Thierryvane Geplaatst 7 januari 2023 Share Geplaatst 7 januari 2023 15 uur geleden zei La Pulga: Daar hoort dan toch trouwens gewoon Kudus te staan? Prima opstelling dan Ik heb Kudus niet op de laatste training gezien. Volgens mij - geen idee of het 100% klopt - is hij een transfer aan 't forceren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 7 januari 2023 Share Geplaatst 7 januari 2023 9 minuten geleden zei Thierryvane: Ik heb Kudus niet op de laatste training gezien. Volgens mij - geen idee of het 100% klopt - is hij een transfer aan 't forceren. Daar zou ik hem veel gelijk in geven, Schreuder zei inderdaad al dat er iemand bezig was met het forceren van een transfer. Citaat Alfred Schreuder wilde tijdens het oefenduel met Telstar zowel Mohammed Kudus als Brian Brobbey zestig minuten in de spits zien. Zodoende maakte hij de keuze om Lorenzo Lucca, die normaal gesproken centrumspits is, vanaf de linkerkant te laten spelen. 'Lucca is ook een "negen", maar ik wilde zowel Kudus als Brobbey zestig minuten in de spits laten spelen', begint Schreuder zijn uitleg. 'Lucca speelde als linksbuiten naar binnen, met Wijndal als linksback die daardoor diep kon gaan', aldus de trainer van Ajax, die uitleg geeft over zijn opstelling voor het oefenduel van vorige week. Tevredenheid over Kudus en Brobbey als spitsen Schreuder staat er nog altijd achter om Kudus als spits te laten spelen, ook al wil de Ghanees zelf liever vanaf het middenveld spelen. 'Kudus heeft het in de wedstrijden die hij als spits speelde goed gedaan, ook in de Champions League', zegt Schreuder, die ook ziet dat Brobbey zich goed heeft ontwikkeld. 'Hij heeft al acht goals gemaakt. Hij wilde er 23 maken, dus hij is goed op weg. Dat is mooi om te zien en zo kijk ik ernaar. Het is maar net hoe je ernaar wil kijken.' De vraag richting de herstart van de Eredivisie is: wie is nu de eerste spits van Ajax? 'Brian kan in potentie dé spits van Ajax worden. Hij moet steeds meer gaan voetballen. Hij heeft een goede voorbereiding gehad en een uitstekend trainingskamp. Tegen Telstar was hij ook goed. Hij moet in zichzelf blijven investeren, maar we hebben ook geleerd dat we met Brian moeten doseren.' Dit zegt natuurlijk alles. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 8 januari 2023 Share Geplaatst 8 januari 2023 Gaan we na fucking 2 maanden nog steeds door met dat geschommel van Brobbey en Kudus in de spits, en dan na 85 minuten gelijk staan en Lucca erin gooien en alle ballen in de lucht gooien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 8 januari 2023 Share Geplaatst 8 januari 2023 Op 6-1-2023 om 15:17 zei Chiemel: Misschien Veltman ophalen bij Brighton als extra optie voor rechtsback en RCV. Zou dat heel gek zijn? Contract loopt over een halfjaar af, dus zal bijna gratis zijn. Uitstekend idee. Echte Ajacied, bewezen PL speler, speelt zowel goed als CV als RB, zal niet zeuren als hij er een keer naast staat. Betrouwbaar vooral, dat hebben we nodig. Achterin bij ons is het wel allemaal oke en talentvol, maar zo jeugdig en onbetrouwbaar. Kan toch niet zo zijn dat Timber, die pas zijn 2de jaar speelt je leider is daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 januari 2023 Share Geplaatst 8 januari 2023 Bergwijn schijnt ziek te zijn en reist dan ook niet mee naar Nijmegen. Dan maar Tadic - Brobbey - Chico. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 8 januari 2023 Share Geplaatst 8 januari 2023 Dit had Schreuder dus al voorspeld. Lucca op linksbuiten dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 8 januari 2023 Share Geplaatst 8 januari 2023 Sanchez/Rensch krijgen dus de voorkeur boven Wijndal...? De rest lijkt me logisch gezien de mogelijkheden. Hopelijk krijgen een aantal van de jeugdspelers hun kans. Daar zit heel veel talent tussen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 8 januari 2023 Share Geplaatst 8 januari 2023 Wát een jeugdige bank zeg, bizar. We gaan dus sowieso enkele talenten zien, mocht het een keer wel goed lopen. Wijndal denk ik nog steeds niet helemaal fit @FlyD, is tijdens het WK dacht ik ook in de training weer blessa geraakt (maar misschien lul ik nu uit mijn nek). Hoop verder wel dat Kudus ziek, zwak of misselijk is, want als hij echt een transfer aan het forceren is, moeten we het komende half jaar weer tegen Klaassen op 10 aankijken. Hij zou echt de perfecte speler op die plek zijn met deze voorhoede (met elke voorhoede eigenlijk, maarja). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 8 januari 2023 Share Geplaatst 8 januari 2023 Veltman zou een redelijke back-up zijn voor de RCV-positie, alleen al voor de ervaring. Komt voor de backpositie aanvallend gezien wel tekort. Zou Kudus echt een vertrek aan het forceren zijn? Zou ik echt heel jammer vinden. Fan van hem als voetballer, maar dan is het wel echt een lul van een vent. Snap best dat hij geïrriteerd is dat Schreuder hem niet als middenvelder en vooral als spits ziet, maar als hij dit voor de tweede keer gaat flikken dan mag hij wat mij betreft oprotten. Ben benieuwd of Wijndal weer niet fit is, anders is het echt weer een onbegrijpelijke keuze. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 8 januari 2023 Share Geplaatst 8 januari 2023 32 minuten geleden zei FlyD: Sanchez/Rensch krijgen dus de voorkeur boven Wijndal...? De rest lijkt me logisch gezien de mogelijkheden. Hopelijk krijgen een aantal van de jeugdspelers hun kans. Daar zit heel veel talent tussen! Rensch lcv toch? Heeft hij ook veel gespeeld in de jeugd. Zou Rasmussen wel willen zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 8 januari 2023 Share Geplaatst 8 januari 2023 18 minuten geleden zei timpy00: Rensch lcv toch? Heeft hij ook veel gespeeld in de jeugd. Zou Rasmussen wel willen zien. Lees dat meer, maar vraag me af waar men dat vandaan haalt. Rensch linksback is de logische verwachting gegeven eerdere keuzes van Schreuder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 8 januari 2023 Share Geplaatst 8 januari 2023 1 minuut geleden zei Rogier.: Lees dat meer, maar vraag me af waar men dat vandaan haalt. Rensch linksback is de logische verwachting gegeven eerdere keuzes van Schreuder. Schreuder en logisch gebruik jij gewoon in een zin? Maar ben benieuwd. Zeker naar basisplaats Conceicao Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 8 januari 2023 Share Geplaatst 8 januari 2023 9 minuten geleden zei timpy00: Schreuder en logisch gebruik jij gewoon in een zin? Hij is op zich wel consistent. Consistent vreemd in zijn keuzes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 8 januari 2023 Share Geplaatst 8 januari 2023 Opzich is deze beginfase best goed. Veel beter dan verwacht ik elk geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 8 januari 2023 Share Geplaatst 8 januari 2023 Moet er echt in zo'n bal zeg. Conceição wel heel dreigend, mooi om te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 8 januari 2023 Share Geplaatst 8 januari 2023 Ajax had er al wel vier mogen maken imo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 8 januari 2023 Share Geplaatst 8 januari 2023 Goaltje hoor. Heerlijke balletjes van onze vleugelspelers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 januari 2023 Share Geplaatst 8 januari 2023 Chico en Tadic vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 8 januari 2023 Share Geplaatst 8 januari 2023 Lekker inschieten tussen 5 man in die lucht staat te dekken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 januari 2023 Share Geplaatst 8 januari 2023 Eerst geeft Polletje geen geel aan Tannane en daarna een gratis vrije trap voor Tannane. Nice & netjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 8 januari 2023 Share Geplaatst 8 januari 2023 Krijg meer en meer het gevoel dat Lucca de Italiaanse broer van Peter Crouch is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 8 januari 2023 Share Geplaatst 8 januari 2023 Zó verrassend dit Ben er ergens nog teleurgesteld over ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 8 januari 2023 Share Geplaatst 8 januari 2023 Kan Schreuder hier niet eens de schuld van geven, maar wel lekker dat we een wedstrijd dichterbij zijn ontslag zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 8 januari 2023 Share Geplaatst 8 januari 2023 Laat nu fucking Twente ook maar kampioen worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 8 januari 2023 Share Geplaatst 8 januari 2023 Mag het eindelijk over zijn? Ingrijpennnnnnn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten