Lazy Geplaatst 29 juni 2023 Share Geplaatst 29 juni 2023 Davy lekker in Turkije op vakantie geweest zie ik… Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 29 juni 2023 Share Geplaatst 29 juni 2023 Als hij zich daar beter bij voelt dan toch dikke prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 29 juni 2023 Share Geplaatst 29 juni 2023 1 uur geleden zei Lazy: Davy lekker in Turkije op vakantie geweest zie ik… Nee Mexico en Canada. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 29 juni 2023 Share Geplaatst 29 juni 2023 3 uur geleden zei Rogier.: Waar is #ThierryVerweij? Dortmund schijnt stekker uit de deal met Alvarez hebben getrokken. Mag hopen dat dit een onderhandelingstactiek is, want een beetje tot een persoonlijk akkoord komen met een speler en dan ineens afhaken is natuurlijk wel bizar als je allang weet hoeveel je moet betalen. Het is wachten op Rice > Arsenal. Kan daarna snel gaan (hoop ik). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 30 juni 2023 Share Geplaatst 30 juni 2023 Ook Lucca is weg, ga hem missen in FM Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 juli 2023 Share Geplaatst 2 juli 2023 Wat triest zeg dit. Doet me denken aan dat Van Gaal toen aan Rooney ging uitleggen hoe die moest schieten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 2 juli 2023 Share Geplaatst 2 juli 2023 Nou wat triest Een trainer die een oefening uitlegt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 2 juli 2023 Share Geplaatst 2 juli 2023 Dit moest ik vroeger toen ik 7 jaar was ook leren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 juli 2023 Share Geplaatst 2 juli 2023 12 minuten geleden zei cimbomcu: Nou wat triest Een trainer die een oefening uitlegt. Dit leerde ik ook in de Etjes ofzo en dan nog een motivatiespeech er bij dat de assistent trainer niet meevoetbalt tijdens de wedstrijden.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 3 juli 2023 Share Geplaatst 3 juli 2023 8 uur geleden zei cimbomcu: Nou wat triest Een trainer die een oefening uitlegt. Het feit dat hij dít moet uitleggen, is wel echt een teken dat er vorig jaar iets grandioos mis is gegaan. Ik snap nu wel dat het leek alsof Bassey 2 klompen aanhad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 3 juli 2023 Share Geplaatst 3 juli 2023 Die spelers weten echt wel dat je op het juiste been moet inspelen, maar de trainers vragen de scherpte om dat ook in een simpele passingvorm altijd te doen. Niks speciaals aan, dagelijkse kost op elk trainingsveld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 3 juli 2023 Share Geplaatst 3 juli 2023 Dat is juist het meest simpele wat ik ooit heb gelezen @Rogier. las dat soort dingen toch ook veel op VZ en Twitter maar hier.. Mijn moeder zegt ook nog altijd, wanneer ik ga zwemmen ''denk erom, niet gekke dingen en doen en veilig zwemmen'' dat negeer ik maar weer gezien ik m'n a, b,c diploma vast niet voor niks heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 3 juli 2023 Share Geplaatst 3 juli 2023 Dagelijkse kost op elk trainingsveld, ook bij een simpele passingvorm? Simpel om te zeggen? Mag hopen dat je van profs kan verwachten dat zij die scherpte zonder coaching hebben. Mij hoef je dat in de reserve 5e klasse niet te zeggen hoor, dat doe ik vanzelf, ook op de eerste training na de zomer- of winterstop (en ja, vast op een veel te laag tempo en ook niet altijd even goed). Maar goed, wellicht dat ik ook mee zou kunnen met het niveau van Ajax afgelopen seizoen natuurlijk... Wellicht ga ik maar eens naar een training kijken dan, want ik verbaas me er echt over als dat dagelijks nodig is. Zeker de manier waarop vind ik echt heel veelzeggend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 3 juli 2023 Share Geplaatst 3 juli 2023 45 minuten geleden zei Rogier.: Dagelijkse kost op elk trainingsveld, ook bij een simpele passingvorm? Simpel om te zeggen? Mag hopen dat je van profs kan verwachten dat zij die scherpte zonder coaching hebben. Mij hoef je dat in de reserve 5e klasse niet te zeggen hoor, dat doe ik vanzelf, ook op de eerste training na de zomer- of winterstop (en ja, vast op een veel te laag tempo en ook niet altijd even goed). Maar goed, wellicht dat ik ook mee zou kunnen met het niveau van Ajax afgelopen seizoen natuurlijk... Wellicht ga ik maar eens naar een training kijken dan, want ik verbaas me er echt over als dat dagelijks nodig is. Zeker de manier waarop vind ik echt heel veelzeggend. Ik zie bijna wekelijks en in sommige periodes dagelijks trainingen bij profclubs en dat is heel normaal. Je mag niet vergeten dat die mannen 1 of 2 trainingen per dag hebben, dan gaan sommige dingen meer op de automatisch piloot, zeker in een opwarmingsoefening. Ondertussen lijkt Guler niet te komen, maar Spertsyan blijft genoemd worden. Ik zou vooral graag een versterking in de verdediging of in de aanval zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 3 juli 2023 Share Geplaatst 3 juli 2023 24 minuten geleden zei FlyD: Ik zie bijna wekelijks en in sommige periodes dagelijks trainingen bij profclubs en dat is heel normaal. Je mag niet vergeten dat die mannen 1 of 2 trainingen per dag hebben, dan gaan sommige dingen meer op de automatisch piloot, zeker in een opwarmingsoefening. Als jij het zegt, geloof ik het ook meteen hoor, maar vind dat ergens toch wel boeiend Dat je blijkbaar dit nodig hebt bij zo’n groep. Ik sta op mijn werk ook niet altijd aan, maar het is niet zo dat zij 8 uur lang training hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 3 juli 2023 Share Geplaatst 3 juli 2023 Vind Spertsyan dan wel opvallend @FlyD 3de nieuwe middenvelder alweer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 3 juli 2023 Share Geplaatst 3 juli 2023 50 minuten geleden zei cimbomcu: Vind Spertsyan dan wel opvallend @FlyD 3de nieuwe middenvelder alweer. Ik denk dat het zowel kwalitatief als kwantitatief vorig seizoen misschien ook wel de zwakste linie is gebleken. Onze achterhoede liep al niet over van de opbouwende kwaliteiten en die hadden we op het middenveld eigenlijk net zo min. Daardoor werd voetballen wel gewoon heel lastig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 3 juli 2023 Share Geplaatst 3 juli 2023 19 uur geleden zei La Pulga: Wat triest zeg dit. Doet me denken aan dat Van Gaal toen aan Rooney ging uitleggen hoe die moest schieten Is het ook altijd in het Nederlands? Zou Engels verwachten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 juli 2023 Share Geplaatst 3 juli 2023 (bewerkt) Ben benieuwd hoe betrouwbaar deze bron is. Update Fabrizio Romano: "Mohammed Kudus deal, not changed at this stage. He’s on Brighton list since 10 days ago but it’s not close yet. #BHAFC Kudus remain on Brighton list — also Calvin Bassey included as CB." 3 juli 2023 bewerkt door Thierryvane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 3 juli 2023 Share Geplaatst 3 juli 2023 Als een packagedeal voor 60 mil die kant opsturen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 3 juli 2023 Share Geplaatst 3 juli 2023 Met de manier van opbouwen bij Brighton zou dat wel echt zeer interessant zijn. Hoop ergens nog steeds dat hij kan slagen bij Ajax, maar met Kaplan en Hato kan ik me voorstellen dat je hem beter voor een mooi bedrag kan laten gaan om een ervaren sterkhouder te halen als vervanging voor Timber. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 3 juli 2023 Share Geplaatst 3 juli 2023 Vergeten we niet soms dat Kaplan vorig seizoen alleen maar twee uurtjes heeft meegedaan met de training? Kan je toch niet op bouwen dit jaar. Gewoon als extra zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 juli 2023 Share Geplaatst 3 juli 2023 1 uur geleden zei Rogier.: Met de manier van opbouwen bij Brighton zou dat wel echt zeer interessant zijn. Hoop ergens nog steeds dat hij kan slagen bij Ajax, maar met Kaplan en Hato kan ik me voorstellen dat je hem beter voor een mooi bedrag kan laten gaan om een ervaren sterkhouder te halen als vervanging voor Timber. Retweet. Maar voor Brighton een zeer interessante speler. 26 minuten geleden zei Stefan.: Vergeten we niet soms dat Kaplan vorig seizoen alleen maar twee uurtjes heeft meegedaan met de training? Kan je toch niet op bouwen dit jaar. Gewoon als extra zien. In de winterstop ook oefenpotjes gespeeld. Viel mij positief op. Volgens mij zijn ze binnen Ajax ook nog altijd enthousiast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 juli 2023 Share Geplaatst 4 juli 2023 Citaat 'Ajax ziet in St. Juste geschikte vervanger van Timber' Ajax wordt in verband gebracht met Jeremiah St. Juste, zo blijkt uit berichtgeving van 1908. In Amsterdam zou men in de verdediger van Sporting Portugal een mogelijke opvolger van Jurriën Timber zien. De Ajacied lijkt te vertrekken naar Arsenal en dus moet de club op zoek naar een nieuwe rechtsbenige centrale verdediger. Het is nog niet bekend of St. Juste zelf een terugkeer naar Nederland zien zitten, maar Sven Mislintat - die gecharmeerd van hem zou zijn - heeft volgens het bericht toenadering gezocht met de verdediger én zijn de club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 4 juli 2023 Share Geplaatst 4 juli 2023 Echt totaal geen idee wat ervan te denken. In ieder geval niet de speler waar je meteen bij opspringt. Hoop vooral dat hij de volwassen leider kan zijn, want daar wordt hij wel echt voor gehaald als hij komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten