Hwb Geplaatst 2 februari 2023 Share Geplaatst 2 februari 2023 3 uur geleden zei Chiemel: En dan wordt ie kampioen en moeten ze gaan bedenken of hij dan nog langer mag aanblijven. Ik had het niet gedaan, kan beter een nieuwe trainer de tijd geven ipv een halve zomer. Hopelijk gaan ze dan in ieder geval de tijd gebruiken om eem fatsoenlijke TD en een complete RvC te creëren. Als dat allemaal niet gebeurt moet vd Sar toch echt weg. Waarom moet Sar weg als er geen TD en complete RvC zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 2 februari 2023 Share Geplaatst 2 februari 2023 17 minuten geleden zei Hwb: Waarom moet Sar weg als er geen TD en complete RvC zijn? Als je geen fatsoenlijke hoofdtrainer, TD en RvC-lid kan vinden, wat doet hij dan allemaal? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 2 februari 2023 Share Geplaatst 2 februari 2023 4 uur geleden zei Thierryvane: Wie in mei ook die schaal in handen heeft: kampioen van de armoede. Als Feyenoord of Twente kampioen worden, dan hebben beiden clubs gewoon een waardig seizoen gedraaid imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 2 februari 2023 Share Geplaatst 2 februari 2023 1 uur geleden zei Chiemel: Als je geen fatsoenlijke hoofdtrainer, TD en RvC-lid kan vinden, wat doet hij dan allemaal? Het is niet zijn taak om TD's en RvC-leden te vinden. De RvC kun je min of meer zien als een soort bestuur op afstand, die de directie aanstelt. Als directieleden vervolgens de RvC moeten aanstellen gaat er toch iets mis. De RvC moet een TD aanstellen en ik denk dat de RvC zelf nieuwe leden zoekt (hoewel vermoedelijk het bestuur van de vereniging daar ook een rol in speelt). De aandeelhouders benoemen vervolgens RvC-leden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 2 februari 2023 Share Geplaatst 2 februari 2023 21 minuten geleden zei Hwb: Het is niet zijn taak om TD's en RvC-leden te vinden. De RvC kun je min of meer zien als een soort bestuur op afstand, die de directie aanstelt. Als directieleden vervolgens de RvC moeten aanstellen gaat er toch iets mis. De RvC moet een TD aanstellen en ik denk dat de RvC zelf nieuwe leden zoekt (hoewel vermoedelijk het bestuur van de vereniging daar ook een rol in speelt). De aandeelhouders benoemen vervolgens RvC-leden. Algemeen directeur moet toch de TD aanstellen en rvc moet het wel goedkeuren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 2 februari 2023 Share Geplaatst 2 februari 2023 (bewerkt) 10 minuten geleden zei rich ruzzian: Algemeen directeur moet toch de TD aanstellen en rvc moet het wel goedkeuren? Weet ik niet zeker. Ik vermoed van niet. Maakt samenwerking in een directie heel lastig, als de een de leidinggevende/beoordelaar is van de anderen. Plekken waar ik gewerkt heb met een RvC/RvT en een meerkoppige directie werkte het iig niet zo. Al heeft de directie altijd wel een stem bij het aannemen van nieuwe directieleden. 2 februari 2023 bewerkt door Hwb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 4 februari 2023 Share Geplaatst 4 februari 2023 Jurgen Klopp komt vanavond vrij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 4 februari 2023 Share Geplaatst 4 februari 2023 Op 2-2-2023 om 21:40 zei Hwb: Weet ik niet zeker. Ik vermoed van niet. Maakt samenwerking in een directie heel lastig, als de een de leidinggevende/beoordelaar is van de anderen. Plekken waar ik gewerkt heb met een RvC/RvT en een meerkoppige directie werkte het iig niet zo. Al heeft de directie altijd wel een stem bij het aannemen van nieuwe directieleden. Als ik algemene regels lees dan lees ik dat een RvC officieel de directie aanstelt en TD is daar onderdeel van (neem ik aan). Dus dan heb je gelijk. Maar hoe dat proces ernaar toe precies gaat is dan wat vager. Is allemaal wat meer fluide dan zwartwit denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 februari 2023 Share Geplaatst 4 februari 2023 1 uur geleden zei Chiemel: Jurgen Klopp komt vanavond vrij Ren je rot voetbal doen we hier niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 5 februari 2023 Share Geplaatst 5 februari 2023 Dezelfde opstelling als vorige week. Had zelf graag een Klaassen of Taylor op de bank gezien, en dan Taylor denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 5 februari 2023 Share Geplaatst 5 februari 2023 Voetballen goed, al is Cambuur ook zo dramatisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 5 februari 2023 Share Geplaatst 5 februari 2023 Op 1 moment na niets te duchten van Cambuur. Het lijkt iets beter te staan dan vorige week, al zou dat ook aan de onkunde van Cambuur kunnen liggen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 5 februari 2023 Share Geplaatst 5 februari 2023 Naja iets beter. Er wordt gewoon veel beter gevoetbald. Wat een actie he van Kudus bij de 0-2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 5 februari 2023 Share Geplaatst 5 februari 2023 1 uur geleden zei Chiemel: Dezelfde opstelling als vorige week. Had zelf graag een Klaassen of Taylor op de bank gezien, en dan Taylor denk ik. Ik vraag me al een tijdje af wat nou de kwaliteit van Taylor is. Wat voor type speler is hij? Ik heb hem maar een handjevol keren zien spelen bij Ajax en af en toe in het Nederlands elftal en dan valt hij me op dat gore vlassige ringbaardje en die verongelijkte kop na maar weinig op. Wat brengt hij waardoor hij een échte meerwaarde is op het middenveld van Ajax? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 5 februari 2023 Share Geplaatst 5 februari 2023 6 minuten geleden zei Beppu: Ik vraag me al een tijdje af wat nou de kwaliteit van Taylor is. Wat voor type speler is hij? Ik heb hem maar een handjevol keren zien spelen bij Ajax en af en toe in het Nederlands elftal en dan valt hij me op dat gore vlassige ringbaardje en die verongelijkte kop na maar weinig op. Wat brengt hij waardoor hij een échte meerwaarde is op het middenveld van Ajax? Ik vind hem iig een all round middenvelder, moet zich wel veel beter ontwikkelen verdedigend gezien en ook meer als spelmaker fungeren zoals vandaag. Maar vooral tweebenig, dynamisch, scorend vermogen en heeft diepgang. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 5 februari 2023 Share Geplaatst 5 februari 2023 #HeitingaArmy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 5 februari 2023 Share Geplaatst 5 februari 2023 (bewerkt) Hato, Fitz-Jim, Regeer erin wat een dag. Die lachende koppies ook op de bank etc. Ik weet dat het niets zegt maar we zijn echt verlost van hele nare trainer en periode. 5 februari 2023 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 5 februari 2023 Share Geplaatst 5 februari 2023 51 minuten geleden zei Beppu: Ik vraag me al een tijdje af wat nou de kwaliteit van Taylor is. Wat voor type speler is hij? Ik heb hem maar een handjevol keren zien spelen bij Ajax en af en toe in het Nederlands elftal en dan valt hij me op dat gore vlassige ringbaardje en die verongelijkte kop na maar weinig op. Wat brengt hij waardoor hij een échte meerwaarde is op het middenveld van Ajax? In aanvulling op Cim. Het is echt een 8, en geen 6 zoals hij nu gebruikt wordt. Behoorlijk aan de bal, wel gevoel voor ruimte. Diepgang/dynamiek. Maar ook wel een speler die het goed doet in een goed team en meegaat in de malaise als een team niet draait. Was bij Jong al zo schijnt, niet iemand die een team bij de hand neemt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 5 februari 2023 Share Geplaatst 5 februari 2023 Het was echt bij vlagen leuk om te zien. Wat echt goede goals bij ook. Niet verwacht dat nog eens zo te kunnen zeggen op korte termijn. Cambuur wel mokerslecht, maar zelf wel goede aanvalspatronen laten zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 6 februari 2023 Share Geplaatst 6 februari 2023 Vanavond naar Jong Ajax - PEC met hopelijk het debuut van Godts. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 6 februari 2023 Share Geplaatst 6 februari 2023 Ja dat hoop ik ook voor mijn scorito :$ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 6 februari 2023 Share Geplaatst 6 februari 2023 Na zondag alweer iets optimistischer over hoe Ajax eruit ziet. Donderdag wordt wel écht een grotere test. Als het daar ook stand houdt of in ieder geval progressie te zien is ten opzichte van de eerdere duels met Twente, AZ, Feyenoord en PSV, dan zitten we echt op het juiste spoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 februari 2023 Share Geplaatst 7 februari 2023 21 uur geleden zei Gert: Ja dat hoop ik ook voor mijn scorito :$ Zat nog niet bij de selectie, helaas. Viel niet mee gisteren. Was ijskoud op de tribune en Brobbey had er vrij weinig zin in. Als ze voorin iets minder slordig waren dan scoor je er drie op de counter. Flinke gatenkaas bij PEC met die 3-mans defensie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 7 februari 2023 Share Geplaatst 7 februari 2023 PEC wel veel schoten zag ik? Was niet op tv dus heb het verder niet kunnen kijken helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 februari 2023 Share Geplaatst 7 februari 2023 3 minuten geleden zei Gert: PEC wel veel schoten zag ik? Was niet op tv dus heb het verder niet kunnen kijken helaas. Klopt, maar niet echt grote kansen. Eerste helft een bal van Taha die 100% moest zitten. Dat was het wel een beetje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten