver te zoeken. Achterlijk gedoe met ballen kwijt raken en dan niks doen. Daar moet je gewoon hard in grijpen en aangeven: Dit kan zo absoluut niet. 

Trust me, ik zat in vakkie 429 en heb mij ook enorm lopen ergeren aan hem. Schippie had nooit hoeven ingrijpen als hij Martha niet bij de selectie had gehaald tegen Volendam. Hem vervolgens zo voor de bus te gooien vind ik niet netjes. Boeit verder ook niet, meningen verschillen. Maar ik vind het vrij makkelijk scoren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Thierryvane:

Trust me, ik zat in vakkie 429 en heb mij ook enorm lopen ergeren aan hem. Schippie had nooit hoeven ingrijpen als hij Martha niet bij de selectie had gehaald tegen Volendam. Hem vervolgens zo voor de bus te gooien vind ik niet netjes. Boeit verder ook niet, meningen verschillen. Maar ik vind het vrij makkelijk scoren.

Ah joh. Nog een paar maanden #Schippieball en dan weer een nieuwe hoofdtrainer. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei Thierryvane:

Kan niet wachten...!

Wie is AZ-trainer Pascal Jansen? 'Hij sliep onder het toneel als zijn  moeder optrad met Spooky and Sue' | Foto | destentor.nl

Niet wie ik hoop, maar sowieso al veel beter als laatste drie.

In pantelic podcast hebben ze het wel steeds over geluiden van zowel buitenlandse TD als trainer. En vaak hebben ze wel aardige bronnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei timpy00:

Niet wie ik hoop, maar sowieso al veel beter als laatste drie.

In pantelic podcast hebben ze het wel steeds over geluiden van zowel buitenlandse TD als trainer. En vaak hebben ze wel aardige bronnen.

Ja schijnt dat Kroes en Beuker hun netwerk aanroepen om een geschikte trainer te vinden in het buitenland. Toch zou ik Jansen niet heel gek vinden en ergens vind ik het ook wel een echte Ajax-trainer. Sowieso kaal en dus +1 bij Ajax.

Verder vraag ik me nou echt af wat een geschikte trainer is voor Ajax. Je hoort nog steeds her en der Knutsen, maar vraag me echt af of die nog in beeld is. Die was vooral in beeld bij Sar en Mislintat heb ik het idee en niet zozeer bij het nieuwe Ajax bestuur.

Las ook iets over de trainer van Kopenhagen (Jacob Neestrup) en dat vind ik ook wel een leuke optie. Jonge gozer, lekker uitgesproken in de media en staat voor een aanvallende 4-3-3. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites